قیمت پنجره دوجداره 1403 | بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی
در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب

قیمت پنجره دوجداره 1403 | بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت-پنجره-دوجداره

قیمت پنجره دوجداره مهم‌ترین عاملی است که هر فردی حین خرید این محصول به آن توجه خواهد کرد در واقع هنگام خریدکردن به انتخاب محصول موردنظر اولین گزینه‌ای که به ذهن هر انسان خطور خواهد کرد قیمت و هزینه آن است قیمت پنجره دوجداره می‌تواند نشانگر کیفیت یا مزایای کاربردی بیشتر این محصولات نیز محسوب شود بهتر است قبل از خرید درب و پنجره دوجداره با دلایل و عوامل تأثیرگذار در قیمت‌گذاری آنها آشنا شوید بااین‌حال می‌توانید بعد از بررسی نیازها و انتظارات خود و در. مقابل آن میزان بودجه موردنظر مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید حال باتوجه‌به اینکه پنجره‌های دوجداره از جمله محصولات ساختمانی با تنوع بالایی شناخته شده‌اند قیمت آنها نیز به همان اندازه متغیر خواهد بود منظور از متغیر بودن قیمت این سازه‌ها وجود عوامل تأثیرگذار بسیار در تعیین قیمت‌گذاری نهایی آنهاست بسیاری از افراد قبل از خرید یا سفارش پنجره دوجداره به دنبال اطلاعات جامع و دقیقی در مورد قیمت‌های مختلف آن هستند همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم به بررسی عواملی که تأثیر مستقیمی در قیمت پنجره دوجداره دارند بپردازیم بررسی این عوامل می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید تصمیمات منطقی‌تری در مورد خرید یا سفارشی پنجره دوجداره خود اتخاذ نمایید؛ ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

فهرست مطالب

پنجره دوجداره ارزان یا گران؟

 قیمت هر محصولی تا حدودی می‌تواند نشانگر میزان کیفیت آن نیز باشد فراموش نکنید که گران‌قیمت بودن یک محصول صرفاً به معنای باکیفیت بودن و درجه یک بودن آن نیست و ارزان‌بودن یک محصول نیز به معنای بی‌کیفیت بودن آن نخواهد بود چه‌بسا فروشندگان و تولیدکنندگان بسیاری در سرتاسر کشور در حال ساخت و عرضه انواع پنجره‌های دوجداره هستند برخی از افراد سجده و به‌راحتی محصولات ساخته شده از متریال بی‌کیفیت را با هزینه‌های بالا به‌عنوان محصول یا پنجره‌ای درجه یک عرضه می‌کنند قطعاً قیمت پنجره دوجداره یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت این محصولات محسوب می‌شود؛ اما نه‌تنها عامل مهم در تعیین‌کننده میزان کیفیت آنها به‌عبارت‌دیگر قیمت پنجره دوجداره ممکن است به‌عنوان یک نشانگر یا یکی از عوامل کیفیت این محصول در نظر گرفته شود چرا که مواد اولیه باکیفیت و فرایندهای تولیدی اصولی و استاندارد به‌مراتب هزینه بیشتری را در برخواهند داشت از طرفی پنجره‌ای که با قیمت پایین عرضه می‌شود به‌احتمال زیاد از مواد اولیه ارزان‌تر ساخته شده است که منجر به کاهش کیفیت و طول عمر مفید آنها می‌شود

 همچنین نباید فراموش کنید که قیمت پنجره دوجداره ممکن است تحت‌تأثیر عوامل دیگری نیز قرار بگیرد که مستقیماً به کیفیت آن مربوط نخواهد شد برای مثال عواملی مانند هزینه خط تولیدی نرخ مالیات هزینه‌های نگهداری انبارداری حتی تبلیغات می‌تواند به شکل مستقیمی در قیمت این محصولات تأثیرگذار باشد درحالی‌که می‌تواند از کیفیت چندانی برخوردار نباشد در برخی موارد نیز ممکن است محصولاتی باکیفیت بالاتر با قیمت مناسب‌تری عرضه شوند در نهایت توصیه می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید عوامل دیگر و عوامل تأثیرگذار در قیمت آنها توجه نمایید. از طرفی خرید از مجموعه تولیدی باتجربه و دارای بیشترین میزان رضایت از طرف مشتریان خود می‌تواند تأثیر بسزایی در خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشد.

