درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-تک-حالته

درب و پنجره دوجداره تک حالته

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره دوجداره تک حالته

درب و پنجره آلومینیومی تک حالته محصولی جدید از قطب‌نما به‌عنوان نمادی از تحول و کارایی در دنیای ساختمانی است. پنجره تک حالته در واقع از رایج‌ترین و ساده‌ترین درب و پنجره‌های ساختمانی محسوب می‌شوند. درب و پنجره تک حالته به‌عنوان یکی از محصولات بی‌نظیر قطب‌نما از ترکیبات آلومینیوم و فناوری پیشرفته بهره می‌برد.

استفاده از متریال باکیفیت، فناوری به‌روز و طراحی زیبا و بی‌نظیر قطب‌نما در ساخت این درب و پنجره‌ها نه‌تنها به فضای مسکونی و تجاری شما زیبایی بصری می‌بخشد؛ بلکه از جنبه‌های عملکردی مناسبی نیز برخوردار است. نصب درب و پنجره آلومینیومی قطب‌نما از جمله قابلیت‌های عایق صوتی، حرارتی برجسته‌ای برخوردار است. قطب‌نما همواره در تلاش است تا با استفاده از مواد باکیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی در تولید انواع درب و پنجره گزینه‌های ایده‌آلی به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

پنجره دوجداره تک حالته

ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره آلومینیومی تک حالته

ویژگی‌های ظاهری بی‌نظیر درب و پنجره آلومینیومی تک حالته قطب‌نما آن را به‌عنوان محصولی بسیار رایج و محبوب تبدیل کرده است. پنجره آلومینیومی تک حالته قطب‌نما دارای ویژگی‌های ظاهری بسیاری است که در این قسمت نسبت به معرفی آنها اقدام خواهیم کرد.

ظاهر مینیمال و ارگونومیک این درب و پنجره‌ها سبب گردیده تا به طور طبیعی با هر نوع محیط و دکوراسیونی هماهنگ شود. درب و پنجره تک حالته قطب‌نما دارای طراحی بسیار ساده و درعین‌حال کاربردی است. طراحی ساده و شیک آنها بابرخورداری از جزئیات کوچک امکان استفاده آسان برای کاربران را فراهم آورده است.

از جمله جزئیات ظاهری این پنجره‌ها می‌توان به دستگیره‌های گنجانده شده در ساختار چهارچوب آنها اشاره نمود.

قطبنما با استفاده از روش‌های متفاوت نوین رنگ‌آمیزی پروفیل‌های آلومینیومی، انواع درب و پنجره آلومینیومی رنگی را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین یکی دیگر از مشخصه‌های و ویژگی‌های ظاهری این درب و پنجره‌ها تنوع رنگی آنهاست. شما می‌توانید متناسب با نمای بیرونی یا دکوراسیون داخلی خانه رنگ آن را انتخاب نمایید. یکی دیگر از مشخصه‌های ظاهری این درب و پنجره‌ها، پروفیل‌های آلومینیومی است که برای چهارچوب اصلی پنجره به کار برده شده است. قطب‌نما با استفاده از این پروفیل‌های باکیفیت آلومینیومی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا سبب افزایش مقاومت پنجره‌ها در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و تغییرات جوی شده‌ است.

همچنین قابلیت باز و بسته‌شدن آسان و بی‌صدای این درب و پنجره‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فرد درب و پنجره آلومینیومی تک حالته قطب‌نما است.

ویژگی‌های فنی درب پنجره آلومینیومی تک حالته

درب-و-پنجره-آلومینیومی-تک-حالته

ویژگی‌های فنی شامل نحوه باز و بسته‌شدن و سیستم ساختاری این درب و پنجره‌ها هستند. در واقع ویژگی‌های فنی درب و پنجره تک حالته قطب‌نما سبب گردیده تا این عناصر از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار باشند. همان‌طور که از نام این درب و پنجره‌ها پیداست، دارای سیستم بازشونده تک حالته هستند.

