درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-فرانسوی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره دوجداره فرانسوی آلومینیومی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی با افتخار یکی دیگر از محصولات منحصربه‌فرد از مجموعه قطب‌نما است. درب و پنجره دوجداره فرانسوی جلوه‌ای خیره‌کننده از ترکیب زیبایی و کارایی را برای فضاهای شما ارائه می‌دهد. باز شدن هم‌زمان دولنگه این نوع درب و پنجره‌ها به شما امکان ورود حداکثر نور آفتاب به فضاهای داخلی را می‌دهند. این قابلیت بازشونده سبب می‌گردد به‌عنوان یک پل ارتباطی میان محیط خارجی و داخلی ساختمان با بیشترین دهانه استفاده شوند.

درب و پنجره دوجداره فرانسوی قطب‌نما ساخته شده از پروفیل‌های آلومینیومی دارای ساختاری مستحکم و مقاوم و در هر نوع شرایط آب‌وهوایی قابل‌استفاده هستند. این محصولات کیفیت و امنیت را به طور هم‌زمان به ساختمان شما ارائه می‌دهند

بنابراین، در صورت نیاز به بیشترین فضای بازشو برای تردد، حمل‌ونقل وسایل و اجسام بزرگ درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. در ادامه با تمام ویژگی‌های این محصول از قطب‌نما بیشتر آشنا خواهید شد.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-فرانسوی

ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره فرانسوی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی به نام درب و پنجره‌های دولنگه بازشو نیز خوانده می‌شوند. دلیل این نام‌گذاری این است که هر دولنگه درب و پنجره موردنظر به‌صورت هم‌زمان باز و بسته خواهد شد. در ساختار درب و پنجره‌های دوجداره فرانسوی قاب اضافی ساخته نمی‌شود. به عبارتی دیگر زمانی که شما درب و پنجره‌های فرانسوی را باز خواهید کرد پس از باز کردن دولنگه هیچ پروفیل یا قسمت اضافی مابین آن وجود ندارد.

ازاین‌رو می‌توان گفت که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی مناسب‌ترین گزینه برای محیط و افرادی است که می‌خواهند نسبت به محیط بیرون دید بیشتری داشته باشند. ناگفته نماند این به این معنا نیست که شما باید همیشه، هم‌زمان دولنگه پنجره را باز کنید. شما می‌توانید در صورت نیاز فقط یکی از لنگه‌ها را باز کنید و لنگه دیگری به‌صورت ثابت بسته بماند.

ویژگی‌های-ظاهری-درب-و-پنجره-فرانسوی

ازجمله ویژگی‌های ظاهری متمایز در درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در قطب‌نما بدنه اصلی این درب و پنجره‌های دوجداره از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است. این امر سبب افزایش مقاومت و طول عمر درب و پنجره‌های شما در قطب‌نما می‌گردد.

  • دستگیره‌های این نوع درب و پنجره‌های دوجداره با طراحی ارگونومیک نه‌تنها به‌راحتی کار با آن به افراد کمک می‌کند؛ بلکه به زیبایی و شکل‌دهی سطح خارجی پنجره نیز کمک خواهند کرد.

  • باتوجه‌به طراحی زیبا و قابلیت بسته‌شدن کامل آنها زیبایی خاصی به محیط موردنظر شما خواهند بخشید.

با این ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی نه‌تنها از نظر عملکردی بلکه از نظر طراحی نیز انتخابی استثنایی برای فضاهای موردنظر شماست.

ویژگی‌های فنی درب و پنجره آلومینیومی فرانسوی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی حداقل دارای دولنگه و به‌صورت جفت ساخته می‌شود. درب و پنجره فرانسوی به‌صورت لولایی طراحی می‌شود و به سمت طرفین باز و بسته خواهند شد. درب و پنجره‌های فرانسوی هر دو اغلب شبیه همدیگر هستند با این تفاوت که درب‌های فرانسوی به طور معمول دارای طول بیشتری به نسبت پنجره‌ها هستند.

این درب و پنجره‌ها با ظاهر کلاسیک یکی از پنجره‌های محبوب و مدرن شناخته شده‌اند. جالب است بدانید که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی در قطب‌نما به دو طرف داخل یا خارج باز و بسته خواهد شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی این درب و پنجره‌ها به شرح زیر هستند.

  • یراق‌آلات مصرفی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این درب و پنجره‌ها هستند. مهم‌ترین یراق‌آلات مورداستفاده در ساخت این پنجره‌ها یراق فرانسوی نام دارد. یراق فرانسوی همان چفت و اتصالاتی است که برای بسته نگه‌داشتن لنگه‌ای که فاقد دستگیره هست استفاده می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت که قطب‌نما در ساخت انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی‌ فرانسوی از یراق‌آلات و اتصالات باکیفیت، ضدزنگ و مقاوم استفاده می‌کند. این امر در افزایش طول عمر درب و پنجره‌های شما به طور چشمگیری مؤثر است.

