درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-کشویی

درب و پنجره کشویی دوجداره آلومینیومی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی

درب و پنجره کشویی دوجداره آلومینیومی از محبوب‌ترین و درعین‌حال کاربردی‌ترین نمونه‌های تولید شده در قطب‌نما است. هرچه از مزایا و کاربردهای فراوان سیستم این درب و پنجره‌ها صحبت کنیم، باز هم کم است. درب و پنجره کشویی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما به‌گونه‌ای طراحی شده است که تمام الزامات یک ساختمان مدرن را در جایگاه درب و پنجره آن برآورده می‌کند.

درب و پنجره دوجداره کشویی قطب‌نما گزینه‌ای عالی برای بهبود کارایی و عملکرد ساختمان شما هستند. این محصول از مجموعه قطب‌نما امکانات و مزایای فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. پنجره دوجداره کشویی قطب‌نما با طراحی دوجداره از خاصیت عایقی ویژه‌ای برخوردارند. با اجرای این محصولات دیگر نگرانی بابت ورود ذرات گردوغبار، هوا، آب برف‌وباران و هرگونه عوامل خارجی نخواهید داشت.

همچنین این ساختار در ساختمان شما نهایت آسایش و آرامش را فراهم می‌کند، چرا که عایق مناسبی در برابر نفوذ صداهای خارجی هستند. از طرف دیگر حرکت کشویی درب و پنجره کشویی دوجداره آلومینیومی نیاز به فضا، انرژی و نیروی کمتری برای باز و بسته‌شدن دارند. این محصولات به شما امکان می‌دهند تا فضای بیشتری را در محیط موردنظر داشته باشید.

با انتخاب درب و پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره قطب‌نما کیفیت و عملکرد را به‌مرورزمان تجربه خواهید کرد.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-کشویی

ویژگی‌های درب و پنجره آلومینیومی کشویی

 درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی قطب‌نما به دلیل ساختار و ویژگی‌های خاص آن توانسته تا به امروز به محبوبیت بالایی دست‌ یابد. در واقع نصب این سیستم کشویی در ساختار درب و پنجره‌های ساختمانی گزینه‌ای است که هم می‌تواند کاربردی باشد و هم برای مواقعی که شما فضای کافی برای اجرای طرح‌های خاص ندارید مناسب خواهد بود.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی در قطب‌نما به شرح زیر هستند.

ویژگی‌های-درب-و-پنجره-دوجداره-کشویی

ساختار دوجداره

 ساختار دوجداره بودن مهم‌ترین مشخصه و ویژگی این درب و پنجره‌ها محسوب می‌شود. درب و پنجره کشویی دوجداره قطب‌نما دارای ساختاری دولایه است که با استفاده از شیشه‌های دوجداره تشکیل شده است. بین فضای خالی این دولایه شیشه‌ای جهت بهبود سیستم عایقی حرارتی و صوتی از گازهای مخصوصی مانند گاز آرگون استفاده می‌شود.

پروفیل آلومینیومی

پروفایل‌های مورداستفاده برای ساخت قاب و چهارچوب این دسته از پنجره‌ها همان‌طور که از نام آنها پیداست از آلومینیوم سبک و مقاوم است. این درب و پنجره‌ها از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده‌اند. مقاومت این محصولات در برابر عوامل مختلف مانند شرایط محیطی، جوی، زنگ‌زدگی و حتی فشار بسیار بالا است.

طراحی سفارشی

انعطاف‌پذیری بالای پروفیل‌های آلومینیومی در طراحی سبب گردیده تا شما هر طراحی و هر ساختاری را که بخواهید بتوانید با آن اجرا کنید. برای مثال با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی می‌توان هر ابعاد و اندازه‌ای که مدنظر و موردنیاز شماست برای پنجره دوجداره کشویی اجرا نمود.

از طرف دیگر قابلیت رنگ‌پذیری آنها یکی از ویژگی‌های مهم این پروفیل‌ها محسوب می‌شود. به این معنا که با استفاده از روش‌های مختلف می‌توان پروفیل‌های آلومینیومی را در انواع پروفیل‌های آلومینیوم رنگی استفاده نمود. براین‌اساس شما می‌توانید متناسب باسلیقه، رنگ و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان رنگ پروفیل‌های مورداستفاده برای ساخت درب و پنجره‌های کشویی را انتخاب نمایید.

