انواع درب شیشه ای
انواع درب شیشه ای موبایل

انواع درب شیشه ای، مزایا و کاربردهای آن

 انواع درب شیشه ای به‌عنوان یکی از سازه‌های برجسته معماری در ساختمان و بازسازی‌های معاصر به شمار می‌روند. این درب‌ها، نه‌تنها فضای داخلی خانه را به محیط بیرونی پیوند می‌دهند، بلکه با افزایش نور طبیعی، بهبود تهویه به‌عنوان عناصر کاربردی و زیبایی‌شناختی در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها ایفای نقش می‌کنند.

درب شیشه‌ای فراتر از بازکردن یک دریچه برای متصل‌کردن فضاهای داخلی و خارجی به همدیگر می‌تواند یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه شما محسوب شوند. انواع درب شیشه ای با ساختار شیشه‌ای و شفاف خود گویی مرز بین فضای داخلی و خارجی ساختمان را از بین برده و به‌عنوان مرزی نامرئی فضاهای مختلف را از همدیگر جدا می‌کنند.

 انواع درب شیشه ای در سبک‌ها و مکانیزم‌های متنوعی طراحی و عرضه می‌شوند. از انواع کشویی و لولایی گرفته تا مدل‌های تاشو، چرخشی یا پیوت، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند. اما باتوجه‌به تنوع گسترده‌ای که در این زمینه وجود دارد، انتخاب درب شیشه‌ای مناسب برای هر خانه یا ساختمانی می‌تواند به یک چالش تبدیل شود.

در ادامه، به بررسی انواع درب شیشه ای و مزایای برجسته هر یک می‌پردازیم تا شما را در تصمیم‌گیری برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه یاری کنیم.

فهرست مطالب

ماهیت انواع درب شیشه ای

 انواع درب شیشه ای، به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدرن و شیک در طراحی داخلی و خارجی، می‌توانند به طرز چشمگیری فضای منزل یا محل کار شما را بهبود ببخشند. این درب‌ها نه‌تنها به نور طبیعی اجازه می‌دهند تا به طور آزادانه وارد فضای داخلی شود، بلکه حس باز بودن و ارتباط بین فضاها را نیز تقویت می‌کند.

علی‌رغم اینکه درب های شیشه ای به‌عنوان قطعه‌ای زیبا در خانه شما می‌درخشند، در عین سادگی تنها از صفحات شیشه‌ای ساخته می‌شوند. تنوع در طراحی این درب‌ها بسیار گسترده است. برای مثال، دسته‌بندی درب‌های شیشه از لحاظ نوع بازشو تا نحوه کنترل و ساختار فریم و بدون فریم آن می‌تواند گزینه‌های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد.

هر کدام از این درب‌ها، علاوه بر زیبایی، عملکردی منحصربه‌فرد دارند که می‌توانند باتوجه‌به نیازهای شما، در هر محیطی اجرا و به آن جلوه‌ای خاص ببخشند. در ادامه به توضیح بیشتر ساختار هر کدام از انواع درب شیشه ای خواهیم پرداخت.

ماهیت انواع درب شیشه ای
انواع درب شیشه ای

انواع درب شیشه ای

انواع درب شیشه ای بر اساس هر کدام از ویژگی‌های آنها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم خواهند شد. در این دسته‌بندی می‌توان انواع درب شیشه ای را بر اساس نوع سیستم کنترلی که به‌صورت دستی یا برقی بازو بسته می‌شوند به دسته‌بندی زیر تقسیم کنیم.

  • انواع درب شیشه ای دستی

  • درب های شیشه ای لولایی

  • درب های شیشه ای ریلی

  • درب‌های لیفت‌اند اسلاید

  • درب‌های پیوت

  • درب شیشه ای فرانسوی

  • انواع درب شیشه ای برقی (اتوماتیک)

درب شیشه ای دستی و اتوماتیک

درب‌های دستی از جمله رایج‌ترین مکانیزم‌های شیشه‌ای در ساختمان‌های مدرن هستند. اغلب افراد این درب‌ها را به‌صورت دستی سفارش می‌دهند. از انواع درب شیشه ای دستی در انواع ساختمان‌های مسکونی، ویلاها، حمام، سرویس بهداشتی، مراکز درمانی، ادارات می‌توان استفاده نمود.

برای ساختار انواع درب شیشه ای دستی می‌توان از انواع یراق‌آلات ریلی، لولایی و اسپایدری استفاده نمود. با استفاده از این یراق‌آلات انواع درب های شیشه ای لیفت‌اند اسلاید پیوت و… قابل سفارش هستند.

