درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیوم-لولایی

درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره آلومینیومی لولایی دوجداره

قطب‌نما تولیدکننده برتر انواع درب و پنجره دوجداره با بالاترین میزان کیفیت و کارایی است. یکی از نمونه محصولات محبوب و همچنین کاربردی قطب‌نما درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی است. این محصول نیز همانند دیگر نمونه‌های تولیدی در مجموعه قطب‌نما با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و رعایت تمامی استانداردهای موجود در ساخت درب و پنجره‌های دوجداره طراحی می‌شود.

جالب است بدانید ما در قطب‌نما علاوه بر ساخت انواع درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی طراحی و تأمین متریال اولیه را نیز بر عهده خواهیم گرفت. نام دیگر درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی قطب‌نما درب و پنجره‌های کلنگی هستند. درب و پنجره لولایی از لحاظ کاربردی و استفاده از محبوب‌ترین محصولات ما محسوب می‌شود.

همان‌طور که از نام این محصول پیداست ساختار بازشونده آن به‌وسیله یراق‌آلات لولایی صورت می‌گیرد. پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی قطب‌نما در هر اندازه و رنگ مدنظر مشتریان عزیز قابل طراحی و اجرا خواهد بود. در ادامه با مشخصات ظاهری و ساختاری این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-لولایی

مشخصات ظاهری درب و پنجره‌ لولایی دوجداره

درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی از لحاظ طراحی ظاهری از متنوع‌ترین درب و پنجره‌های ساختمانی محسوب می‌شوند. این محصولات از لحاظ بازشو و استفاده کاربران از ساده‌ترین حالت‌های ممکن هستند. همچنین از لحاظ ایمنی و عایق‌بندی ساختمان به‌عنوان یکی از محصولات برتر ما در قطب‌نما معرفی شده‌اند. بنابراین ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی قطب‌نما به شرح زیر است.

ساختار-ظاهری-و-بازشونده

ساختار ظاهری و بازشونده

به‌طورکلی ساختار ظاهری درب و پنجره‌های لولایی متشکل از قاب آلومینیومی به‌عنوان چهارچوب پنجره، صفحات شیشه‌ای دوجداره و یراق‌آلات لولایی هستند. نحوه باز و بسته‌شدن و طراحی چهارچوب این درب و پنجره‌ها به سه شکل ممکن قابل طراحی و اجرا است که عبارت‌اند از:

  • درب و پنجره لولایی تک حالته و
  • درب و پنجره لولایی دو حالته

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی تک حالته همان‌طور که از نام آن پیداست دارای قابلیت باز و بسته‌شدن به یک حالت ممکن است. درب و پنجره آلومینیومی لولایی دوجداره تک حالته فقط به یک شیوه به طرفین به چپ و راست و روی یک محور افقی باز و بسته خواهد شد. روی بدنه درب پنجره‌های لولایی تک حالته در قسمت داخلی ساختمان دستگیره‌هایی جهت باز و بسته کردن آنها نیز تعبیه شده است.

در نوع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره لولایی دوحالته نیز می‌توان گفت که این درب و پنجره‌ها با استفاده از یراق‌آلات لولایی قابلیت باز و بسته‌شدن دارند. اما با این تفاوت که این محصولات به دو شیوه عمودی و افقی روی دو محور حرکتی به کمک یک دستگیره باز و بسته خواهند شد.

در حالت اول این درب و پنجره‌ها همانند درب پنجره‌های تک حالته لولایی ساده به طرفین و با زاویه ۱۸۰ درجه باز و بسته خواهند شد. در حالت دوم با استفاده از یراق‌آلات دیگر همین پنجره‌های لولایی جهت تهویه هوا یا نبود فضای کافی روی محور عمودی به‌اندازه ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متر باز خواهند شد. درب پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی دوحالته برای مکان‌هایی که فضای کافی برای باز شدن لنگه باز لولایی ندارند یا محدودیت مکانی دارند مناسب‌تر خواهد بود.

