هندریل-شیشه-ای
نرده شیشه ای

نرده شیشه ای | هندریل شیشه‌ ای | جان پناه تراس و استخر | قیمت 1403

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که نرده‌های قدیمی را حذف و هندریل شیشه‌ای را جایگزین آن کنید؟

اگر به‌دنبال گزینه‌ای زیبا و مدرن با حال‌وهوای معاصر هستید, هندریل شیشه‌ای مناسب‌ترین گزینه در این مورد است. بانصب هندریل‌های شیشه‌ای می‌توانید به‌سادگی ساختار شیشه فضای بصری تأثیرگذاری را خلق کنید. افزودن عنصر شیشه در ساخت هندریل شیشه‌ای به یک افزودنی خیره‌کننده و درعین‌حال لوکس در ساختمان‌ها مبدل شده‌است.

هندریل‌های شیشه‌ای تمام هرآنچه که یک محیط را به یک فضای مدرن تبدیل کند را در خود دارد. امروزه در ساختمان‌سازی ارجحیت بر متریال و گزینه‌هایی است که علاوه‌بر جذابیت بصری از دستورالعمل‌های ایمنی نیز پیروی کند. در واقع گزینه‌هایی به‌عنوان یک هندریل انتخاب خواهند شد که قابل استفاده در محیط خارجی و داخلی یک ساختمان باشد.

همچنین جذابیت بیشتری خلق کند و درعین‌حال مقاوم باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هرآنچه که درمورد هندریل شیشه‌ای لازم است آشنا شوید.

فهرست مطالب

هندریل شیشه ای چیست؟

هندریل، نرده یا همان حافظ‌هایی هستند که جهت پشتیبانی و حفظ ایمنی افراد از ارتفاع استفاده می‌شوند. کاربرد و استفاده از هندریل‌ها فقط به موارد ایمنی خلاصه نخواهند شد. بخصوص در عصر حاضر با معماری مدرن این قطعات جنبه زیبایی و دکوراتیو نیز خواهند داشت. هندریل‌ها دارای انواع مختلفی هستند.

شاید با شنیدن نام نرده یا حصار راه‌پله‌ها در لحظه اول فقط به فکر نرده‌های فلزی بیفتید. خوشبختانه امروزه با خلق ایده‌های نوآورانه و استفاده‌ی پیشرو از عناصر مختلف نسل جدیدی از هندریل‌ها متولد شده‌اند. با تولد هندریل شیشه‌ای درواقع می‌توان گفت که انقلاب بزرگی در صنعت انواع هندریل‌ها و حفاظ‌ها به وجود آمد.

هندریل‌های شیشه‌ای همان‌طورکه از نام آن‌ها پیداست نرده یا حفاظ‌هایی از جنس شیشه هستند. افزودن هندریل شیشه‌ای به هر ساختمانی می‌تواند شوق و ذوق بیشتری در محیط و افراد داخل آن ایجاد کند. این هندریل‌ها از شیشه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

هر کدام از آن‌ها دارای مقاومت و کاربردهای متفاوتی هستند. همچنین نحوه نصب و ترکیب متریال‌هایی چون فلز در اجرا سبب افزایش دامنه کاربردی آن‌ها گردیده است.

هندریل-شیشه‌ای-چیست؟

انواع هندریل شیشه‌ ای یا نرده شیشه ای

همان‌طورکه ذکر شد هندریل‌های شیشه‌ای علاوه‌بر مزایای ایمنی ازنظر زیبایی نیز بسیار قابل‌توجه هستند. هندریل‌های شیشه‌ای بر اساس ویژگی‌های ساختاری و فنی به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم خواهند شد. از جمله مهم‌ترین دسته‌بندی هندریل‌های شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

انواع هندریل شیشه‌ای

دسته‌بندی هندریل‌های شیشه‌ای ازنظر نوع شیشه عبارتند از:

  • هندریل سکوریت

  • هندریل لمینت

دسته‌بندی هندریل‌های شیشه‌ای ازنظر نوع قاب عبارتند از:

  • هندریل فریم دار یا قاب‌دار

  • هندریل بدون قاب یا فریم لس

دسته‌بندی هندریل‌های شیشه‌ای ازنظر نحوه و نوع اجرا عبارت‌اند از:

  • هندریل فیکس پوینت

  • هندریل اکسپوز یا روکار

  • هندریل دفنی یا توکار

  • هندریل هنزا

  • هندریل اسپیگات

  • هندریل اسپایدر

هندریل شیشه‌ای سکوریت و لمینیت

دسته‌بندی هندریل‌ها ازنظر نوع شیشه به ۲ دسته هندریل لمینت و سکوریت تقسیم‌بندی می‌شود. در واقع تفاوت این دو هندریل در ساختار شیشه‌های به‌کاررفته در ساخت و طراحی آن‌ها است. برای درک تفاوت این دو بهتر است با ساختار و ویژگی شیشه‌های لمینت و سکوریت آشنا شوید.