 ساختار اتوماتیک یا برقی درب های شیشه ای از نمونه‌های جذاب این محصولات محسوب می‌شوند. انواع درب شیشه ای برقی به کمک سیستم های برقی و اتوماتیک یا حسگرهای مختلف بازو بسته می‌شوند. از این نوع درب شیشه‌ای اغلب برای محیط‌هایی که دارای تردد بالایی هستند استفاده می‌کنند؛ چراکه بازو بسته‌شدن اتوماتیک این درب‌ها از استهلاک بیشتر قطعات جلوگیری خواهد کرد.

ازاین‌رو می‌توان گفت که انواع درب شیشه ای اتوماتیک برای ساختمان‌های تجاری، مکان‌های عمومی و پر تردد بسیار مناسب هستند.

درب شیشه‌ای کشویی

رایج‌ترین نوع درب‌هایی که هنگام باز شدن به‌صورت افقی حرکت می‌کنند، درب‌های کشویی هستند. این درب‌ها به‌صورت خطی به‌راحتی در کنار سایر پنل‌های شیشه‌ای روی یک مسیر بالا یا زیر قاب، بدون نیاز به فضای اضافی، سر می‌خورند. این درب‌ها بهترین انتخاب برای ایجاد پیوندی بدون درز بین فضای داخلی خانه و فضای بیرونی محسوب می‌شوند، چراکه هنگام باز بودن به طور کامل فضا را یکی می‌کنند و حتی در حالت بسته نیز میزان دید و نور طبیعی را در حداکثر خود حفظ خواهند کرد. درب های شیشه ای کشویی بدون نیاز به اشغال کمترین فضای ممکن در هر محیطی قابل‌اجرا هستند.

درب شیشه‌ای کشویی

مزایای درب‌های کشویی

 درب‌های کشویی می‌توانند با قاب یا بدون قاب طراحی شوند تا با سبک معماری خانه و بودجه موجود تطبیق یابند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا انتخاب‌هایی مطابق باسلیقه و نیاز خود داشته باشید.

 علاوه بر این، این نوع درب‌ها به دلیل حرکت بر روی مسیر افقی به‌جای چرخش روی لولا، فضای کمتری را ذخیره می‌کنند. با فرورفتن در چارچوب، می‌توان از آن‌ها برای حداکثرکردن فضای باز استفاده و این امر باعث می‌شود که به راحتی هر وسیله‌ای را از آن عبور دهید.

معایب درب‌های کشویی

معایب درب‌های کشویی

بااین‌حال، استفاده از درب‌های کشویی چالش‌هایی را نیز به همراه دارد. شیشه این درب‌ها ممکن است به‌سرعت کثیف شود، زیرا احتمال لمس مکرر آن برای باز، بسته کردن بسیار زیاد است. علاوه بر این، هرگونه زباله یا ذرات کوچک می‌تواند در مسیر حرکت ریل‌ها گیر کند که این امر ممکن است باعث گیرکردن درب یا حرکت نامنظم آن شود.

یکی دیگر از معایب این درب‌ها، این است که می‌تواند فضای داخلی خانه را به طور کامل نمایان کند و حریم خصوصی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 به‌طورکلی، درب‌های کشویی انتخابی شیک و کاربردی برای بسیاری از ساختمان‌ها هستند، اما درعین‌حال باید به معایب و نکات نگهداری آن‌ها نیز توجه کنید تا انتخابی متناسب با سبک زندگی و نیازهای خود داشته باشید.

درب شیشه‌ای لیفت‌اند اسلاید

یکی دیگر از انواع درب شیشه ای ساختارهای لیفت‌اند اسلاید هستند. این درب‌ها از لحاظ ظاهری مشابه درب‌های کشویی هستند؛ اما از نظر مکانیزم و نحوه بازو بسته‌شدن بسیار متفاوت ساخته می‌شوند.

برای بازو بسته کردن این نوع درب شیشه‌ای ابتدا برای خارج‌کردن ساختار لنگه بازشونده دستگیره را روبه‌پایین بچرخانید تا درب از حالت ثابت خود خارج شود. اصطلاحاً در این حال درب لیفت شده که لنگه بازشونده با سطح زمین هم‌سطح خواهد بود.

در ادامه برای بازکردن کاملاً لنگه درب شیشه‌ای لیفت‌اند اسلاید روی غلتک‌های سیستم ریلی روی محور افقی به طور کامل باز یا بسته خواهد شد.

