درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-کشویی-مونوریل

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل

امروزه پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تولید مواد و محصولات ساختمانی رخ‌داده است. درب و پنجره‌ها نیز از این تحولات مستثنا نمانده‌اند. درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی مونوریل گزینه‌ای بسیار عالی، شیک و کاربردی برای بهبود زیبایی و کارایی منزل و ساختمان شماست. این محصولات با استفاده از آلومینیوم باکیفیت، طراحی و ساختاری مجزا علاوه بر جلوگیری از انتقال حرارت و صدا محیطی آرام و دلپذیر را برای شما فراهم می‌کنند.

این درب و پنجره‌ها با سیستم کشویی مونوریل به‌راحتی و بدون صدا باز و بسته می‌شوند. طراحی مدرن و انعطاف‌پذیر این درب و پنجره‌ها امکان ست‌کردن و هماهنگ‌کردن با هر نوع سبک داخلی منزلی را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. درب و پنجره دوجداره کشویی قطب‌نما گزینه‌ای با استحکام و مقاومت بالا برای هر نوع ساختمانی است.

درب و پنجره آلومینیومی کشویی مونوریل محصولاتی خاص در مجموعه قطب‌نماست که طراحی، ساخت و اجرای آن توسط این مجموعه ارائه داده می‌شود.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-کشویی-مونوریل

ویژگی‌های ظاهری پنجره مونوریل

درب و پنجره‌های آلومینیومی کشویی مونوریل گزینه‌ای بسیار مناسب برای جایگزین پنجره‌های قدیمی و یا گزینه‌ای نو در هر ساختمانی هستند. در واقع این محصولات با مشخصات و ویژگی‌های ظاهری برجسته به‌عنوان یک محصول پیشرفته در ساختمان‌ها به کار برده می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل به شرح زیر است.

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل-جنس

جنس

اولین مشخصه ظاهری پنجره‌ مونوریل جنس بدنه آن‌هاست. درب و پنجره‌های آلومینیومی دوجداره کشویی مونوریل از آلومینیوم باکیفیت ساخته می‌شود. قطب‌نما با بهره‌گیری از متریال اولیه باکیفیت از جمله پروفیل‌های آلومینیومی درجه یک این محصولات را طراحی و عرضه می‌کند

طراحی

درب و پنجره‌های آلومینیومی مونوریل ساخته شده توسط قطب‌نما دارای طراحی مدرن و زیبایی هستند. این درب و پنجره‌ها به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو برای هر نوع ساختمان در طراحی داخلی و حتی نمای بیرونی محسوب می‌شوند.

ابعاد

یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری این درب و پنجره‌ها که سبب محبوبیت روزافزون آنها میان مشتریان شده است تنوع در ابعاد آنهاست. قطب‌نما انواع درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی را در ابعاد و سایز دلخواه شما به‌صورت سفارشی طراحی می‌کند.

رنگ‌بندی

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل ساخته شده توسط قطب‌نما صرفاً دارای یک‌رنگ نیستند. این درب و پنجره‌ها به‌وسیله رنگ‌آمیزی کوره‌ای توسط قطب‌نما دارای رنگ‌آمیزی بسیار جذابی هستند. پنجره‌ مونوریل قطب‌نما در گستره وسیعی از رنگ‌ها و پوشش‌های دائمی به شما عرضه می‌شوند. شما می‌توانید مطابق با رنگ و نمای بیرونی ساختمان، همچنین فضای داخلی ساختمان رنگ موردنظر را برای درب و پنجره‌های خود انتخاب کنید.

ابعاد درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل

ویژگی‌های فنی

درب و پنجره‌های آلومینیومی کشویی مونوریل یکی از انواع درب و پنجره‌های آلومینیومی هستند که به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند. این قابلیت از ویژگی‌های اصلی این نوع درب و پنجره‌ها محسوب می‌شود. ساختار متفاوت بازشونده در این نوع درب و پنجره‌ها سبب اعطای مزایا و کاربردهای بسیاری به آنها گردیده است. بااین‌حال در این قسمت بهتر است با مشخصه‌های فنی و ویژگی‌هایی که سبب این ساختار گردیده است آشنا شوید.

سیستم-کشویی-مونوریل

سیستم پنجره آلومینیومی کشویی مونوریل

اولین و مهم‌ترین ویژگی فنی این درب و پنجره‌ها نحوه باز و بسته‌شدن آن‌ها به‌صورت کشویی است. سیستم کشویی مونوریل فناوری مبتکرانه است که در درب و پنجره‌های دوجداره کشویی مونوریل توسط قطب‌نما تعبیه شده است. در حقیقت این سیستم جهت بهبود عملکرد و سهولت در استفاده از آنها طراحی شده است. سیستم بازشونده این درب و پنجره‌ها عبارت‌اند از حرکت بازشو و حرکت کشویی که کاملاً بدون صدا انجام می‌گیرد.

به عبارتی دیگر نحوه باز و بسته‌شدن این درب و پنجره‌ها دارای دو حرکت بلندشدن لنگه بازشو از ریل ثابت پنجره و حرکت کشویی روی ریل پنجره است.