پنجره دوجداره ارزان یا گران؟

عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

برای تعیین قیمت پنجره‌ دوجداره ابتدا لازم است تمامی ویژگی‌ها و عوامل مؤثر در ساخت آن را به طور کامل بررسی کنیم. با شناخت عوامل دخیل در ساخت پنجره‌ دوجداره آلومینیومی به‌راحتی می‌توانید میانگین از قیمت این محصولات را به دست آورید به طور خلاصه مس توان گفت که هر متریال و شاخصی که در ساخت پنجره‌های دوجداره دخالت دارد می‌تواند به‌نوعی در قیمت‌گذاری آنها نیز مؤثر واقع شود. ازاین‌رو مهم‌ترین عوامل و پارامترهای تعیین‌کننده قیمت پنجره دوجداره به شرح زیر هستند

  • تعداد درب پنجره‌ها

  • ابعاد پنجره

  • نوع پروفیل

  • یراق‌آلات مصرفی

  • نوع شیشه

  • هزینه نصب و اجرا

  • تغییرات روزانه ارز در بازار

  • وزن پنجره ساخته شده

  • تک‌جداره یا دوجداره بودن

  • نوع بازشو

  • هزینه‌های مرتبط با سفارشی‌سازی

  • هوشمندسازی

  • نوع سیستم عایقی

  • رنگی بودن بدنه

عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

تعداد درب

درب پنجره‌هایی که در یک ساختمان ساخته و نصب می‌شوند از عواملی است که بر قیمت نهایی آنها تأثیر می‌گذارد. این امر به دلیل این است که با افزایش تعداد درب‌ پنجره‌ها نیاز به مواد ساخت‌وساز، متریال اولیه، ملزومات و یراق‌آلات بیشتر خواهد بود. همچنین هرچه تعداد درب پنجره‌ها بیشتر باشد هزینه‌های مربوط به نصب و اجرای آن در ساختمان و تکمیلات مربوطه نیز بیشتر می‌گردد.

از دید سازندگان و تولیدکنندگان این صنعت افزایش تعداد درب‌های پنجره دوجداره منجر به افزایش زمان و هزینه‌های نیروی انسانی برای ساخت آنها می‌شود. این امر در مرحله اولیه باعث افزایش کلی پروژه می‌گردد. علاوه بر تمامی این موارد در صورت افزایش تعداد درب پنجره‌های دوجداره جهت افزایش سیستم ایمنی و حفاظتی آن، هزینه‌ها نیز در این زمینه افزایش می‌یابد.

بنابراین تعداد درب پنجره‌ها از جمله عواملی هستند که در قیمت پنجره دوجداره تأثیرگذار است. مدیریت و طراحی صحیح تعداد درب پنجره‌ها بر اساس طراحی آنها و همچنین نیازهای ساختمانی باید به نحوی باشد تا هزینه‌ها کاهش و انتظارات ساختمان نیز به‌خوبی تأمین شود.

ابعاد پنجره

 در ساختمان‌ها ابعاد درب و پنجره‌ها به‌صورت مختلفی محاسبه می‌شود. ابعاد این پنجره‌ها بسته به نیاز ساختمان، نوع کاربری و طراحی آن تعیین می‌گردد. برخی از تولیدکنندگان بر اساس ابعاد نهایی و مساحت کلی پنجره قیمت آنها را تعیین می‌کنند. برای مثال بر اساس میزان کیفیت و متریال به‌کاررفته برای هر کدام از پنجره‌ها قیمت مشخصی به‌ازای هر مترمربع مشخص می‌گردد. در نهایت با مشخص‌شدن ابعاد آنها قیمت نهایی تعیین می‌گردد.

در این صورت هرچه ابعاد پنجره‌ها بیشتر باشد هزینه خرید شما از پنجره‌های دوجداره بیشتر می‌شد. از طرفی هرچه ابعاد پنجره بیشتر باشد باز به متریال و ملزومات بیشتری جهت ساخت آن نیاز خواهد بود. در نتیجه از این طریق نیز شما بار دیگر با افزایش ابعاد شاهد افزایش هزینه‌های نهایی خواهید بود.