مزایای درب شیشه ای لیفت اند اسلاید

 یکی از ویژگی‌های برجسته درب های شیشه ای لیفت‌اند اسلاید، باز و بسته کردن آسان آنهاست. مکانیسم لغزشی این درب‌ها به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به فشار یا نیروی زیاد، درب را به‌راحتی باز و بسته کنید.

این قابلیت به‌خصوص برای افرادی که به دنبال راه‌حلی ساده و کارآمد برای درب‌های ورودی خود هستند، بسیار جذاب است. همچنین، قفل‌کردن این درب‌ها نیز با کمترین تلاش ممکن انجام می‌شود که امنیت و راحتی را در کنار هم فراهم می‌کند. 

صرفه‌جویی در فضا بدون نیاز به چرخش به داخل نیز یکی دیگر از مزایای این نوع درب محسوب می شود. این درب‌ها به دلیل طراحی خاص خود نیازی به فضای اضافی برای چرخش به داخل ندارند.

درب‌های لیفت‌اند اسلاید مستقیماً روی ریل خود حرکت می‌کنند، بنابراین نیازی به فضای باز اضافی نیست. این ویژگی به‌خصوص در مکان‌هایی که فضا محدود است، بسیار مفید و به شما این امکان را می‌دهد که از فضای موجود به بهترین نحو استفاده نمایید.

مکانیسم داخلی برای ایجاد ساختار ضد آب و کم‌مصرف نیز صورت می‌گیرد. یکی دیگر از مزایای این درب‌ها، وجود مکانیسم داخلی است که باعث می‌شود درب به‌خوبی مهروموم یا اصطلاحا آب‌بندی شود. این مهروموم به جلوگیری از نفوذ آب‌وهوا کمک می‌کند که در نتیجه، بهره‌وری انرژی در خانه را افزایش می‌دهد. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شود.

مزایای درب شیشه ای لیفت اند اسلاید

معایب درب شیشه ای لیفت اند اسلاید

 استفاده از شیشه‌های بزرگ می‌تواند به‌سرعت کثیف شود. یکی از نقاط ضعف این درب‌ها، سطح وسیع شیشه‌ای آنهاست. این شیشه‌ها به دلیل اندازه‌بزرگ خود، به‌سرعت در معرض کثیفی و لکه‌های ناشی از عوامل مختلف مانند اثر انگشت، گردوغبار و حتی قطرات باران قرار می‌گیرند؛ بنابراین، نیاز به تمیزکردن مداوم دارند تا ظاهر شفاف و جذاب خود را حفظ کنند.

گیرکردن دستگیره که ممکن است مانع از قفل یا بسته‌شدن صحیح درب‌ها شود. درب‌های لیفت‌اند اسلاید شیشه‌ای ممکن است باگذشت زمان یا به دلیل استفاده مکرر، دچار مشکلات مکانیکی شوند. چنین ایرادی ممکن است امنیت خانه را به خطر بیندازد و نیاز به تعمیرات مکرر و هزینه‌بر داشته باشد.

 خطر امنیتی به دلیل نمایان‌شدن فضای داخلی خانه را نیز باید درنظر بگیرید. یکی از نگرانی‌های مهم در مورد این درب‌ها، میزان امنیت آنها است. شیشه‌های بزرگ این درب‌ها باعث می‌شود که فضای داخلی خانه به‌راحتی از بیرون قابل‌مشاهده باشد. این مسئله می‌تواند خطر سرقت را افزایش دهد، زیرا افراد ناشناس می‌توانند از وضعیت داخلی خانه آگاهی پیدا کنند.

برای کاهش این خطر، ممکن است نیاز به استفاده از پرده یا شیشه‌های مات داشته باشید که هزینه‌های اضافی را به همراه دارد. همچنین در این باره می‌توانید از شیشه‌های مات استفاده کنید یا این نوع ساختار را برای درب اصلی خریداری نکنید.

درب شیشه‌ای پیوت

درب شیشه‌ای پیوت

یکی دیگر از متفاوت‌ترین انواع درب شیشه ای مدل پیوت نام دارد. درب شیشه‌ای پیوت روحیه‌ای متفاوت به خانه شما می‌بخشد. ساختار این درب‌ها به درب‌های لولا پاشنه‌ای نیز معروف هستند. ساختار بازشونده و محل قرارگیری یراق‌آلات بازشونده در این درب‌ها سبب متمایزشدن آنها از انواع درب شیشه ای دیگر شده است.

