پنجره گیوتینی دوجداره آلومینیومی
پنجره دوجداره آلومینیومی گیوتینی

پنجره گیوتینی دوجداره آلومینیومی

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

پنجره گیوتینی آلومینیومی دوجداره

یکی دیگر از محصولات مدرن قطب‌نما که صفر تا صد تهیه متریال اولیه تا نصب آن توسط این تیم ارائه داده می‌شود، پنجره گیوتینی هستند. پنجره دوجداره آلومینیومی گیوتینی قطب‌نما یکی از جدیدترین و همچنین مدرن‌ترین پنجره‌های حال حاضر محسوب می‌شوند. این پنجره‌ها اغلب در خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند بسیار متداول شده‌اند.

پنجره گیوتینی دوجداره آلومینیومی تلفیقی از طراحی و تکنولوژی در قاب یک پنجره است. پنجره گیوتینی به نام‌های پنجره‌های برقی یا پنجره‌ پانوراما نیز شناخته شده‌اند که توسط قطب‌نما ارائه داده می‌شود. ازآنجاکه نحوه باز و بسته‌شدن این پنجره‌ها شباهت بسیاری با تیغه گیوتین دارد با این نام نیز شناخته شده است.

قابلیت هوشمند این پنجره‌ها و ابعاد بزرگ آنها سبب گردیده تا به‌راحتی بتوانند به‌عنوان درب‌های ورودی و خروجی نیز استفاده شوند. طراحی بی‌نظیر قطب‌نما در ساخت و اجرای پنجره‌های گیوتینی انتظار شما از پنجره‌ها را نیز متحول خواهد کرد. شما به‌راحتی می‌توانید در هر نقطه که از خانه با استفاده از کنترل از راه دور پنجره‌های خانه خود را باز و بسته کنید.

پنجره-دوجداره-آلومینیومی-گیوتینی

ویژگی‌های ظاهری

پنجره‌ گیوتینی دوجداره آلومینیومی ساختاری مدرن و شیک در معماری امروزی است. شما می‌توانید با طراحی و اجرای این پنجره‌های هوشمند به‌راحتی از شرایط آب‌وهوای مختلف در طول سال حتی در محیط‌های باز لذت ببرید.

به‌عنوان مشخصه ظاهری، پنجره گیوتینی نوعی نمای شیشه‌ای نیز محسوب می‌شوند. این پنجره‌ها در ابعاد بزرگ قابل‌اجرا هستند. به همین دلیل پیاده‌سازی متفاوت آنها سبب گردیده تا شما در هر وسعت و هر جایی چه در قسمت داخلی و خارجی ساختمان از این فناوری بهره‌مند شوید.

طراحی پنجره گیوتینی آلومینیومی توسط قطب‌نما در ابعاد و سایز دلخواه شما امکان‌پذیر است. به طور استاندارد این پنجره‌ها باید حداکثر ارتفاع ۳ متر و عرض حداکثر ۴ متر داشته باشند. همچنین شیشه‌های انتخابی برای ساخت این نوع پنجره‌های دوجداره باید مابین ۸ الی ۱۰ میلی‌متر برای شیشه‌های سکوریت و حداکثر ۲۰ میلیمتر برای شیشه‌های دوجداره رعایت شود.

این پنجره‌ها دارای حرکت عمودی به سمت پایین، بالا یا مرکز پنجره هستند. به همین دلیل سیستم باز و بسته‌شدن و بی‌وقفه این نوع پنجره‌ها طراحی خاصی به فضای موجود خواهد بخشید.

حرکت این پنجره‌ها نیز به‌صورت دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توسط قطب‌نما برای شما قابل‌اجرا است. شما می‌توانید بر اساس سلیقه نوع شیشه انتخابی را برای اجرای این نوع پنجره‌ها انتخاب نمایید. ناگفته نماند اغلب از شیشه‌های سکوریت به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در ساختار این پنجره‌ها استفاده می‌شود.