باتوجه‌به اینکه هر ساختمانی ممکن است به ابعاد و تعداد متفاوتی از پنجره‌ها نیاز داشته باشد، محاسبات دقیق بسیار مهم است. این شیوه محاسباتی توسط بسیاری از تولیدکنندگان و سازندگان پنجره‌های دوجداره ارائه داده می‌شود. بنابراین اندازه‌گیری دقیق ابعاد پنجره دوجداره از اهمیت بالایی برخوردار است تا قیمت نهایی به شکل دقیق‌تر مشخص شود و هزینه‌های ساختمانی بهتر مدیریت شود.

ابعاد پنجره

پروفیل

 از مهم‌ترین متریال‌های به‌کاررفته در ساخت پنجره‌های دوجداره پروفیل‌های فلزی و UPVC هستند. پروفیل‌ها برای ساخت چهارچوب و فریم اصلی پنجره استفاده می‌شوند در نتیجه می‌توان گفت که نوع پروفیل و قیمت آن در هزینه پنجره‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

از طرفی عوامل بسیاری خود در قیمت‌گذاری نوع پروفیل‌های پنجره دوجداره به‌کاررفته برای هر کدام از پنجره‌های دوجداره تأثیرگذار هستند. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این پروفیل‌ها جنس آنهاست. پروفیل‌های مورداستفاده برای ساخت پنجره‌های دوجداره به طور معمول از جنس یو پی وی سی یا آلومینیوم هستند.

میزان کیفیت هر کدام از این برندها و قیمت روز آنها در بازار می‌تواند تعیین‌کننده نهایی پنجره‌ها نیز باشد. پس از مشخص‌شدن قیمت پروفیل‌ها، میزان حجم مصرفی آنها برای ساخت هر پنجره نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از عواملی که خود تعیین‌کننده قیمت پروفیل‌ها هستند وزن آنهاست .وزن پروفیل‌ها بر اساس نوع، کیفیت، درصد خلوص و مهم‌تر از آن ضخامت آنها متغیر است. در نهایت وزن پروفیل‌ها تعیین‌کننده قیمت آنها و در نهایت در قیمت‌گذاری پنجره‌ها مؤثر هستند.

یراق‌آلات

از عوامل دیگری که در تعیین قیمت‌گذاری نهایی پنجره‌های دوجداره تأثیرگذار هستند یراق‌آلات استفاده شده در ساخت این پنجره‌هاست. استفاده از یراق‌آلات پنجره دوجداره مختلف براساس جنس پروفیل، ابعاد پنجره، تعداد درب‌های بازشو کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند.

برای مثال در نوع یراق‌آلات می‌توان به اجزایی همچون؛ لولاها، پیچ و مهره‌ها، اسپانیولیت، اهرم، دستگیره، ریل، غلتک‌ها و… اشاره نمود. تمامی این قطعات بر اساس کیفیت، برند و متریال اولیه دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

به‌کارگیری هر کدام از این قطعات بر اساس نوع و تعداد مصرفی آنها در پنجره‌ها در قیمت پنجره دوجداره تأثیرگذار خواهد بود. استفاده از مواد باکیفیت و مقاومت بالا در ساخت یراق‌آلات در برابر عوامل جوی، خوردگی و سایر موارد می‌تواند قیمت نهایی را افزایش دهند.

بنابراین، انتخاب قطعات با برندهای معتبر و ساخته شده از مواد باکیفیت به‌عنوان فاکتوری مهم در تعیین قیمت و کیفیت نهایی پنجره‌ها بسیار مطرح است.

یراق‌آلات

شیشه

ازجمله بیشترین متریال مصرفی در ساخت پنجره‌های دوجداره شیشه‌ها هستند. با وجود تنوع بالای ظاهری و ساختاری امروزه انواع مختلفی از شیشه‌ها در ساخت این پنجره‌ها به کار گرفته می‌شود که هر کدام از قیمت‌های مختلفی برخورداراند. به همین دلیل است که قیمت شیشه و نوع شیشه مصرفی در قیمت پنجره دوجداره تأثیر زیادی دارد.

نوع و کیفیت شیشه‌ پنجره دوجداره ابتدا می‌تواند در کیفیت پنجره و سپس تأثیر قابل‌توجهی در قیمت نهایی آن داشته باشد. برای مثال انواع مختلفی از شیشه‌های لمینت، سکوریت، سندبلاست، شیشه‌های هوشمند، ساده و رنگی برای ساخت پنجره‌های دوره‌دار موجود هستند.