برای بازو بسته‌شدن این درب‌ها از یراق‌آلات لولایی استفاده می‌شود؛ اما محل قرارگیری آنها با درب‌های لولایی ساده بسیار متفاوت است.

به عبارتی دیگر لولاهای بازشونده در یک سمت درب قرار نخواهد گرفت. لولاهای درب شیشه‌ای پیوت درست در قسمت وسط درب در بالا و پایین آن قرار می‌گیرند.

همین امر سبب می‌گردد تا درب‌های پیوت در ابعاد و اندازه‌های بسیار بزرگ‌تر از حد معمول نیز ساخته شوند و یراق‌آلات آن بتوانند وزن بیشتری را به نسبت درب‌های معمولی تحمل کنند. هر کدام از لنگه‌های این درب به‌صورت مستقل از دیگری و بدون درگیر کردن لنگه‌های دیگر بازو بسته خواهد شد.

همچنین جالب است بدانید که درب شیشه‌ای پیوت هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون بازو بسته می‌شود و با باز شدن آن ساختار کامل لنگه بیشترین دسترسی را به محیط بیرون یا داخل ساختمان خواهد داد؛ ازاین‌رو استفاده از این درب‌ها در محیط‌های پرتردد بسیار مناسب هستند.

مزایای درب شیشه‌ای پیوت

  • درب های شیشه ای پیوت با حرکت لنگه روی محور مرکزی به‌راحتی می‌تواند جهت و زاویه وزش و ورود هوا به داخل ساختمان را تعیین کند.

  • از این ساختارها می‌توان برای طراحی درب‌های غیراستاندارد بزرگ و حتی عریض‌تر استفاده نمود بدون آنکه به ساختار اصلی و چهارچوب درب شیشه‌ای فشاری وارد شود.

  • اجرای این درب‌ها به‌صورت فریم لس می‌تواند ساختاری مخفی به چهارچوب آن بدهد.

  • ظرافت قابل‌توجه درب شیشه‌ای پیوت یکی از بارزترین مزایای آن محسوب می‌شود.

معایب درب شیشه‌ای پیوت

 برای باز و بسته‌شدن درب شیشه‌ای پیوت بر اساس میزان عرض یا پهنای لنگه آن نیاز به فضای کافی دارد؛ بنابراین برای محیط‌های محدود قابل طراحی نخواهد بود؛ چراکه در دو طرف درب برای بازو بسته‌شدن به فضای کافی نیاز دارد.

 درب شیشه‌ای پیوت به دلیل ساختار فریم لس یا حتی اجرا به‌صورت فریم دار دارای ساختار آب‌بندی بسیار قوی نیست و نمی‌تواند از هدررفت دما در داخل ساختمان جلوگیری کند. همین امر از اجرای این درب‌ها در محیط‌های خارجی و به‌عنوان درب اصلی ساختمان جلوگیری خواهد کرد.

معایب درب شیشه‌ای پیوت

درب شیشه‌ای فرانسوی

درب شیشه‌ای فرانسوی به‌عنوان یکی از انواع درب شیشه ای لولایی محسوب می‌شود که به دو صورت دستی یا اتوماتیک ساخته می‌شوند. درب‌های فرانسوی شیشه‌ای به‌صورت جفت لنگه‌ای ساخته می‌شود که معمولاً ارتفاع آنها از سقف تا کف اتاق ادامه دارد.

این درب‌ها زمان باز و بسته‌شدن به‌صورت تاشو روی‌هم قرار گرفته و در یک سمت از آن جمع می‌شوند. از این ساختارها علاوه بر درب‌های ورودی برای محیط‌های بزرگ و سالن‌ها برای ساختمان‌های پر تردد، بالکن و تراس و از همه مهتر پارتیشن‌بندی ساختار داخلی ساختمان‌ها نیز استفاده می‌کنند.

مزایای درب شیشه‌ای فرانسوی

مزایای درب شیشه‌ای فرانسوی

  • دارای ظاهری کلاسیک و درعین‌حال بسیار شیک و مدرن

  • مناسب برای انواع ساختمان‌های مسکونی، محیط‌های شلوغ و پرتردد

  • دارای عملکرد آسان و بدون صدا

  • ایجاد دسترسی بیشتر برای عبور و مرور و حتی حمل وسایل

  • بازتر کردن فضای داخلی

  • قابلیت طراحی سیستم بازشو به سمت چپ یا راست بر اساس محیط نصب آن

معایب درب شیشه‌ای فرانسوی

درب‌های فرانسوی به دلیل قابلیت باز شدن کامل و نوع یراق‌آلات آن از سیستم عایق‌بندی بسیار قوی برخوردار نیستند.