شیشه معمولی در ابتدا بسیار شکننده و از استحکام کمی برخوردار است. اما با پخت کامل و تحمل حرارت مقاومت آن افزایش خواهد یافت. حرارت دادن شیشه‌های معمولی سبب خلق شیشه‌های سکوریت خواهد شد؛ که در اصطلاح به آن بازپخت نیز گفته می‌شود. گرما می‌تواند مقاومت ساختاری شیشه را بطور چشمگیری افزایش دهد.

هندریل-شیشه‌ای-سکوریت-و-لمینیت
هندریل-شیشه‌ای-سکوریت-و-لمینیت2

شیشه‌های سکوریت بدون حرارت دهی دوباره قابلیت حالت‌دهی بدون شکستگی را خواهند داشت. این شیشه‌ها تا ۴ برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی هستند. از دیگر مزایای سکوریت مقاومت بالای در مقابل باد و نحوه شکستن آن و تبدیل به ذرات گرد است.

شیشه‌های لمینت در واقع چند لایه از شیشه‌های سکوریت هستند که مابین آنها یک لایه پلاستیکی چسبناک  قرارگرفته است. وجود این لایه سبب افزایش استحکام شیشه‌های لمینیت خواهد شد. از طرفی در صورت وارد شدن ضربات بسیار محکم به هندریل شیشه‌ای لمینیت و شکسته شدن، دیگر فرونخواهد ریخت.

در این حالت صفحات شیشه‌ای به لایه چسبی خواهند چسبید. ازاین‌رو می‌توان گفت که این دسته از هندریل‌های شیشه‌ای امنیت بالاتری دارد. همچنین شیشه‌های لمینت دارای خاصیت مقاومتی بالاتری در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید هستند.

هندریل شیشه‌ای فریم‌لس و فریم‌دار

یکی دیگر از دسته‌بندی هندریل‌های شیشه‌ای تقسیم‌بندی آن‌ها به ۲ نوع هندریل شیشه‌ای فریم‌دار و فریم‌لس است. در نوع فریم‌دار صفحات شیشه‌ای درون قاب‌های فلزی جای گرفته‌اند. اما بالعکس در نوع فریم‌لس صفحات شیشه‌ای به‌صورت کاملاً خام و فاقد هرگونه قاپی نصب خواهند شد.

در برخی از پروژه‌ها افزودن فلزات به عنوان فریم در رنگ‌های متفاوت می‌تواند زیبایی ظاهری هندریل‌ها را دوچندان کند. البته این گزینه کاملاً سلیقه‌ای است و می‌تواند براساس سلیقه و انتخاب طراحان و صاحبان خانه‌ها اجرا شود.

در نوع فریم لس یا بدون قاب هیچ‌گونه اتصال‌های اضافی درز و قطعات فلزی روی آن مشاهده نخواهد شد. صفحات شیشه‌ای کاملاً صاف و به‌صورت یک تکه به‌عنوان هندریل نصب خواهند شد.

هندریل-شیشه‌ای-فریم‌لس-و-فریم‌دار
هندریل-شیشه‌ای-فیکس-پوینت

هندریل شیشه‌ای فیکس پوینت

روش اجرای هندریل شیشه‌ای به روش فیکس پوینت جزوه مدرن‌ترین روش‌های اجرایی است. فیکس پوینت روشی است که در آن بیشترین میدان دید را برای افراد داخل ویا خارج ساختمان ایجاد خواهد کرد. در این روش بنا بر مکان و کاربرد نصب هندریل شیشه‌ای صفحات با استفاده از اتصالات نقطه‌ای اجرا می‌شوند.

در قسمت پایینی شیشه جهت اتصال آن به لبه دیوار یا راه پله سوراخ‌های کوچکی ایجاد می‌شود. سپس جهت فیکس نمودن شیشه‌ها از یراق آلات مخصوصی استفاده خواهد شد. از این روش به‌عنوان روش دکمه‌ای نیز یاد می‌شود. در روش فیکس پوینت از شیشه‌های ۱۲ الی ۱۶ میلی‌متری استفاده می‌گردد.

