پنجره-دوجداره-آلومینیومی-لولایی-کمانی

پنجره کمانی لولایی دوجداره آلومینیومی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پنجره لولایی کمانی آلومینیومی دوجداره

با افتخار پنجره کمانی لولایی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما نمونه‌ای بی‌نظیر از تکنولوژی نوین و طراحی متفاوت در زمینه پنجره‌های مدرن است. در این محصول قطب‌نما توانسته با استفاده از جدیدترین دستاوردهای مهندسی و استانداردهای ارتفاعی طراحی متفاوتی را در صنعت پنجره‌سازی ارائه دهد. پنجره لولایی کمانی قطب‌نما با طراحی منحنی در قسمت فوقانی خود به شکلی زیبا به فضا ظاهری متفاوت می‌بخشد.

این محصول از قطب‌نما با خمیدگی در بالای شیشه‌ها یا قسمت بالای فریم پنجره به فضا جلوه و شکوهی متفاوت می‌افزاید. طراحی کمانی این دسته از پنجره‌های دوجداره نه‌تنها سبب جلب‌توجه مخاطبان به زیبایی ظاهری محیط شما می‌شود؛ بلکه به دلیل شکل‌بندی خاص خود نور طبیعی را بهتر و بیشتر به فضا منتقل می‌کن.د

 این طراحی می‌تواند احساس فضایی باز و دلنشین را در داخل ساختمان برای شما فراهم کند. پنجره کمانی قطب‌نما علاوه بر ابزاری جذاب در طراحی داخلی گزینه‌ای بی‌نظیر به‌عنوان یک راهکار عایقی در ساختمان هستند. پنجره دوجداره آلومینیومی کمانی لولایی قطب‌نما به‌خودی‌خود با طراحی و ساختار متفاوت تازگی و نوآوری را در صنعت ساختمان و طراحی پنجره‌ها ارائه می‌دهد.

پنجره-دوجداره-آلومینیومی-لولایی-کمانی

ویژگی‌های ظاهری پنجره آلومینیومی کمانی لولایی

پنجره آلومینیومی لولایی کمانی دوجداره به دو شکل متفاوت قابل طراحی و اجرا است. در نوع اول پنجره‌های کمانی در قسمت فریم بالایی پنجره دارای قوس هلالی‌شکل هستند. این قوس و فریم بالایی با انحنای کامل در سرتاسر پنجره ساخته می‌شود.

در نوعی دیگر منظور از پنجره‌های کمانی پنجره‌هایی است که دارای انحنای دایره‌ای با زاویه نرم و به شکل محدب طراحی می‌شوند. پنجره‌ کمانی باحالت دایره‌ای و ملایم، قوسی زیبا و برآمده را در ساختار کل پنجره ایجاد می‌کند. استفاده از این پنجره به‌خصوص در نماهایی که دارای قوس‌های محدب هستند سبب متفاوت شدن نما با نماهای دیگر خواهد شد.

به عبارتی دیگر استفاده از پنجره‌های کمانی محدب در نماهای برجسته و نماهای منحنی سبب می‌گردد تا پنجره‌های نصب شده هماهنگی بیشتری در طراحی نما داشته باشند.

ازجمله دیگر مشخصه‌های ظاهری این محصول عبارت‌اند از:

ویژگی‌های-ظاهری-پنجره-آلومینیومی-لولایی-کمانی
  • در قسمت دیگر ویژگی‌های ظاهری پنجره کمانی لولایی دوجداره آلومینیومی می‌توان به لنگه‌هایی با ساختار و یراق‌آلات لولایی اشاره نمود. تعداد لنگه‌های پنجره‌های لولایی کمانی بسته به نیاز و ابعاد پنجره موردنیاز در ساختمان طراحی و ساخته می‌شود.

  • لنگه‌های ثابت به‌صورت ثابت و لنگه‌های بازشونده با استفاده از سیستم لولایی باز و بسته خواهند شد. به‌کارگیری سیستم باز و بسته‌شدن ساده لولایی در ساختار این پنجره و شکل ظاهری متفاوت و هلالی آن می‌تواند ساختاری بسیار جذاب، بی‌نظیر و درعین‌حال مدرن به ساختمان و خانه شما ببخشد.

