کلمپ اسپایدر

کلمپ اسپایدر

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

کلمپ

 با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی، تغییرات عظیمی در روند اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر به وجود آمده است. نمای شیشه‌ای مدرن اسپایدر یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های اجرای صفحات شیشه‌ای به‌عنوان نمای ساختمان‌هاست. با پیشرفت علم در این صنعت شیوه‌های نوینی به کمک اتصالات ویژه برای اجرا و نصب صفحات شیشه‌ای در اسپایدر پدیدآمده است. در این میان استفاده از قطعات کلمپ از جدیدترین شیوه‌های اجرای این نما محسوب می‌شوند.

به کمک یراق‌آلات کلمپ دیگر صفحات شیشه‌ای سوراخ و دریل‌کاری نخواهند شد. این قطعات باقدرت و استحکام بالا سبب اتصال شیشه‌ها به سازه اصلی نمای اسپایدر خواهند شد، به‌گونه‌ای که دیگر هیچ سوراخ‌کاری در سازه نیاز نخواهد بود.

این شیوه اجرایی اسپایدر ازآنجاکه به سوراخ‌کردن شیشه‌ها نیاز نخواهد داشت، دارای ظاهری بسیار جذاب و عالی است. میزان کیفیت و نحوه نصب صحیح کلمپ‌ها در اجرای این نما تأثیر بسیاری در راندمان نما تا تضمین امنیت افراد و ساکنین ساختمان خواهد داشت. کلمپ‌ها یکی دیگر از قطعات باکیفیت عرضه شده در مجموعه قطب‌نماست و شما می‌توانید آنها را با قیمت مناسب از ما تهیه نمایید.

کلمپ

کاربردها و ویژگی

در اجرای نمای اسپایدر به کمک قطعات کلمپ، صفحات شیشه‌ای با لعاب‌کاری و خم‌کاری‌های زیبا طراحی و اجرا خواهند شد. این نما نهایت شفافیت و میزان دید را برای ساکنین فراهم می‌کند. قطعات کلمپ به‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که قابلیت حمل و تحمل وزن شیشه‌ها را حتی در صورت واردشدن نیروهای سنگین خواهند داشت.

مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های استفاده از کلمپ برای اجرای نمای اسپایدر زیبایی بصری و مهم تراز آن نصب آسان و سریع نماست. ازآنجاکه این یراق‌آلات نیازی به سوراخ‌کردن صفحات شیشه‌ای ندارند، به‌عنوان گزینه‌ای به‌صرفه شناخته شده‌اند. همچنین ساختار این قطعات کاملاً آماده است و نیازی به خرید سفارشی ندارد.

کاربردها-و-ویژگی

به عبارتی دیگر نصب نمای شیشه‌ای به کمک کلمپ‌ها بسیار آسان است و برای پروژه‌های پیچیده نیز به‌راحتی استفاده می‌شود. یراق‌آلات کلمپ قابل‌استفاده برای صفحات شیشه‌ای به ضخامت ۸ الی ۳۱ میل هستند. در محل اتصال شیشه‌ها به یکدیگر درزهای افقی یا محل تلاقی صفحات شیشه‌ای به‌وسیله قطعات کلمب به سازه فلزی نما وصل می‌گردد.

یراق‌آلات کلمپ نیز دارای ساختارهای یک، دو و چهار بازویی هستند. انتخاب و محل نصب هرکدام از انواع کلمپ‌ها بسته به شرایط و محل قرارگیری صفحات شیشه‌ای انتخاب می‌شود. قسمت پشتی کلمپ‌ها دارای ساختارهای پیچ مانندی است که به کانکتور وصل می‌شود و قسمت بعدی شامل بازوهای آن به صفحات شیشه‌ای متصل می‌گردند.

در سیستم کلمپ یراق‌آلات مورداستفاده به‌جای سوراخ‌کردن و ردشدن از ساختار شیشه‌ها مابین صفحات شیشه‌ای قرار می‌گیرند. این سیستم اجرایی به‌گونه‌ای طراحی خواهد شد که شیشه‌ها روی تکیه‌گاه‌های مخصوص قرار می‌گیرند.

خرید کلمپ اسپایدر

 استفاده از قطعات کلمپ نه‌تنها زیبایی و شفافیت بیشتری به نما می‌بخشد؛ بلکه فرایند نصب را نیز سریع‌تر و ساده‌تر خواهد کرد. خرید قطعات کلمپ از قطب‌نما در هر زمان و مکانی از طریق فروشگاه اینترنتی قطب‌نما امکان‌پذیر است. انتخاب و خرید از قطب‌نما گزینه‌ای عالی باتوجه‌به تنوع، کیفیت و استاندارد قطعات موردنظر است. از طریق قطب‌نما می‌توانید قطعات کلمپ را به‌صورت سفارشی در تعداد موردنیاز خریداری نمایید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button