  • دارای عملکرد مکانیکی سیستم بازشونده

  • برخورداری از طراحی مهندسی مقاوم در برابر نفوذ آب ‌و هوا به داخل ساختمان

  • امکان انتخاب از بین گستره وسیعی از رنگ و پوشش‌های متفاوت طبق سلیقه شما جهت هماهنگی با طراحی داخلی و خارجی ساختمان

  • قابل‌اجرا در ابعاد و اندازه بسته به نیاز ساختمانی و سلیقه مشتریان

  • بدنه آلومینیومی ضدزنگ و سبک و قابل‌بازیافت

  • امکان استفاده از توری‌های پلیسه‌ای در دو طرف این پنجره‌ها برای فصول گرم سال

ویژگی‌های-فنی-درب-و-پنجره-آلومینیومی-فرانسوی

مشخصه‌های ظاهری، فنی و ساختاری درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی بسته به نوع تولیدکننده آن می‌تواند متفاوت باشد. به‌طورکلی می‌توان گفت که درب و پنجره‌های فرانسوی تولید شده در قطب‌نما کاملاً به‌صورت سفارشی، با بالاترین میزان کیفیت به شما ارائه داده می‌شوند. به عبارتی ساده‌تر شما هر آنچه را که به‌عنوان یک درب و پنجره از قطب‌نما انتظار دارید برای شما طراحی و اجرا خواهد شد.

مزایای محصول

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی با طراحی زیبا و ویژگی‌های تکنولوژی منحصربه‌فرد مزایا متعددی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر اقلیم جغرافیایی و شرایط آب‌وهوایی به‌راحتی انواع درب و پنجره آلومینیومی فرانسوی قطب‌نما را برای ساختمان موردنظر نصب کنید.

در نهایت این مزایای بسیار سبب ارتقای کیفیت زندگی شما خواهد شد. براین‌اساس مهم‌ترین مزایای درب و پنجره آلومینیومی فرانسوی قطب‌نما عبارت‌اند از:

مزایای-محصول
  • شیشه‌های بزرگ و فاقد ستون‌های مابینی و قسمت‌های اضافی در قاب پنجره سبب پذیری بالای محیط می‌شود

  • با باز شدن لنگه‌های این پنجره به‌طرف بیرون یا داخل گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک هستند.

  • استفاده از شیشه‌های دوجداره در ساخت این درب و پنجره‌ها سبب افزایش خاصیت عایقی آنها گردیده است. درب و پنجره آلومینیومی فرانسوی عملکرد مؤثری را در مصرف انرژی ساختمان ایفا خواهد کرد.

  • دارای خاصیت عایق صوتی

  • افزایش ایمنی و امنیت ساختمان و ساکنین آن

  • دارای قابلیت شستشوی آسان

  • گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه

  • دارای تنوع رنگی و طرح

  • غیر قابل‌اشتعال و تغییر رنگ در طول سال‌ها استفاده

  • سبک و قابلیت نصب و حمل آسان

  • مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید

  • افزایش دید فضای بیرونی بدون مانع هنگام باز کردن پنجره

به‌طورکلی می‌توان گفت که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی گزینه مناسبی جهت افزایش آرامش و امنیت درون ساختمان است. شما می‌توانید از ساختار طراحی فرانسوی برای اجرای انواع درب و پنجره‌های ساختمان به کمک قطب‌نما بهره‌مند شوید.

کاربردهای محصول

به‌طور قطع می‌توان گفت که به کمک قطب‌نما و طراحی به‌روز و مدرن فرانسوی، شما در هر ساختمان و هر مکانی که به پنجره دوجداره نیاز داشته باشید می‌توانید از ساختار فرانسوی بهره ببرید. همچنین برای فضاها و محیط‌هایی که نیاز به دید یا ورودی و خروجی عریضی دارند، درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی گزینه مناسبی است.

بر این اساس برخی از کاربردهای پنجره  و درب‌های فرانسوی به شرح زیر هسستند.

  • قابل‌اجرا در خانه‌ها، ساختمان‌ها و ویلاهای مسکونی برای مثال در قسمت‌های مختلف اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، ناهارخوری

  • آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی با متراژ کوچک‌تر

  • قابل‌استفاده در رستوران‌ها و کافه‌ها و مکان‌های تجاری

  • قابل اجرا در هتل‌ها و اماکن اقامتگاهی سوئیت‌ها

  • قابل اجرا در مکان‌های تاریخی، موزه‌ها

  • انواع سالن‌ها. تالارها و انبارها

کاربردهای-محصول

باتوجه‌به طراحی چندمنظوره، ویژگی و مزایای درب و پنجره دوجداره فرانسوی پیشنهاد می‌کنیم در خرید این محصول از قطب‌نما درنگ نکنید. قطب‌نما می‌تواند انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فرانسوی را مطابق باسلیقه و نیاز شما طبق طرح، رنگ، ابعاد و سایز سفارشی در کمترین زمان ممکن با بالاترین میزان کیفیت ارائه دهد.

درب و پنجره‌های فرانسوی از جمله‌ عناصر بسیار کاربردی در معماری امروزی هستند و کاربردهای بی‌نظیر آن سبب افزایش محبوبیت آنها در میان کاربران ساختمانی گردیده است.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
مرکز خرید باس چیتگر
مرکز خرید یاس چیتگر

اسپایدر شیشه ای فین گلس

ویلا لواسان
ویلا لواسان

اسپایدر شیشه ای فین گلس

مرکز موبایل غرب
مرکز موبایل غرب

اسپایدر شیشه ای کابلی

ایرانمال
ایرانمال

اسپایدر شیشه ای کابلی

5/5 - (2 امتیاز)
Call Now Button