  • شکل هلالی و کمانی این پنجره‌ها قابل‌اجرا برای سبک‌های مینیمال، سنتی و حتی طراحی‌های معاصر هستند. ازاین‌رو پنجره دوجداره کمانی لولایی آلومینیومی را می‌توان گزینه‌ای هماهنگ با هر نوع سبک معماری به‌حساب آورد.

  • میزان زاویه انحنای پنجره‌ها بسته به جایگاه نصب آنها دارد. براین‌اساس پس از ساخت فریم یا قاب پنجره با زاویه و انحنای مشخص، شیشه‌های آن نیز با همان میزان زاویه به‌صورت خم‌کاری نصب خواهند شد.

  • در ساختار ظاهری پنجره‌های لولایی کمانی به‌ازای هر کدام از درب‌های بازشونده یک دستگیره روی بدنه پنجره در قسمت داخلی ساختمان تعبیه شده است. شما می‌توانید به‌راحتی با بالا و پایین کردن دستگیره پنجره نسبت به باز و بسته نمودن قفل آن اقدام نمایید.

  • قطب‌نما با استفاده از تکنیک رنگ کوره‌ای انواع پروفیل‌های آلومینیومی را در رنگ‌های متعدد برای ساخت این پنجره‌ها به کار می‌گیرد. یکی دیگر از مشخصه‌های ظاهری این محصول در قطب‌نما تنوع رنگی آنهاست. شما بر اساس سلیقه و رنگ نمای موردنظر می‌توانید رنگ پنجره‌ کمانی را نیز متفاوت از همیشه انتخاب نمایید.

ویژگی‌های-ظاهری-پنجره-آلومینیومی-لولایی-کمانی2

ویژگی‌های فنی پنجره کمانی دوجداره

پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی کمانی همان‌طور که شرح داده شد دارای ساختاری هلال یا کمانی با زاویه منحنی است. بر اساس نیاز و ابعاد جایگاه پنجره موردنظر این پنجره‌ها به طور معمول از چند لنگه پنجره‌های لولایی ثابت یا بازشو تشکیل می‌شوند. تمامی لنگه‌های پنجره دارای زاویه منحنی یکسانی هستند که به همدیگر متصل‌اند.

ناگفته نماند ابعاد و اندازه فنی و ساختاری پنجره‌ کمانی به نسبت پنجره‌های معمولی به دلیل زاویه منحنی مقداری عریض‌تر خواهد بود.

بدنه و فریم پنجره آلومینیومی کمانی لولایی دوجداره در قطب‌نما از پروفیل‌های آلومینیومی نرمال بریک و ترمال‌بریک طراحی و ساخته می‌شود. انتخاب هر کدام از این پروفیل‌ها در ابتدا بر اساس میزان بودجه موردنظر شما و همچنین انتظارات شما از میزان سیستم عایقی پنجره صورت می‌گیرد. انتخاب و ساخت این مرحله  مونتاژ پروفیل‌ها با محاسبات مهندسی و دقیق توسط قطب‌نما صورت می‌گیرد. در نهایت این عوامل در کیفیت اجرایی، طول عمر پنجره و راندمان انرژی داخلی ساختمان بسیار تأثیرگذاراند.

ساختار کلی پنجره‌های لولایی کمانی همانند پنجره‌های دوحالته و تک حالته لولایی هستند. با این تفاوت در شکل ظاهری و کمانی وجود قوس و انحنا در ساختار آنها مقداری چالش‌هایی را برای درزگیری، آب‌بندی و عایق‌بندی پنجره به وجود می‌آورد.

در این مرحله نیز قطب‌نما با استفاده از روش‌های استاندارد و متریال‌های مناسب نسبت به آب‌بندی آن اقدام می‌کند. پنجره دوجداره کمانی لولایی آلومینیومی قطب‌نما یکی دیگر از محصولات این مجموعه است که به‌صورت دوجداره طراحی می‌شود. استفاده از شیشه‌های دوجداره با ضخامت مناسب و استاندارد در ساختار این پنجره‌های جذاب سبب افزایش سیستم عایق‌بندی پنجره و ساختمان می‌شود.

در کنار آن به‌کارگیری شیوه‌های مناسب درزبندی، سبب جلوگیری از هدررفت انرژی و گردش هوا بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می‌شود.

تمامی یراق‌آلات قابل‌استفاده برای این دسته از پنجره‌ها به دلیل ساختار لولایی همانند پنجره‌های لولایی هستند.