روش فیکس پوینت جلوه‌ی زیبایی بصری بیشتری ارائه خواهد داد. این روش نصب اغلب در ویلاها و مکان‌هایی که از نظر ظاهری بسیار حائز اهمیت هستند اجرا خواهد شد. همچنین در در روش فیکس پوینت از کمترین میزان یراق آلات و مصالح استفاده می‌شود.

هندریل شیشه‌ای اکسپوز

هندریل شیشه‌ای اکسپوز به نام روش روکار نیز نامیده می‌شود. این دسته از هندریل‌های شیشه‌ای دارای امنیت اجرایی و نصب بالایی هستند. چراکه برای نصب و نگهداشتن صفحات شیشه‌ای از پروفیل‌های آلومینیومی یو شکل در فواصل مشخصی استفاده می‌گردد. هر چه ارتفاع و طول صفحات شیشه‌ای ب بیشتر باشد تعداد پروفیل‌های یو شکل نیز افزایش خواهد یافت.

صفحات شیشه‌ای در این روش دارای استحکام ایستایی بالایی هستند. روش اکسپوز در محیط‌های مختلف ساختمان‌ مانند راه پله‌ها، تراس و پشت‌بام قابل‌اجرا است. شیشه‌های فیکس شده در هندریل شیشه‌ای اکسپوز معمولاً ۱۰ تا ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارند.

هندریل-شیشه‌ای-اکسپوز
هندریل-شیشه‌ای-دفنی

هندریل شیشه‌ای دفنی

هندریل شیشه‌ای دفنی، روش توکار نیز نامیده می‌شود. در این روش پروفیل‌های فلزی جهت نگهداشتن و فیکس کردن صفحات شیشه‌ای بشکل توکار داخل دیوار یا زمین نصب می‌شوند. سپس صفحات شیشه‌ای در لابه‌لای پروفیل‌ها قرار خواهند گرفت. ظاهر این نوع هندریل بدون هرگونه اتصال و یا یراق‌آلاتی است و شما فقط صفحات شیشه‌ای را مشاهده خواهید کرد.

هندریل شیشه‌ای توکار ازنظر زیبایی‌شناختی بسیار محبوب است. همچنین در مکان‌های مختلف داخلی و خارجی ساختمان نیز قابل‌اجرا است. تنها تفاوت هندریل شیشه‌ای دفنی و اکسپوز در نحوه نصب پروفیل‌های آلومینیومی است.

هندریل شیشه‌ای هنزا

نحوه اجرا این دسته از هندریل شیشه‌ای به این‌گونه است که شما صفحات شیشه‌ای را مابین پروفیل‌های عمودی مشاهده خواهیدکرد. ابتدا پروفیل‌های فلزی به شکل عمودی نصب خواهند شد. سپس صفحات شیشه‌ای مابین این پروفیل‌ها قرار خواهند گرفت. این دسته از هندریل‌ها به‌عنوان حصار دارای امنیت بسیار بالایی است.

ناگفته نماند تمامی نیروهای وارد شده از طرف شیشه به پایه‌های عمودی وارد خواهد شد. ازاین‌رو این دسته از هندریل‌های شیشه‌ای از بالاترین میزان استحکام برخوردار هستند. اما ازنظر ظاهری برای مکان‌هایی که خواهان بالاترین میزان دید هستند توصیه نمی‌گردد.

هندریل-شیشه‌ای-هنزا
هندریل-شیشه‌ای-اسپیگات

هندریل شیشه‌ای اسپیگات

ازجمله رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش اجرایی هندریل شیشه‌ای روش اسپیگات است. این روش با استفاده از پایه‌هایی به‌نام اسپیگات به شکل گرد یا مستطیلی اجرا خواهد شد. به‌این‌ترتیب پایه‌های اسپیگات از جنس فلزاتی مانند فولاد یا استیل ساخته می‌شوند. پایه‌ها در کف و قسمت پایینی صفحات شیشه‌ای قرار خواهند گرفت.

پس‌از نصب پایه‌های اسپیگات با استفاده از اپیچ و مهره و اتصالات مخصوص، شیشه‌های هندریل نیز درون پایه‌ها جای خواهندگرفت. این روش اجرایی بسیار راحت و سریع است. ازاین‌رو برای پروژه‌هایی که زمان کافی برای اجرا ندارند، بسیار مناسب است. در این روش از پایه‌های اسپیگات در اندازه‌های ۱۲ تا ۱۵ سانتی‌متری استفاده می‌شود. روش اسپیگات در قسمت‌های خارج و داخل ساختمان قابل اجرا است.