 در صورت اجرای این درب‌ها برای محیط‌های بیرونی احتمال ورود آب‌وهوای بیرونی به داخل ساختمان بسیار زیاد است.

درب شیشه‌ای لولایی ساده

ساختار ساده لولایی از رایج‌ترین انواع درب شیشه ای در ساختمان‌های مدرن و حتی معماری کلاسیک محسوب می‌شوند. درب شیشه‌ای لولایی از طراحی‌های استانداردی هستند که برای هر محیطی و هر نوع ساختمانی قابل‌اجرا خواهند بود. این درب‌ها بنابر فضای موردنظر برای بازو بسته‌شدن به سمت بیرونی یا داخل نیز بازو بسته می‌شوند.

درب های شیشه ای لولایی به‌صورت ۹۰ یا ۱۸۰ درجه باز خواهند شد. ساختار این درب‌ها از جنس شیشه و لولاهای آن از جنس استیل یا آلومینیوم انتخاب می‌شوند. انواع درب شیشه ای لولایی به‌صورت دستی و اتوماتیک طراحی و ساخته می‌شوند.

در نوع اتوماتیک با برقی باتوجه‌به افزایش ابعاد و تعداد لنگه‌های بازشونده قیمت آنها نیز افزایش می‌یابد. همچنین درب‌های لولایی را می‌توان در انواع ساختارهای فریم لس و فریم دار با انتخاب انواع فریم های رنگی طبق رنگ و دکوراسیون داخلی اجرا نمود.

 مهم‌ترین مزایای این درب های شیشه ای افزایش فضاهای باریک با حداکثر رساندن ورودی موردنظر است. همچنین این درب‌ها به‌عنوان ساختاری ساده و مقرون‌به‌صرفه برای هر سلیقه و مقدار بودجه‌ای موجود هستند.

شیشه مورداستفاده برای انواع درب شیشه ای

شیشه به‌عنوان عنصری خنثی یا نامرئی هماهنگ با هر نوع سبک معماری، دکوراسیون و حتی رنگی است. بااین‌حال نگرانی بابت هماهنگی درب های شیشه ای با ساختارهای داخلی وجود ندارد. شیشه مناسب و استاندارد برای انواع درب شیشه ای، متفاوت با ساختارهای شیشه‌ای هستند که شما به‌عنوان ظروف شیشه‌ای یا شکستنی می‌شناسید. در گزینه‌های موجود برای انتخاب شیشه برای این درب‌ها گزینه‌های انتخابی محدود به شیشه‌های ساده و شفاف نخواهند بود، بلکه می‌توان از طیف وسیعی از گزینه‌های موجود در این باره استفاده نمود. ازاین‌رو استفاده از شیشه‌های سکوریت یا لمینت در این صنعت جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است.

شیشه مورداستفاده برای انواع درب شیشه ای

این شیشه‌ها با ساختارهای نشکن و مقاوم در برابر ضربات، فشار، آب‌وهوا و دماهای ناگهانی، انتشار آتش و حتی زلزله می‌توانند گزینه‌ای ایمن برای هر محیطی باشند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع شیشه‌ها قابلیت ایمن آن‌ها پس از شکسته‌شدن است. برای مثال شیشه‌های سکوریت در صورت شکسته‌شدن به قطعات غیر برنده و لمینت بدون هرگونه ریزش در جای خود باقی خواهد ماند.

 شیشه‌های لمینت و سکوریت برای ساخت انواع درب شیشه ای به ترتیب دارای ضخامت‌ها ۲ الی ۵ میلی‌متری و ۸ الی ۱۰ میلی‌متری هستند.

 تنوع ظاهری و استفاده از لایه‌های چسبی برای تغییر ظاهر، رنگ و ساختار این شیشه‌ها نیز می‌تواند تنوع بیشتری به طراحی درب های شیشه ای ببخشد. برای مثال در این زمینه می‌توان به انواع ساختارهای رفلکسی یا رنگی اشاره نمود. همچنین حک هر نوع طراحی، شکل، نوشته، لوگو روی انواع درب شیشه ای امکان‌پذیر است که ساختاری خاص و منحصربه‌فرد به آن‌ها خواهد بخشید.