طراحی زیبا و مدرن

طراحی مدرن و زیبا به همراه تنوع در طرح، ابعاد و رنگ این محصولات، آنها را به انتخابی شیک و زیبا برای هر نوع ساختمانی تبدیل کرده است. با وجود چنین تنوعی می‌توان گفت که در مجموعه قطب‌نما بنابر هر نوع سلیقه و نیازی انواع مختلف درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی طراحی و اجرا می‌گردد.

نحوه عملکرد

سیستم بازشو این نوع درب و پنجره‌های کشویی از نوع دو ریل هستند. به عبارتی دیگر لنگه ثابت و غیرمحرک در این دسته از درب و پنجره‌ها حذف می‌شود، چرا که با دو خط ریلی متحرک هر دولنگه به طور هم‌زمان باز و بسته می‌شود. لنگه‌های بازشو این درب و پنجره‌ها با استفاده از غلتک‌هایی که روی ریل‌ها قرار گرفته است به طرفین، به سمت چسب و راست روی محور افقی حرکت می‌کنند. استفاده از این غلتک‌ها سبب تسهیل حرکت لنگه‌های بازشو می‌گردد.

طراحی-زیبا-و-مدرن

یراق‌آلات

مهم‌ترین یراق‌آلات درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی عبارت از غلتک‌ها، سیستم ریلی، اسپانیولیت، دستگیره‌های پنجره، نوار مویی، لاستیک‌ها و چسب‌های درزبندی.

هر کدام از این قطعات به نوبه خود و در جایگاه خود دارای کاربرد و عملکرد متفاوتی هستند که در نهایت سیستم کشویی این درب و پنجره‌ها را به وجود می‌آورند. مهم‌ترین قطعه و یراق‌آلات مورداستفاده در ساختار این درب و پنجره‌ها غلتک‌های پنجره کشویی هستند.

این غلتک‌ها هم‌راستای محور افقی ریل پنجره در انتهای لنگه‌های بازشو روی ریل پنجره‌ها قرار گرفته است. این غلتک‌ها سبب حرکت لنگه‌های پنجره درون قاب پنجره می‌شوند. نوع و تعداد غلتک‌ها نیز بر اساس ابعاد لنگه و وزن شیشه‌های لنگه‌های پنجره انتخاب می‌شوند.

این غلتک‌ها دارای دو نوع غلتک‌های پلاستیکی و فلزی هستند که از برنجه ساخته می‌شود. غلتک‌های برنجی دارای ساختار و طول عمر بیشتری هستند. در مقابل غلتک‌های پلاستیکی حرکتی نرم‌تر و روان‌تر را برای پنجره‌ها ارائه می‌دهد.

مزایای درب و پنجره دوجداره کشویی

درب و پنجره دوجداره کشویی قطب‌نما انتخاب مناسبی برای کاربردهای گسترده در ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت است. این محصولات از قطب‌نما را با ویژگی‌های ساختاری متفاوت می‌توان به‌عنوان راهکاری مناسب برای انواع فضاها و ساختمان‌های مختلف در نظر گرفت.

طرح ساده کشویی و استفاده از یراق‌آلات و قطعات باکیفیت در ساخت این محصولات سبب گردیده از مزایای بسیاری برخوردار باشند. براین‌اساس مهم‌ترین مزایای این محصول در قطب‌نما عبارت‌اند از:

مزایای-درب-و-پنجره-دوجداره-کشویی
  • این نوع درب و پنجره کشویی دوجداره دارای قابلیت باز و بسته شدن آسان، بدون نیاز به مکانیزم‌های پیچید هستند.

  • پنجره کشویی آلومینیومی دوجداره قطب‌نما، با ساختاری استاندارد از نظر هزینه گزینه‌ای بسیار مناسب و به‌صرفه‌ هستند. شما می‌توانید با هزینه مناسب و کمتر به محصولاتی باکیفیت در ساختمان خود با کاربرد و مزایای بسیار دست یابید.

  • درب و پنجره دوجداره کشویی در قطب‌نما از مواد و متریال باکیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند. این محصولات دارای ماندگاری و طول عمر بالایی هستند و در مقابل عوامل محیطی تحمل بالایی دارند.