هندریل شیشه‌ای اسپایدر

هندریل شیشه‌ای اسپایدر همانند نماهای اسپایدر با استفاده از اتصالات اسپایدر یا عنکبوتی اجرا می‌شود. این دسته از هندریل‌ها برای ساختمان‌ها یا تراس‌هایی با ارتفاع‌های بلند مناسب‌اند. از طرفی در این دسته از نحوه اجرای هندریل شیشه‌ای از اتصالات و یراق آلات بسیاری استفاده می‌شود.

پس برای مکان‌هایی که از نظر زیبایی و میزان فضای دید حائز اهمیت هستند توصیه نمی‌گردد. برای روش اسپایدر می‌توان از ۲ نوع شیشه‌های لمینت و سکوریت و حتی شیشه‌های رنگی استفاده نمود.

هندریل-شیشه‌ای-اسپایدر

کاربردهای هندریل شیشه‌ای

یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های هندریل شیشه‌ای کاربردهای متفاوت و بسیار آن‌هاست. ویژگی‌های ساختاری هندریل‌های شیشه‌ای این امکان را به وجود آورده که در هر مکانی بتوان به‌راحتی از آن‌ها بهره برد. به‌طورکلی نمای همه‌چی تمام و استقامت بالای آن‌ها سبب گردیده تا در هر نقطه‌ای از ساختمان آن را اجرا کرد. ازجمله رایج‌ترین کاربردهای هندریل شیشه‌ای عبارتند از:

  • هندریل تراس

  • هندریل بالکن

  • روف گاردن

  • راه پله به‌صورت نرده مستقیم و گرد

  • حفاظ استخرها

  • جداکننده فضاها مختلف

هندریل-نرده-راه‌پله

هندریل نرده راه‌پله

استفاده از هندریل برای نرده راه پله‌ها ازجمله رایج‌ترین کاربردهای آن محسوب می‌شود. بنابر ساختار راه‌پله‌ی ساختمان‌های مختلف به‌صورت هلالی و مستقیم اجرا خواهند شد. چراکه شیشه‌های حرارت دیده هندریل‌ها قابلیت شکل دهی و انحنا را به طراحان خواهد داد. ازاین‌رو می‌توان آن‌ها را در هر مکانی و به هر شکلی اجرا نمود.

استفاده از هندریل شیشه‌ای امروزه به‌عنوان حفاظ یا نرده‌های شیشه‌ای در این قسمت از ساختمان بسیار محبوب هستند. چراکه علاوه‌بر حفظ ایمنی افراد و خطر افتادن اجسام سبب افزایش زیبایی محیط نیز خواهد شد. هندریل‌های شیشه‌ای برای راه‌پله‌ها به روش‌های مختلف نقطه‌ای، فیکس پوینت، اسپیات و حتی دفنی قابل‌اجرا هستند. تمامی این روش‌ها براساس شرایط راه‌پله و سلیقه شما انتخاب می‌گردند.

هندریل تراس، بالکن و پشت‌بام

معماری مدرن و طراحی داخلی سبب گردیده تا از قسمت‌های خارجی و داخلی ساختمان استفاده‌های بهینه‌ای گردد. برای مثال استفاده از قسمت‌های تراس یا پشت‌بام به‌عنوان فضای سبز بسیار مورد توجه هستند. از طرفی این قسمت‌ها به‌دلیل داشتن ارتفاع نیازمند حصار یا محافظ هستند. ازاین‌رو از هندریل‌های شیشه‌ای علاوه‌بر راه‌پله‌ها می‌توان به‌عنوان حصار و و حفاظ‌های ایمنی در تراس، بالکن یا پشت‌بام استفاده نمود.

هندریل‌های شیشه‌ای در چنین قسمت‌هایی از ساختمان به روش‌های مختلف توکار، روکار، فیکس پوینت و اسپایدر قابل اجرا هستند. ازاین‌رو می‌توانید به‌جای استفاده از حصارهای قدیمی بااستفاده از هندریل شیشه‌ای بیشترین میزان دید را در چنین فضاهایی ایجاد کنید.