نوع یراق‌آلات این درب و پنجره‌ها به‌گونه‌ای است که با چرخاندن دستگیره و پنجره به حالت افقی پنجره روی یک محور عمودی چپ و ‌راست یا بالعکس از راست به چپ با زاویه ۱۸۰ درجه باز و بسته می‌شود. درب و پنجره آلومینیومی تک حالته با این سیستم بازشونده هیچ‌گونه نویز یا مشکلی حین باز و بسته شدن نخواهند داشت.

سیستم آسان بازشونده و همچنین به‌کارگیری یراق آلات پنجره دوجداره شامل قطعات و اتصالات باکیفیت توسط قطب‌نما در ساخت این محصولات سبب گردیده پس از سال‌ها استفاده همچنان کارایی اولیه خود را داشته باشند.

مزایای درب و پنجره آلومینیومی تک حالته

درب و پنجره آلومینیومی تک حالته قطب‌نما از مزایای بسیار گسترده و چندگانه‌ای برخوردار است. نحوه طراحی و ساخت این محصولات توسط قطب‌نما سبب گردیده تا امکانات و خصوصیات منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه دهد.

مهم‌ترین مزایای درب و پنجره‌ها عبارت‌اند از:

  • این درب و پنجره‌ها دارای انعطاف بالایی در طراحی و نصب هستند. قابلیت نصب این درب و پنجره‌ها به‌صورت تک لنگه یا چند لنگه امکان‌پذیر است.

  • درب و پنجره تک حالته را می‌توان با سیستم‌های قفل چندنقطه‌ای به گزینه‌ای چندمنظوره تبدیل کرد.

  • نصب دستگیره در هر نقطه‌ای از پروفیل درب و پنجره و انتخاب مکان دلخواه برای باز و بسته کردن آنها امکان پذیر است.

  • ترکیب حالت‌های دیگر پنجره‌ها و تنظیم آسان به‌صورت دلخواه به سمت داخل یا خارج یا چپ و راست طبق سلیقه شما. (تطبیق‌پذیری بالا)

  • با بهره‌مندی از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته دارای دوام و طول عمر بسیاری هستند.

  • با طراحی ساده و بی‌نظیر سبب انتقال نور به محیط داخلی ساختمان و بهره‌وری انرژی خواهند شد.

  • ساختار ساده و مواد بادوام این پنجره را نسبت به نظافت و نگهداری به گزینه‌ای آسان تبدیل می‌کند.

مزایای-درب-و-پنجره-آلومینیومی-تک-حالته

کاربردهای درب و پنجره آلومینیومی تک حالته قطب‌نما

درب و پنجره آلومینیومی تک حالته باتوجه‌به ساختار ساده و کاربردی خود به‌راحتی در هر نوع ساختمانی باتوجه‌به کاربری آنها قابل‌ استفاده هستند. این درب و پنجره‌ها را می‌توان در اغلب ساختمان‌ها به‌راحتی مشاهده کرد. درب و پنجره آلومینیومی تک حالته را می‌توان در هر نوع ساختمانی به‌راحتی نصب نمود.

ازجمله کاربردها و اماکن قابل‌نصب این نوع درب و پنجره‌ها عبارت‌اند از:

کاربردهای-درب-و-پنجره-آلومینیومی-تک-حالته-قطب‌نما
  • انواع ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی، فرهنگی و…

  • آشپزخانه‌ها، اتاق‌خواب، پذیرایی

  • باغ و ویلا

  • گلخانه‌ها

  • دفتر کار

  • آزمایشگاه‌ها

  • کارگاه‌ها و کارخانه‌ها

  • سوله‌های صنعتی

  • مدارس و مراکز آموزشی

  • هتل‌ها

  • بیمارستان‌ها

باتوجه‌به این ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای فراوان درب و پنجره آلومینیومی تک حالته انتخاب مناسبی برای بهبود کارایی و زیبایی فضاهای مسکونی و غیرمسکونی هستند. شما می‌توانید انواع مختلف درب و پنجره آلومینیومی تک حالته را باتوجه‌به ساختار، سایز، ابعاد و رنگ دلخواه خود از ما خریداری نمایید.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button