تنوع رنگی و ابعاد

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی در قطب‌نما منحصراً محدود به یک طرح، رنگ یا ابعاد و اندازه نخواهد بود. شاید باور نکنید؛ اما شما این درب و پنجره‌ها را از قطب‌نما در هر ابعاد و با هر رنگ دلخواهی که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. ناگفته نماند قطب‌نما با رعایت ابعاد و سایزهای استاندارد در طراحی انواع پنجره دوجداره ابعاد موردنظر را برای شما طراحی خواهد کرد.

در کنار آن قطب‌نما به‌عنوان تولیدکننده متریال اولیه انواع پروفیل‌های آلومینیومی را با استفاده از شیوه‌های مختلف رنگ‌آمیزی و در رنگ‌بندی متنوعی ارائه می‌دهد. ازاین‌رو شما می‌توانید هماهنگ با دکوراسیون داخلی یا رنگ و سبک معماری بیرونی ساختمان رنگ درب و پنجره‌های لولایی را از قطب‌نما انتخاب کنید.

تنوع-رنگی-و-ابعاد

مشخصات ساختاری درب و پنجره لولایی آلومینیومی

درب و پنجره لولایی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما گزینه‌ای مناسب و متناسب با هر نوع سبک معماری و دکوراسیونی است. برای باز و بسته‌شدن این نوع درب و پنجره‌ها در قطب‌نما از یراق‌آلاتی به نام لولا استفاده می‌شود. تعداد لولاهای به کار گرفته و نوع آنها بر اساس ابعاد پنجره‌ها و لنگه‌های بازشونده تعیین می‌شود.

به‌طور استاندارد سایز درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی طبق قوانین مهندسی برای لنگه‌های بازشو ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و ارتفاع کل پنجره ۱۰۰ تا ۱۷۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

به‌طور معمول برای چنین ابعادی اغلب از دو لولا برای هر کدام از لنگه‌های بازشونده استفاده می‌شود. شایان‌ذکر است در قطب‌نما در صورت نیاز و دلخواه مشتریان پنجره‌های لولایی را با استفاده از پروفیل‌های بزرگ‌تر از ابعاد استاندارد به‌صورت سفارشی طراحی خواهیم کرد.

یراق‌آلات

یراق‌آلات مورداستفاده در ساختار این درب و پنجره‌ها نیز به نسبت طراحی و نوع لنگه‌های باز شونده متفاوت است. یراق‌آلات قابل‌استفاده در ساختار این درب و پنجره‌ها، قطعات لولایی و دستگیری‌های پنجره برای باز و بسته کردن سیستم پنجره‌های لولایی هستند.

یراق‌آلات موردنیاز برای درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی دوحالته نیز به دلیل ساختار بازشونده دوحالته مقداری بیشتر و پیچیده‌تر است. به همین دلیل می‌توان گفت که درب و پنجره‌های لولایی دوحالته از قیمت بیشتری به نسبت پنجره‌های لولایی ساده برخوردارند.

یراق‌آلات

مهم‌ترین یراق‌آلات لازم برای این نوع از درب و پنجره‌های لولایی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستگیره‌های پنجره و درب‌ها

  • قطعه L شکل بالای لنگه

  • قفل پشتیو قفل پایین لنگه

  • نگهدارنده لنگه‌های بازشو و ثابت

  • اسپانیولیت ارتفاع

مجموعه فنی مهندسی قطب‌نما با آشنایی کامل با نوع و نحوه به‌کارگیری یراق‌آلات لازم، باکیفیت‌ترین و دقیق‌ترین طراحی را در اجزای درب و پنجره‌های لولایی بکار می‌گیرند.

مزایای پنجره لولایی دوجداره

درب و پنجره آلومینیومی لولایی قطب‌نما دارای مزایای ویژه‌ای هستند. این محصولات از جنس آلومینیوم باکیفیت و ضخامت قابل‌توجهی طراحی و ساخته می‌شوند. استفاده از چنین ترکیبی در قطب‌نما از نظر مقاومت و دوام درب و پنجره‌ها بسیار تأثیرگذار است.