از طرفی امروزه استفاده از هندریل شیشه‌ای برای بالکن‌ها و تبدیل آن به بالکن شیشه‌ای بسیار رایج شده‌است. بالکن‌های شیشه‌ای این امکان را به افراد می‌دهد که در فصول مختلف سال از آب‌وهوای مختلف لذت ببرند. در عوض از ورود گرد و غبار و هوای سرد و گرم به داخل محیط موردنظر جلوگیری خواهند گرد.

هندریل-تراس،-بالکن-و-پشت‌بام
هندریل-استخر

هندریل استخر

استفاده از یک حفاظ اطراف استخر جهت جلوگیری از سقوط کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی بسیار حائز اهمیت است. استفاده از هندریل شیشه‌ای با ساختار شیشه‌ای می‌تواند زیبایی محیط اطراف استخر و لذت بردن از محیط را افزایش دهد. هندریل‌های شیشه‌ای به روش‌های مختلفی در اطراف استخر قابل اجرا و نصب هستند.

این هندریل‌ها به‌عنوان یک حفاظ در اطراف استخر در مقابل شرایط جوی و آب‌وهوایی بسیار مقاوم هستند.

پروژه های هندریل شیشه ای قطب نما


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
نمک-آبرود
نمک ابرود

هندریل سیستم اسپیگات

پروژه-عراق-نجف
پروژه عراق نجف

هندریل قوس دار سیستم پایه اسپیگات

پروژه-کوهسار
پروژه کوهسار

هندریل سیستم فیکس پوینت

پروژه-نیاوران
پروژه نیاوران

هندریل شیشه

پروژه-قیطریه
پروژه قیطریه

هندریل شیشه

آجودانیه-دایره-ای
پروژه آجودانیه

هندریل شیشه

پروژه-الهیه-دایره-ای
پروژه الهیه

هندریل شیشه

جنت-اباد-دایره-ای
پروژه جنت آباد

هندریل شیشه

مزایای هندریل‌های شیشه‌ای

هندریل‌های شیشه‌ای سال‌هاست که با اثبات ایمنی و کاربردهای فراوان خود، در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی استفاده می‌شود. از هندریل‌های شیشه‌ای می‌توان در ساختمان‌هایی همچون مراکز خرید، استادیوم‌ها، فرودگاه‌ها، مکان‌هایی شلوغ و پرترافیک و خانه‌های مسکونی استفاده نمود. این محبوبیت به‌دلیل مزایا و گزینه‌های کاربردی بالای آن‌هاست. از جمله مهم‌ترین مزایای هندریل‌های شیشه‌ای عبارتند از:

  • استفاده از متریال شیشه برای ساخت این حفاظ‌ها سبب گردیده که تمیز کردن و نگهداری آن‌ها بسیار آسان باشد. شما می‌توانید با هر نوع شوینده‌ ساده و حتی یک تکه پارچه نمناک به‌راحتی هندریل شیشه‌ای را تمیز کنید. این دسته از هندریل ‌ها برخلاف حصارها و حفاظ‌های فلزی پس‌از سال‌ها استفاده همچنان شفافیت و زیبایی خود را از دست نخواهند داد.

  • شایان ذکر است که هندریل‌های شیشه‌ای به مراقبت یا تعمیرات زیادی نیاز ندارد.

  • هندریل ‌های شیشه‌ای به‌دلیل وجود شیشه نور را به‌راحتی از خود عبور خواهند داد. این هندریل‌ها برخلاف دیگر انواع نرده‌ها مانع حضور نور در محیط داخل و خارج از محیط موردنظر نخواهند شد. درواقع با حضور نور طبیعی در فضای موردنظر احساس بازتر و دل‌نشین‌تری ایجاد خواهد شد.

  • استفاده از هندریل‌های شیشه‌ای به‌خصوص برای راه‌پله‌ها سبب ایجاد فضای دید بیشتر و بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای موجود خواهد شد.

  • هندریل‌های شیشه‌ای از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. این شیشه‌ها با تحمل دماهای بالا با ضربات به‌راحتی شکسته نخواهند شد و سخت‌تر از هرآنچه که فکر می‌کنید هستند.

  • اگر به‌دنبال طراحی مدرن برای فضای داخلی یا خارج خانه خود هستید استفاده از هندریل‌های شیشه‌ای گزینه بسیار مناسبی است. چراکه زیبایی خاصی که این هندریل‌ها به محیط موردنظر خواهد بخشید از جمله مهم‌ترین مزایaای آن‌ها محسوب می‌شود.

  • نصب و اجرای هندریل‌های شیشه‌ای به نسبت حفاظ‌ها و هندریل‌های دیگر بسیار سریع و آسان‌تر است.