استفاده از هر کدام از این شیشه‌ها به دلیل کاربردهای خاص و شرایط مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. برای مثال انتخاب شیشه‌های هوشمند یا لمینت به نسبت شیشه‌های ساده از قیمت و هزینه بیشتری برخوردار است. در مثال دیگر با تغییر انتخاب شیشه‌های ساده به شیشه‌های رنگی یا رفلکسی قیمت ساخت پنجره دوجداره نیز بالاتر می‌رود. پس از انتخاب نوع کیفیت شیشه‌های دوجداره میزان شیشه‌ مصرفی بر اساس ابعاد پنجره نیز در قیمت آنها مؤثر است.

در این قسمت نیز هنگام خرید و نصب شیشه‌ها هرچه ابعاد و سایز پنجره‌ها بیشتر باشد، قیمت نهایی آنها افزایش می‌یابد. متریالی همچون شیشه بر اساس نوع، رنگ و کیفیت آن تأثیر مستقیمی در قیمت و در مقابل کیفیت نهایی پنجره خواهد داشت.

هزینه نصب

ساخت، اجرا، نصب و تعمیر پنجره‌های دوجداره به دلیل وجود یراق‌آلات، اجزای پیچیده و ساختار متفاوت نیازمند افراد متخصص است. نصب پنجره‌های دوجداره بر اساس این ویژگی‌ها امری کاملاً فنی و تخصصی است که نیاز به دانش و مهارت کافی در این زمینه دارد.

فرایند نصب و اجرای پنجره‌های دوجداره نیازمند تجربه، دقت در اندازه‌گیری، نصب صحیح و اجرای استاندارد تمامی اجزا و قطعات آنهاست. این میزان مهارت به‌عنوان قسمتی از خدمات ارائه شده توسط تولیدکنندگان و مجری پنجره‌های دوجداره در نظر گرفته می‌شود.

جالب است بدانید که نصب حرفه‌ای و صحیح سبب افزایش و بهبود عملکرد و بازدهی پنجره‌ها خواهد شد. هزینه اجرا و نصب این پنجره‌ها بر اساس نوع تولیدکنندگان دارای تعرفه‌های متفاوتی است که یکی از گزینه‌ها و فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت پنجره‌ دوجداره خواهند بود.

نرخ ارز

جالب است بدانید که تغییرات نرخ ارز به‌صورت روزانه و حتی ساعتی تأثیر مستقیمی در قیمت‌گذاری نهایی پنجره دوجداره دارد. برخی از متریال مصرفی در ساخت این محصولات به‌صورت وارداتی مصرف می‌شوند. در نتیجه نرخ روزانه ارز در قیمت آنها بسیار تأثیرگذار است.

درصورتی‌که قیمت روزانه ارز کاهش یابد قیمت پنجره‌ دوجداره نیز به همان روال کاهش می‌یابد. افزایش نرخ ارز نیز می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌های تولید و در نهایت قیمت پنجره دوجداره گردد. باتوجه‌به این وضعیت و نوسانات پیش‌آمده پیش‌بینی مناسب برای آگاهی از نرخ روزانه ارز می‌تواند در تصمیم‌گیری صحیح و مدیریت بودجه بسیار مؤثر باشد.

نرخ ارز

دوجداره بودن

یکی از ساختارهای قابل‌توجه در ساخت و طراحی پنجره‌ها تعداد جداره شیشه‌های مورداستفاده در ساخت آن‌هاست. البته همان‌طور که می‌دانید پنجره دوجداره به معنای استفاده از دولایه شیشه موازی در ساخت این پنجره‌هاست.

در صورت استفاده از جداره‌های بیشتر در ساخت پنجره‌ها به نسبت پنجره‌های معمولی و تک‌جداره به اجزا و تجهیزات بیشتری نیاز خواهد بود. در نتیجه با افزایش پیچیدگی روند ساخت و علاوه‌برآن افزایش متریال مصرفی هزینه ساخت پنجره‌ها افزایش می‌یابد. ازاین‌رو می‌توان گفت که قیمت پنجره‌های سه جداره و دوجداره به نسبت پنجره‌های یک جداره و معمولی بیشتر است.