عایق حرارتی بالا و عدم انتقال گرما و سرما از داخل به بیرون و بالعکس، از مهم‌ترین ویژگی‌های درب و پنجره دوجداره لولایی آلومینیومی قطب‌نما است. استفاده از درب و پنجره لولایی قطب‌نما منجر به کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌های سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول مختلف سال می‌شود.

همچنین این درب و پنجره‌ها دارای عایق صوتی مناسبی هستند که سبب کاهش نفوذ هرگونه صدا به داخل ساختمان می‌شوند. در نتیجه محصولات ما می‌تواند آرامش و کیفیت زندگی را چه در محل زندگی و چه در محیط کار افزایش دهند.

از دیگر مزایای درب و پنجره آلومینیومی لولایی دوجداره قطب‌نما می‌توان به‌ظاهر شیک، مقاوم در برابر اشعه‌های خورشید، ضربات و مهم‌تر از همه عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات مکرر اشاره نمود. براین اساس به‌صورت جمع‌بندی می‌توان مزایای این محصول توسط قطب‌نما را به شرح زیر معرفی نمود.

  • عایق مناسب در برابر گرما، سرما، صوت و گردوغبار

  • طول عمر بالا

  • دارای قیمتی مناسب و به‌صرفه

  • سادگی در عملکرد و استفاده

  • قابل‌اجرا در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف

  • قابلیت رگلاژ راحت و آسان

  • امنیت بالا

  • سیستم راحت باز و بسته‌شدن توسط کودکان

مزایای-محصول

کاربردهای محصول

پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی برای استفاده در ساختمان‌ها و فضاهای مختلف طراحی شده است. این محصولات از کاربردها و مصارف متنوعی برخوردارند. به‌طورکلی می‌توان گفت که شما در هر ساختمان و فضایی که به درب خروجی و ورودی و پنجره‌ها‌ نیاز داشته باشید، می‌توانید از پنجره لولایی قطب‌نما بهره‌مند شوید.

براین‌اساس برخی از مکان‌ها و ساختمان‌های قابل‌اجرا برای درب و پنجره‌های لولایی به شرح زیر هستند:

کاربردهای-محصول
  • استفاده در ساختمان‌های مسکونی: درب و پنجره لولایی آلومینیومی دوجداره قطب‌نما برای ساختمان‌های مسکونی گزینه بسیار مناسبی هستند. ظاهر زیبا، ساده و درعین‌حال مدرن، این درب و پنجره‌ها را به گزینه‌ای مناسب و به‌صرفه برای ساختمان‌های مسکونی تبدیل کرده است.

  • قابل‌استفاده در ساختمان‌های تجاری: از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی قطب‌نما می‌توان برای ساختمان‌های تجاری و محیط‌هایی همچون مغازه‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ها و غیره استفاده نمود. طراحی نوین، امکانات ایمنی و عایقی این محصولات در قطب‌نما محیطی جذاب را برای کارفرمایان و مشتریان فراهم می‌کند.

  • قابل‌استفاده در ساختمان‌های صنعتی: در صنایع مختلف، کارخانه‌ها، سوله‌ها، انبارها نیز می‌توان از پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی قطب‌نما استفاده نمود. این درب و پنجره‌ها به دلیل سبکی و مقاومت در برابر شرایط محیطی گزینه مناسبی برای محیط‌های صنعتی هستند.

  • قابل نصب در اماکن عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خدماتی، مراکز آموزشی و غیره

باتوجه‌به این کاربردها، مزایا و ویژگی‌های مختلف درب و پنجره‌های لولایی به‌عنوان گزینه‌ای کارآمد می‌توان در هر محیطی از آنها بهره‌مند شد. شما نیز می‌توانید انواع مختلف درب و پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی را باتوجه‌به بودجه، نیاز، ابعاد و سلیقه دلخواه خود از قطب‌نما خریداری نمایید.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (2 امتیاز)
Call Now Button