نحوه-باز-و-بسته‌شدن-پنجره-آلومینیومی-گیوتینی

نحوه باز و بسته‌شدن پنجره پانوراما دوجداره آلومینیومی

همان‌طور که اشاره شد این نوع پنجره‌ها دارای ساختار بازشونده عمودی هستند. این حالت بازشونده می‌تواند به سه حالت:

  • بازشو به سمت بالا
  • به سمت مرکز
  • به سمت پایین

صورت بگیرد. در حالت بازشو به سمت بالا، اسلاید بالایی پنجره ثابت خواهد ماند. در نوع بازشونده به سمت مرکز اسلاید مرکز ثابت و باز شونده به سمت پایین نیز اسلاید پایینی پنجره ثابت طراحی می‌شود. سه تایل اصلی شیشه‌ای ساختار اصلی اینپنجره‌های هوشمند را تشکیل می‌دهد که به‌صورت افقی روی‌هم قرار گرفته‌اند. با باز و بسته‌شدن پنجره (چه به‌صورت دستی و چه هوشمند) تایل‌های متحرک به سمت تایل ثابت به‌صورت عمودی به‌طرف بالا یا پایین حرکت کرده و سبب باز و بسته‌شدن پنجره خواهند شد.

ویژگی‌های فنی پنجره دوجداره گیوتینی

قطب‌نما نمونه حرفه‌ای تولیدکننده پنجره گیوتینی آلومینیومی در سرتاسر کشور است. در واقع پنجره‌ گیوتینی را می‌توان تا به امروز متفاوت از هر نوع پنجره‌های ساختمانی معرفی نمود. مهم‌ترین مشخصه‌ها و قسمت‌های فنی پنجره‌ دوجداره گیوتینی آلومینیومی به شرح زیر هستند.

سیستم حرکتی

سیستم حرکتی این پنجره‌ها مهم‌ترین قسمت فنی آنها محسوب می‌شود. همان‌طور که اشاره شد پنجره دوجداره آلومینیومی گیوتینی نوعی پنجره برقی است. براین‌اساس سیستم حرکتی این پنجره‌ها می‌تواند شامل قسمت‌هایی همچون موتور، سنسورها و ریموت‌کنترل پنجره‌ها باشند. تایل‌های شیشه‌ای در پنجره گیوتینی به کمک تسمه‌های متصل به موتور پنجره باز و بسته می‌شوند. قطب‌نما با برخورداری از تیمی مجرب نوع موتور انتخابی را بر اساس قدرت آن طبق اندازه، ابعاد و وزن شیشه‌ها انتخاب می‌کنند.

نوار عایقی

نوار مویی عایقی یکی دیگر از گزینه‌های مهم در ساخت و اجرای این پنجره‌ها توسط قطب‌نما است. نوارهای عایقی مابین تایل‌های افقی که روی‌هم قرار گرفته‌اند و همچنین چهارچوب اصلی پنجره جهت افزایش خاصیت عایق‌بندی اجرا می‌شود. این نوارها از عبور و ورود گردوغبار و صدا به داخل ساختمان و برعکس جلوگیری می‌کنند.

ویژگی‌های-فنی
پروفیل

پروفیل

اصلی‌ترین قسمت تشکیل‌دهنده پنجره‌ گیوتینی که می‌تواند نگهدارنده اصلی شیشه‌ها نیز باشد، پروفیل‌های آلومینیومی پنجره دوجداره هستند. پروفیل‌های مورداستفاده در پنجره‌های گیوتینی قطب‌نما از جنس آلومینیوم با آلیاژ ۶۰۶۳ با بالاترین میزان قدرت و مقاومت هستند. استفاده از این پروفیل‌ها امکان اجرای انواع پنجره‌های گیوتینی در ابعاد بزرگ‌تر را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

یراق‌الات

ابزار و یراق‌آلات پنجره دوجداره مورداستفاده در ساخت این پنجره‌ها نیز کاملاً متفاوت از پنجره‌های معمولی هستند. تمامی اتصالات و یراق‌آلات به طور مستقیم یا غیرمستقیم با موتور حرکتی این پنجره در ارتباط هستند. قطب‌نما همواره درصدد است تا از قطعات مرغوب و باکیفیت استفاده کند.