نوع بازشو

 نوع باشو همان طراحی اصلی نوع پنجره براساس سلیقه مشتریان است. سیستم‌های بازشو در ساخت پنجره‌های دوجداره از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. هر کدام از این سیستم‌ها بر اساس طراحی آنها نیازمند یراق‌آلات، اجزای متفاوت و میزان متریال مصرفی گوناگونی هستند.

در نتیجه شما بر اساس ساختار فضای موجود، محدودیت مکانی ساختمان و در نهایت سلیقه شخصی می‌توانید نوع بازشوی پنجره دوجداره را انتخاب نمایید. انتخاب هر کدام از سیستم‌های بازشو از هزینه‌های متفاوتی برخوردارند که در نهایت در هزینه نهایی پنجره دوجداره تأثیرگذار خواهد بود.

برای مثال انواع سیستم‌های بازشو برای پنجره‌های دوجداره می‌توان به سیستم بازشو تک حالته، دو حالته، ریلی، کشویی، آکاردئونی، فولکس‌واگنی و… اشاره نمود. هرچه میزان پیچیدگی ساختار سیستم‌های بازشو بیشتر و دشوارتر باشد هزینه نهایی پنجره‌ها نیز افزایش می‌یابند.

سفارشی سازی

 یکی دیگر از عواملی که هنگام خرید پنجره‌های دوجداره باید به آن توجه کنید، گزینه‌های سفارشی برای خرید این محصولات است. به طور معمول پنجره‌های دوجداره بر اساس ابعاد و سایزهای استاندارد توسط تولیدکنندگان مختلف به‌صورت پیش‌ساخته عرضه می‌شوند.

درصورتی‌که شما محصولات آماده و ساخته شده را خریداری نمایید، مشمول هزینه‌های سفارشی برای خرید این پنجره‌ها نخواهید بود. در مقابل سفارشی‌سازی پنجره‌های دوجداره می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به فاکتور نهایی شما بیفزاید.

این هزینه‌ها عمدتاً مربوط به هزینه طراحی بر اساس سلیقه یا شرایط ویژه ساختمان شما هستند. به‌طورکلی سفارشی‌سازی این محصولات می‌توانند سبب بهبود ویژگی‌ها و ظاهر آنها بر اساس سلیقه و شرایط زندگی باشد. اما همچنان در مقابل می‌تواند سبب افزایش قیمت پنجره دوجداره شود.

هوشمند سازی

 امروزه به لطف تکنولوژی و پیشرفت علم در صنایع مختلف گزینه‌های متعددی در ساخت و اجرای پنجره‌های دوجداره وجود دارد که می‌تواند در هزینه و قیمت نهایی آنها تأثیر داشته باشد. هوشمندسازی پنجره‌های دوجداره یکی دیگر از گزینه‌های نوین است که در ساخت این پنجره‌ها لحاظ می‌گردد.

برای هوشمندسازی پنجره‌های دوجداره از شیشه‌های هوشمند استفاده می‌شود. هوشمندسازی امکانات و مزایای ویژه‌ای را به این پنجره‌ها اعطا می‌کند. از طرفی فعال‌کردن این سیستم‌ها روی پنجره‌های دوجداره هزینه‌های مختلف و بیشتری را در برخواهد داشت.

به همین دلیل هوشمندسازی پنجره دوجداره به‌عنوان عاملی دیگر در تعیین هزینه‌ها و افزایش فاکتور نهایی مؤثر خواهد بود. در سیستم هوشمندسازی به دلیل استفاده از شیشه‌های هوشمند بنابر ابعاد و سایز پنجره قیمت آنها محاسبه می‌گردد.

هوشمند سازی

عایق بندی

 سیستم عایق‌بندی پنجره‌های دوجداره مهم‌ترین اصل ساختاری این پنجره‌ها محسوب می‌شود، چرا که پنجره دوجداره به‌عنوان محصولی عایق در ساختمان شناخته شده است. برای عایق‌بندی پنجره‌های دوجداره از چسب‌ها، ژل‌های سیلیکونی و یا لاستیک‌های مختلف در این زمینه استفاده می‌شود.