  • این پنجره‌ها با دارابودن مکانیزم‌های قفلی متفاوت، سطح ایمنی بالایی را در ساختمان ارائه می‌دهند. بنابراین میزان امنیت بالای این درب و پنجره‌ها را نیز می‌توان به‌عنوان یکی از مزایای آنها به شمار آورد.

  • پنجره کشویی با قابلیت باز و بسته‌شدن از طرفین تهویه مناسب و بدون مانع را برای شما فراهم می‌کند. این امر به بهبود کیفیت هوا و تهویه هوای داخلی ساختمان کمک می‌کند.

  • باتوجه‌به طراحی کشویی این پنجره‌ها برای فضاهایی که نیاز به فضای اضافی برای باز و بسته‌شدن لنگه‌های بازشو ندارند، بسیار مناسب هستند. به‌علاوه در فضاهایی که اجازه نصب پنجره‌های خارجی وجود ندارد به‌عنوان گزینه‌ای مناسب جهت تهویه یا نورردهی محیط نصب می‌شوند.

  • باری دیگر نحوه باز و بسته‌شدن این درب و پنجره‌ها به طرفین و کنار رفتن کامل لنگه‌های آن سبب می‌گردد شما به‌آسانی نسبت به نظافت و تمیزکردن آنها اقدام نمایید.

به‌طورکلی می‌توان گفت که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی با ترکیبی از امنیت، راحتی، اقتصادی‌بودن و طراحی بی‌نظیر به‌عنوان یک گزینه مطلوب برای نصب در انواع ساختمان‌ها محسوب می‌شود.

کاربردهای درب و پنجره دوجداره کشویی

ما در مجموعه قطب‌نما با چندین سال تجربه در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع درب و پنجره دوجداره خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را جلب کنیم. از جمله مهم‌ترین دلیل این رضایت و اعتماد مشتریان، استفاده از متریال اولیه باکیفیت، به‌کاربردن تجهیزات و همچنین تکنولوژی مدرن و بروز است.

درب و پنجره دوجداره کشویی به دلیل ویژگی‌ها، مزایا و امکاناتی که دارند در حین سادگی در انواع مختلفی از ساختمان‌ها به کار می‌روند. از جمله برخی از کاربردهای این نوع درب و پنجره‌های کشویی عبارت‌اند از:

  • در ساختمان‌های مسکونی این نوع درب پنجره‌ها معمولاً در اتاق‌ها، اتاق‌های خواب، نشیمن، آشپزخانه، حتی در حیاط و بالکن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

  • در محیط‌های تجاری مانند فروشگاه‌ها، دفاتر کار، رستوران‌ها، هتل‌ها، قسمت‌های ورودی به‌عنوان درب و پنجره، تهویه فضا و حتی افزایش امنیت بسیار مناسب هستند.

  • در ساختمان‌های صنعتی، انبارها و کارخانه‌ها نیز برای ورود و خروج، برای افزایش امنیت، تهویه هوا و حتی نورردهی مناسب‌اند.

  • از دیگر کاربردهای این درب و پنجره‌ها می‌توان به انواع مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، مکان‌های آموزشی و محیط‌هایی که دارای ترافیک انسانی زیادی هستند به دلیل قابلیت باز شدن کامل آن گزینه مناسبی خواهند بود.

کاربردهای-درب-و-پنجره-دوجداره-کشویی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی قطب‌نما به دلیل ویژگی‌ها و کاربردهای فراوان به‌عنوان گزینه‌ای کارآمد در هر محیطی در نظر گرفته می‌شوند. تمام این محصولات در مجموعه ما با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد و متریال اولیه و فناوری مدرن طراحی و ساخته شده‌اند.

این درب و پنجره‌های دوجداره کشویی راه‌حلی شیک، مدرن و زیبا برای نوردهی، تهویه، دسترسی راحت به فضاهای داخلی و خارجی ساختمان هستند. شما نیز می‌توانید انواع درب و پنجره‌های دوجداره کشویی را متناسب باسلیقه و نیاز خود در هر رنگ، ابعاد و سایزی به طور سفارشی از مجموعه قطب‌نما خریداری نمایید. با خرید از مجموعه قطب‌نما بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش را دریافت خواهید کرد و از استحکام و دوام ویژه محصولات بهره‌مند خواهید شد.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

بدون امتیاز
Call Now Button