مزایای محصول

پنجره دوجداره گیوتینی آلومینیومی قطب‌نما ترکیب و تلفیقی کامل از کاربردها، طراحی خاص و فناوری هوشمند است. به طور خلاصه می‌توان گفت که پنجره آلومینیومی گیوتینی یک پنجره ساده و معمولی نیست. براین‌اساس مهم‌ترین مزایای پنجره اجاره آلومینیومی گیوتینی قطب‌نما عبارت‌اند از:

  • تزیین نما و دکوراسیون داخلی
  • عدم اشغال فضای زیاد به دلیل نحوه باز و بسته‌شدن افقی تایل‌ها روی‌هم
  • راحتی و آسایش شما در صورت نصب در مکان‌های باز مانند بیرون از ساختمان به‌عنوان نما و فضای شیشه‌ای
  • تهویه هوای داخلی ساختمان
  • افزایش راندمان انرژی
  • عملکرد صوتی بالا و عایق حرارتی در داخل ساختمان
  • کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های پرداختی
  • تنوع رنگی بالا برای پروفیل‌ها و همچنین شیشه‌های قابل‌نصب
  • دارای ساختاری بادوام، قوی و طول عمر بسیار زیاد در برابر باد و طوفان
  • دارای ساختاری کاملاً ضد آب
  • مقاوم در برابر ضربات و حتی اشعه خورشید
مزایای-محصول

کاربردها

پنجره گیوتینی دوجداره آلومینیومی به‌واسطه سیستم گیوتینی به‌عنوان محصولی بسیار خاص شناخته شده است. این پنجره‌ها به دلیل طراحی افقی و توانایی کنترل جریان هوا و نور مزایا و کاربردهای بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهند. ازجمله کاربردها و مکان‌های قابل‌اجرا برای پنجره دوجداره گیوتینی آلومینیومی توسط قطب‌نما به شرح زیر است.

کاربردها
  • اول پنجره‌ گیوتینی را می‌توان گزینه‌ای مناسب برای انواع ساختمان‌های هوشمند معرفی نمود.
  • برای خانه‌ها و مکان‌هایی که به کنترل از راه دور نیاز دارند.
  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها
  • قابل‌استفاده برای بالکن، تراس، پاسیو
  • باغ، فضای باز و خارج از ساختمان و باغ‌های زمستانی
  • لبه استخرها
  • قابل‌اجرا به‌عنوان پارتیشن‌بندی اتاق
  • ویترین فروشگاه‌ها
  • هتل‌های بزرگ و لوکس
  • پنت‌هاوس
  • ویلاها
  • ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • اماکن تفریحی

پنجره دوجداره آلومینیومی گیوتینی یکی دیگر از محصولات باکیفیت مجموعه قطب‌نما است. قطب‌نما این نوع پنجره‌های دوجداره را بادوام، کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد به‌عنوان گزینه‌ای مناسب در انواع ساختمان‌ها ارائه می‌دهد.

پنجره آلومینیومی گیوتینی قطب‌نما گزینه ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال ترکیبی از فناوری و زیبایی در سیستم یک پنجره هستند. شما می‌توانید انواع پنجره‌ دوجداره آلومینیومی گیوتینی را در ابعاد، سایز و حتی رنگ دلخواه از قطب‌نما به‌صورت سفارشی خریداری نمایید. در واقع قطب‌نما تأمین‌کننده متریال اولیه، طراح، تولیدکننده و مجری انواع پنجره‌های هوشمند و گیوتینی در کشور است.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button