 در صورت نیاز به ایجاد حریمی خصوصی‌تر نیز می‌توانید از انواع شیشه‌های سکوریت یا لمینت به‌صورت مات استفاده کنید. این امر میزان دید افراد به داخل محیط را کاهش می‌دهد.

قیمت انواع درب شیشه ای

در صورت انتخاب انواع درب شیشه ای برای ساختمان موردنظر بهتر است قیمت آن را با میزان بودجه موردنظر نیز در نظر بگیرید. عامل اصلی که در تعیین قیمت انواع درب شیشه ای تأثیرگذار است نوع آنهاست. شما باید ابتدا بر اساس محل نصب و سلیقه شخصی نوع درب های شیشه ای اعم از ریلی، لولایی، لیفت‌اند اسلاید و… را مشخص نمایید.

به دنبال مشخص‌کردن نوع ساختار درب، ابعاد آن، حجم، کیفیت و برند متریال مصرفی در ساخت انواع درب شیشه ای نیز در نهایت می‌توانند به نوبه خود سبب افزایش یا کاهش هزینه‌های فاکتور خرید شما شوند.

 ازجمله دیگر موارد تأثیرگذار در تعیین قیمت انواع درب شیشه ای عبارت‌اند از:

قیمت انواع درب شیشه ای
  • ابعاد سفارشی انواع درب شیشه ای

  • نوع و کیفیت شیشه‌های انتخابی برای ساخت آنها و همچنین میزان ضخامت شیشه‌ها

  • هزینه‌های مربوط به قاب یا فریم درب های شیشه ای، میزان ضخامت، نوع، رنگ، حجم و کیفیت نوع قاب به‌کاررفته در ساخت آنها

  • نوع، میزان و برند سخت‌افزارهای جانبی در ساخت درب‌ها مانند دستگیره، قفل، لولاها و تعداد یراق الات

  • انتخاب ساختار دستی یا اتوماتیک برای ساخت انواع درب شیشه ای

  • هزینه مربوط به نصب و اجرای درب های شیشه ای

  • هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل درب‌ها تا محل موردنظر

خرید انواع درب شیشه ای

برای خرید انواع درب شیشه ای تعادلی میان کیفیت و قیمت آنها می‌تواند در انتخاب هر کدام از این نمونه‌ها بسیار مؤثر باشد. چنین تعادلی نیز فقط با انتخاب یک تولیدکننده باتجربه در زمینه طراحی و اجرای درب‌های شیشه‌ای صورت می‌گیرد.

 

گروه تولیدی و صنعتی قطب‌نما  با بیش از سه دهه تجربه در تولید و اجرای انواع درب شیشه ای دارای دانش و تجربه بی‌نظیر در این صنعت هستند.

با چنین طیف وسیعی از تنوع درب شیشه ای در قطب‌نما می‌توانید هنگام خرید درب های شیشه ای هرآنچه را که در ذهن خود تصور می‌کنید بیابید.ازآنجاکه قطب‌نما مجری انواع نماهای شیشه‌ای ازجمله نمای کرتین وال و نمای اساپیدر است، شما می‌توانید ترکیبی از انواع درب شیشه را با نماهای شیشه‌ای نیز سفارش دهید که می‌تواند ساختاری فوق‌العاده تشکیل دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت روز انواع درب شیشه ای با قطب‌نما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید. مشاورین و طراحان قطب‌نما با درنظرگرفتن ایده و سلیقه شما و تلفیق آن با استاندارهای موجود این اطمینان را به شما خواهند داد که سازه نهایی با بالاترین کیفیت عرضه خواهد شد.

خرید انواع درب شیشه ای

در نهایت

درب های شیشه ای به دلیل ظاهر شیک و جذاب، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. درب های شیشه ای به‌عنوان یک عنصر مدرن شاید هزینه اولیه بالایی به دنبال داشته باشند؛ اما در مقابل با افزایش ارزش مادی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای تأمین نور داخلی ساختمان، می‌توانند هزینه‌های اولیه را برای شما جبران کنند.

 این درب‌ها دارای انواع مختلفی هستند که می‌توان به درب های شیشه ای ریلی، فرانسوی، لولایی و اتوماتیک و… اشاره نمود. هر یک از این انواع دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود هستند که در محیطی خاص قابل استفاده خواهند بود.

در این مطلب، به بررسی انواع مختلف درب های شیشه ای پرداختیم و مزایا و معایب هر کدام را معرفی نمودیم تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای فضای مورد نظر خود کمک کرده باشیم.

بدون امتیاز
Call Now Button