مزایای پنجره لولایی کمانی

پنجره‌های لولایی کمانی دارای مزایای ویژه‌ای هستند که آنها را به گزینه‌ای مناسب و محبوب در ساختمان‌ها تبدیل کرده است. ساختار کمانی این پنجره‌ها سبب می‌گردد در مرحله اول فضای درونی ساختمان شما بسیار بزرگ‌تر و باشکوه‌تر از قبل جلوه کند.

براین‌اساس بارزترین مزایای این محصول از قطب‌نما به شرح زیر است.

مزایای-پنجره-لولایی-کمانی
  • طراحی قوسی این پنجره‌ها سبب افزایش نورپذیری داخلی می‌شود. این امر سبب کاهش نیاز به نور مصنوعی و ایجاد محیطی روشن و دلنشین می‌گردد.

  • پنجره کمانی لولایی به دلیل شکل منحصربه‌فرد خود امکان تهویه و گردش هوا را بهبود می‌بخشند. این امر در بهبود کیفیت هوای داخلی تأثیرگذار است.

  • پنجره کمانی لولایی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و عایق‌کاری مناسب به بهبود عایق‌های حرارتی و صوتی ساختمان کمک می‌کند.

  • به دلیل طراحی چندپهلو قابل‌نصب در نماهای مسطح یا قوس‌دار این محصول مناسب برای هر نوع ساختمانی است.

تنوع در استفاده و طراحی این پنجره‌ها سبب گردیده تا گزینه‌ای جذاب برای معماران و طراحان ساختمانی باشند.

کاربردهای پنجره کمانی لولایی

زمانی که می‌خواهید نورپذیری و وسعت داخلی محیطی را افزایش دهید، یا اینکه ظاهر داخلی و نمای خانه و ساختمان خود را ارتقا بخشید؛ به‌طورقطع می‌توانید از پنجره‌های آلومینیومی لولایی کمانی قطب‌نما استفاده کنید.

پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی کمانی به دلیل مزایای فراوان، سیستم عایق‌بندی، سیستم بازشونده لولایی آسان و ساختار ظاهری سنتی، مدرن و معاصر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای هر ساختمانی باشد. این پنجره‌ها به دلیل ویژگی‌های ظاهری و فنی خاص خود در انواع فضاها و ساختمان‌ها از کاربردهای متعددی برخوردارند.

مهم‌ترین کاربردها و مکان‌های قابل‌اجرا برای پنجره دوجداره آلومینیومی کمانی قطب‌نما عبارت‌اند از:

  • قابل‌اجرا در ساختمان‌های مسکونی جهت افزایش نورپذیری و ایجاد فضایی دلنشین

  • قابل‌اجرا در ساختمان‌های تجاری و اداری مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، دفاتر به‌عنوان یک عنصر زیبا و حتی بازاریابی مؤثر

  • قابل‌اجرا در ساختمان‌های تاریخی و مذهبی به دلیل طراحی خاص و متناسب با معماری‌های قدیمی

  • قابل‌اجرا در فضاها و گالری‌های هنری مانند موزه‌ها و نمایشگاه‌های هنری

  • قابل‌اجرا در ساختمان‌های صنعتی به‌عنوان انتخابی استثنایی برای افزایش نوردهی محیط

  • قابل‌اجرا در نمای جلویی ساختمان‌ها به‌عنوان یک عنصر زینتی و جلوه منحصربه‌فرد

کاربردهای-پنجره-لولایی-کمانی

پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی کمانی قطب‌نما به دلیل زیبایی و کاربردهای متنوع خود در هر نوع فضای قابل‌استفاده هستند. شما می‌توانید انواع پنجره لولایی کمانی را در هر ابعاد، اندازه و حتی رنگ دلخواه از قطب‌نما خریداری نمایید.

قطب‌نما مجموعه‌ای کامل در ارائه خدمات ساخت انواع پنجره‌های کمانی به‌صورت صفر تا صد این خدمات است. چرا که ما در مجموعه قطب‌نما تمامی خدمات مشاوره، طراحی، ساخت و اجرا و حتی تهیه متریال‌های اولیه برای ساخت پنجره‌های لولای کمانی را ارائه می‌دهیم. پنجره‌های لولایی کمانی قطب‌نما دریچه‌ای به‌سوی زیبایی در ساختمان‌های شما هستند. همین حالا با خرید پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی کمانی از قطب‌نما می‌توانید خریدی باکیفیت و متفاوت را تجربه نمایید.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button