بنابراین، به‌عنوان یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره کیفیت و نوع متریال به‌کاررفته در عایق‌بندی آنها در قیمت پنجره دوجداره تأثیرگذار است. شایان‌ذکر است که استفاده از تجهیزات گران‌قیمت و مناسب‌تر سبب عایق‌بندی پنجره‌ها و افزایش هزینه آنها می‌شود. اما این هزینه در طولانی‌مدت با کاهش هزینه‌های انرژی جبران می‌شود.

رنگ پنجره

پنجره‌های دوجداره رنگی یکی از ویژگی‌های این محصولات برای هماهنگ‌کردن ساختار ظاهری پنجره با نمای خارجی و داخلی ساختمان‌ها است. امروزه انواع مختلف پروفیل‌های رنگی برای ساخت پنجره‌های دوجداره به کار گرفته می‌شود. به همین دلیل انتخاب میان پروفیل‌های ساده با پروفیل‌های رنگی یک فاکتور دیگر برای تعیین هزینه نهایی قیمت پنجره دوجداره خواهد بود.

استفاده از پروفیل‌های ساده و فاقد رنگ از هزینه پایین‌تری به نسبت پروفیل‌های رنگی برخوردار هستند. چرا که برای رنگ‌آمیزی پروفیل‌های پنجره طی مراحلی خاص از رنگ‌های مخصوص استفاده می‌شود. این امر سبب افزایش قیمت پنجره‌ دوجداره می‌گردد.

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی

 پنجره دوجداره می‌تواند از جمله تصمیمات مهم در فرایند ساخت‌وساز یا بازسازی ساختمان محسوب شود. پنجره‌های دوجداره با ویژگی‌های عایقی و حرارتی برتر می‌توانند به بهبود، راحتی و بهره‌وری انرژی در ساختمان شما کمک کنند. قبل از خرید این محصولات آشنایی با عوامل تأثیرگذار در قیمت آنها با بررسی و سنجیدن میزان بودجه خود بسیار حائز اهمیت است.

آشنایی با عوامل تأثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره اهمیت ویژه‌ای در انتخاب استانداردهای کیفیتی و اطمینان از خرید محصولی باکیفیت خواهد بود. همان‌طور که در بالاتر اشاره شد میزان قیمت و هزینه نهایی تا حدودی می‌تواند تعیین‌کننده کیفیت محصول خریداری شده باشد.

مهم‌تر از آن تولیدکننده باتجربه و حرفه‌ای مهم‌ترین عامل در خرید پنجره دوجداره‌ی باکیفیت است. با خرید پنجره دوجداره از قطب‌نما می‌توانید از تنوع محصولات و خدماتی باکیفیت بالا بهره‌مند شوید. این مجموعه به‌عنوان تولیدکننده انواع متریال اولیه ساختمانی از جمله متریال موردنیاز برای پنجره‌های دوجداره مطمئن‌ترین گزینه برای خرید مناسب با قیمتی معقول خواهد بود.

مجموعه قطب‌نما در صنعت طراحی و ساخت انواع درب و پنجره دوجداره باتجربه و تخصص بالا محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از امکان مشاوره رایگان مجموعه پشتیبانی قطب‌نما از ویژگی‌ها و مهم‌تر از آن قیمت روز انواع پنجره مطلع شوید.

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی

در نهایت

 پنجره‌های دوجداره امروزه از جمله موارد و مصالحی هستند که در اکثر ساختمان‌های نوساز و حتی بازسازی شده مشاهده می‌شود. دلیل افزایش روند نصب این محصولات مزایا و قابلیت‌های فراوان آنها به‌عنوان محصولاتی عایق در ساختمان‌ها هستند. از طرفی موارد و فاکتورهای بسیاری تعیین‌کننده قیمت پنجره‌ دوجداره هستند. عوامل مختلف، ویژگی‌های ظاهری، فنی، ساختاری و تمامی متریال به‌کاررفته در ساخت پنجره‌های دوجداره از جمله عوامل تأثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره محسوب می‌شوند.

نهایت خرید از تولیدکننده معتبر و باتجربه می‌تواند به‌عنوان عاملی در کاهش هزینه‌های نصب و خرید پنجره‌های دوجداره برای شما مؤثر باشد. ازاین‌رو در این مطلب تلاش نمودیم تا شما را برای خرید پنجره دوجداره با عوامل و فاکتورهای مؤثر در قیمت این محصولات آشنا کنیم.

4.4/5 - (7 امتیاز)

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button