براین‌اساس سیستم این پنجره‌های آلومینیومی دارای دولنگه ثابت متحرک است. لنگه ثابت جز قاب پنجره محسوب می‌شود. لنگه متحرک نیز همان لنگه باز شونده به‌صورت کشویی است که سبب نام‌گذاری این پنجره به نام کشویی مونوریل گردیده است.

ضخامت پروفیل‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های فنی این نوع درب و پنجره‌ها میزان عمق یا ضخامت پروفیل‌های درب و پنجره است. به طور استاندارد ضخامت پروفیل این درب و پنجره‌ها معمولاً مابین ۶۰ الی ۸۰ میلی‌متر ساخته می‌شود.

میزان ضخامت و ساختار پروفیل‌ها سبب افزایش خاصیت عایقی درب و پنجره‌ها در ساختمان می‌گردد. ازاین‌رو درب و پنجره‌های کشویی مونوریل عایق بسیار مناسبی در برابر صوت و حرارت هستند.

نوع شیشه

همان‌طور که از نام این درب و پنجره‌ها پیداست شیشه استفاده شده در ساختار آنها از نوع شیشه‌های دوجداره است. ساختار این شیشه‌ها از دولایه شیشه با فضای خالی بین آنها تشکیل شده است. این فضای خالی به طور معمول با گاز آرگون پر شده که میزان خاصیت عایقی پنجره را نیز به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

ضخامت-پروفیل‌ها

یراق‌آلات

یراق‌آلات درب و پنجره کشویی مونوریل با پنجره‌های ثابت و معمولی بسیار متفاوت است. اصلی‌ترین یراق‌آلات به‌کاررفته در ساختار این درب و پنجره‌ها ریل‌های به‌کاررفته در لبه پایینی پنجره جهت حرکت کشویی لنگه بازشونده است. شایان‌ذکر است قطب‌نما از یراق‌آلات درجه یک از جنس استیل ضدزنگ یا آلومینیوم باکیفیت استفاده می‌کند. استفاده از یراق‌آلات باکیفیت سبب عملکرد بهتر و افزایش طول عمر درب و پنجره شما می‌شود.

مزایای محصول

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی مونوریل دارای مزایای متعددی است. ازجمله مهم‌ترین مزایای این درب و پنجره‌ها عبارت‌اند از:

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل-مزایا
  • درب و پنجره‌های مونوریل دارای ظاهری زیبا و درعین‌حال مدرن هستند. این درب و پنجره‌ها می‌توانند به‌عنوان عناصر بسیار زیبا فضای داخلی و خارجی ساختمان را متفاوت کنند.

  • یکی از مهم‌ترین مزایای این درب و پنجره‌ها عملکرد روان و بدون صدای لنگ‌های بازشونده آنهاست. همان‌طور که اشاره شد قطب‌نما از یراق‌آلات و متریال باکیفیت در ساختار آنها استفاده کرده است.

  • قطب‌نما به دلیل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی مقاوم، باکیفیت و مستحکم در برابر فشار، خوردگی و ضربه سبب افزایش مقاومت آنها گردیده است. این درب و پنجره‌ها در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران بسیار مقاوم‌اند و از طول عمر بالایی برخوردارند.

  • درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی کشویی مونوریل قطب‌نما عناصری بسیار بی‌نظیر و عایق در برابر صوت و دما هستند. ازاین‌رو از اتلاف انرژی به طور چشمگیری جلوگیری می‌کنند.

  • به دلیل جلوگیری از هدررفت انرژی این درب و پنجره‌ها به دلیل عایق حرارتی بالا سبب کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند.

  • به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این محصولات، دارای سطحی صاف و صیقلی هستند. این امر سبب نظافت آسان و سریع آن می‌گردد.

کاربردهای پنجره کشویی مونوریل

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی مونوریل برای کاربردهای مختلف در ساختمان‌های گوناگون مناسب هستند. این درب و پنجره‌ها برای فضاهایی که نیاز به بازشو وسیع دارند؛ مانند سالن‌های پذیرایی و فروشگاه‌ها  گزینه مناسبی خواهند بود. براین اساس برخی از کاربردهای این نوع درب و پنجره‌ها عبارت‌اند از:

  • نصب در ساختمان‌های مسکونی مانند: پنجره اتاق‌های نشیمن، اتاق‌خواب، آشپزخانه

  • قابل‌نصب در ساختمان‌های تجاری مانند: پنجره فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، ادارات

  • نصب در ساختمان‌های اداری مانند: پنجره اتاق‌های کار، سالن‌های کنفرانس، سالن‌های انتظار

  • قابل‌نصب در ساختمان‌های صنعتی مانند: پنجره کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و انبارها

نصب این درب و پنجره‌ها توسط قطب‌نما در این اماکن می‌تواند گزینه مناسبی برای عایق‌بندی و حتی ایمنی ساختمان شما باشد. شما می‌توانید انواع مختلف این نوع درب و پنجره‌ها را از قطب‌نما به‌صورت سفارشی در ابعاد، سایز و رنگ دلخواه خود خریداری نمایید.

درب و پنجره دوجداره کشویی مونوریل-مزایا

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (2 امتیاز)
Call Now Button