بلبرینگ پنجره

بلبرینگ پنجره

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

بلبرینگ پنجره

بلبرینگ پنجره به‌عنوان یراق‌آلات کلیدی و اساسی در صنعت ساخت درب و پنجره‌های ریلی شناخته شده است. بلبرینگ قطعه‌ای است که به حرکت صاف و قابلیت بازو بسته‌شدن آسان لنگه پنجره‌های ریلی کمک می‌کند. تنوع در بلبرینگ‌های مورداستفاده در بازار از نظر مدل، سایز، جنس بلبرینگ، ابعاد و ضخامت، به دلیل نیازها و ویژگی‌های مختلف درب و پنجره‌های ریلی است.

هر نوع پروفیل درب و پنجره، نیاز به بلبرینگ خاصی دارد که باتوجه‌به محیط نصب، کاربرد و نیازهای طراحی انتخاب می‌شوند. در انتخاب بلبرینگ‌ها برای درب و پنجره‌های ریلی، توجه به ویژگی‌های فنی مانند قدرت تحمل بار، پایداری در شرایط مختلف از جمله مهم‌ترین موارد است.

همچنین توجه به کیفیت و استانداردهای مرتبط با مواد مورداستفاده در ساخت بلبرینگ نیز حائز اهمیت است. بااین‌حال قطب‌نما به‌عنوان تولیدکننده و واردکننده قطعات باکیفیت در صنعت ساخت انواع درب و پنجره آلومینیومی است. انواع بلبرینگ پنجره نیز بر اساس نیاز و نوع پنجره شما با تنوع و کیفیت بالا در قطب‌نما موجود است.

بلبرینگ-پنجره-(محصولات-پنجره دوجداره)

ویژگی‌ها و کاربرد

 بلبرینگ یکی از ساختارها و یراق‌آلات فلزی در ساخت پنجره‌ها محسوب می‌شود. این قطعه برای مونتاژ و سیستم حرکتی پنجره‌های کشویی یا ریلی مورداستفاده قرار می‌گیرند. ساختار بلبرینگ پنجره به گونه‌ای است که درون آن چند عدد غلتک جاگذاری شده است و با قرارگیری روی سیستم ریلی یا کشویی پنجره سبب حرکت درآوردن راحت لنگه بازشو خواهد شد.

بلبرینگ‌های مورداستفاده در ساختار پنجره‌های نرمال متشکل از قطعه‌ای به طول ۱۵ سانتی‌متر هستند که به طور کامل در وسط این قطعه غلتک‌هایی مانند بلبرینگ که دارای ساختاری غیر قابل ساییدگی هستند قرار گرفته است. غلتک‌های بلبرینگ پنجره‌ها به دو شکل ساده و وی (v) شکل طراحی می‌شود. نحوه نصب این قطعات به‌گونه‌ای است که با قرارگیری در قسمت پایینی لنگه پنجره به‌صورت وارونه نصب می‌شوند.

بلبرینگ‌های پنجره بر اساس نوع چرخ‌ها در سیستم پنجره‌های آلومینیومی به دودسته بلبرینگ‌های شیاردار و بدون شیار تقسیم‌بندی می‌شوند. این تنوع ساختاری به دلیل ویژگی‌های مختلفی است که در ساختار پروفیل‌های موجود برای ساخت پنجره‌ها در بازار وجود دارد. بلبرینگ‌های آلومینیومی درون یک قاب فلزی قرار می‌گیرند و سپس به کمک این قاب روی سیستم ریلی یا کشویی پنجره‌های نرمال نصب می‌شوند.

ویژگی‌ها-و-کاربرد بلبرینگ پنجره

بلبرینگ‌های ساخته شده توسط قطب‌نما به‌عنوان بلبرینگ‌های رایج و قابل‌استفاده در ساخت پنجره‌های نرمال و ترمال دارای پیچ رگلاژ هستند. این قابلیت می‌تواند به شما کمک کند که با استفاده از تنظیم این پیچ به‌راحتی ارتفاع چرخ‌ها و مشکلاتی همچون لقی و لرزش پنجره‌ها را به طور کامل رفع نمایید.

تعداد غلتک‌ها چرخ‌ها و جنس بدنه ساختاری بلبرینگ‌ها بر اساس وزن کلی لنگه پنجره با یکدیگر متفاوت است. به طور معمول انواع بلبرینگ‌های تک‌چرخ، دوچرخ و چهارچرخ با بدنه‌های آلومینیومی یا پلاستیک فشرده در قطب‌نما موجود است. شما می‌توانید بر اساس نوع سیستم پنجره و میزان بودجه خود انواع بلبرینگ‌های ثابت و قابل رگلاژ را برای ساخت پنجره انتخاب نمایید.

در نهایت با احتساب نوع ساختار بلبرینگ‌ها و جنس آنها می‌توان گفت که مهم‌ترین کاربرد آنها وظیفه حرکتی آسان و سریع لنگه‌های سوار شده روی ریل پنجره را بر عهده دارند.

خرید بلبرینگ پنجره

 تلاش مجموعه قطب‌نما برای تولید و عرضه انواع بلبرینگ پنجره، تولید قطعاتی باکیفیت طبق استانداردهای لازمه است. بلبرینگ‌های عرضه شده در قطب‌نما بنابر جنس و ابعاد آنها دارای تحمل وزنی مابین ۸۰ الی ۲۰۰ کیلوگرم هستند.

بنابراین، شما می‌توانید بنابر ظرفیت و ابعاد پنجره موردنظر هر نوع بلبرینگی را البته با قیمتی مناسب از قطب‌نما خریداری نمایید. قطب‌نما مرجعی کامل برای تهیه و تأمین یراق‌آلات درب و پنجره دوجداره به‌صورت حضوری و غیرحضوری است.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button