  • از نظر قیمت و هزینه اجرا، هندریل‌های شیشه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

قیمت هندریل شیشه‌ای

هنگام انتخاب و نصب هندریل‌های شیشه‌ای به‌طور قطع هزینه نهایی آن گزینه مهمی است که باید در نظر گرفت. به‌طورکلی می‌توان گفت که هزینه اجرا و نصب هندریل‌های شیشه‌ای به وسعت و نوع پروژه اجرایی شما بستگی دارد. تا این قسمت از مطلب با ویژگی‌های متفاوتی از هندریل‌های شیشه‌ای آشنا شدید. همچنین دانستید که هندریل شیشه‌ای دارای انواع مختلفی است.

همچنین از روش‌های متفاوتی برای اجرای آن‌ها استفاده می‌شود. درمقابل اجرای هندریل شیشه‌ای توسط تیمی خلاق و درعین‌حال حرفه‌ای در هزینه‌های نهایی شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی هندریل‌های شیشه‌ای عبارتند از:

  • نوع شیشه

  • متراژ شیشه

  • تعداد جداره‌های شیشه‌ قابل‌استفاده

  • کیفیت، نوع و میزان یراق آلات استفاده شده

  • هزینه و دستمزد تیم اجرایی

قیمت-هندریل-شیشه‌ای

بهترین تیم اجرایی هندریل‌های شیشه‌ای

حال که با انواع هندریل شیشه‌ای و ویژگی‌های آن آشنا شدید بهتر است یک شرکت اجرایی باتجربه را درنظر بگیرید. پس‌از یک نگاه اجمالی به نیازها و انتظارات شما انتخاب تیم و مجموعه اجرایی از جمله مهم‌ترین نکته خواهد بود. چراکه انتخاب یک مجموعه باتجربه می‌تواند در کیفیت نهایی اجرا، میزان استحکام و حتی طول عمر هندریل تأثیرگذار باشد.

از طرفی با نیاز روز افزون و افزایش محبوبیت هندریل‌های شیشه‌ای شرکت‌های اجراکننده روزبه‌روز درحال افزایش هستند. بااین‌حال انتخاب تیم اجرایی مناسب در این زمینه مقداری دشوار خواهد بود. ازاین‌رو پیشنهاد ما به شما یکی از مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های اجرایی در سطح کشور یعنی مجموعه اجرایی قطب‌نما است.

شما می‌توانید تنها با مشاهده نمونه کارهای مطرح ملی و بین‌المللی قطب‌نما از تجربه و کیفیت کار آن‌ها آکاه شوید. مجموعه‌ای قطب‌نما متشکل از مهندسین و معماران بسیار باتجربه و زبده همواره در تلاشند تا باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهند.

از طرفی استفاده از شیشه به‌عنوان متریال اصلی هندریل‌های شیشه‌ای می‌تواند مقداری دشوار باشد. همچنین در صورت نصب غیراصولی بسیار خطرآفرین خواهد بود. به‌همین دلیل سپردن پروژه هندریل شیشه‌ای ساختمان خود به مجموعه باتجربه‌ای مانند قطب‌نما بسیار حائز اهمیت است. قطب‌نما به عنوانی یکی از طراحان و مجریان اجرایی انواع هندریل شیشه‌ای در سطح کشور می‌تواند نتایج قابل‌توجهی را برای شما به ارمغان آورد.

درباره گروه معماری قطب نما

گروه مهندسی و معماری قطب‌نما در زمینه طراحی و اجرای مهندسی انواع ساختمان¬ها با کاربری متفاوت، خدمات حرفه ای و تخصصی خود را ازجمله؛ انواع نماهای شیشه‌ای، آسانسورها، هندریل و پارتیشن شیشه‌ای و علی‌الخصوص طراحی، ساخت و اجرای انواع درب و پنجره آلومینیومی ارائه می دهد. مجموعه مهندسی قطب¬نما، تمامی مراحل پروژه موردنظر را از طراحی تا اجرا به شکلی جامع و اصولی ارائه می‌دهد. شایان‌ذکر است قطب‌نما نمونه‌ای کامل از یک شرکت معماری است، چراکه تأمین و تولید تمامی متریال و مصالح این خدمات را نیز برعهده می‌گیرد. باتوجه‌به تخصص و تجربه قطب‌نما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خدماتی باکیفیت و حرفه‌ای را با آنها تجربه خواهید کرد.

5/5 - (6 امتیاز)
Call Now Button