درباره ما

گروه مهندسی و معماری قطب‌نما در زمینه طراحی و اجرای مهندسی انواع ساختمان‌ها با کاربری متفاوت، خدمات حرفه ای و تخصصی خود را ازجمله؛ انواع نماهای شیشه‌ای، آسانسورها، هندریل و پارتیشن شیشه ای و علی‌الخصوص طراحی، ساخت و اجرای انواع درب و پنجره آلومینیومی ارائه می دهد. مجموعه مهندسی قطب‌نما، تمامی مراحل پروژه موردنظر را از طراحی تا اجرا به شکلی جامع و اصولی ارائه می‌دهد. شایان‌ذکر است قطب‌نما نمونه‌ای کامل از یک شرکت معماری است، چراکه تأمین و تولید تمامی متریال و مصالح این خدمات را نیز برعهده می‌گیرد. باتوجه‌به تخصص و تجربه قطب‌نما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خدماتی باکیفیت و حرفه‌ای را با آنها تجربه خواهید کرد.

مشتریان راضی
0
پروژه های اجرا شده
0
سال سابقه کاری
0
جوایز برنده شده
0

طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان علاوه بر زیبایی‌شناختی باید توانایی انعکاس اهداف مالک ساختمان را نیز در برداشته باشد. ما در شرکت قطب‌نما با افتخار خدمات طراحی نمای ساختمان را باتوجه‌به استانداردهای بین‌المللی و نیازهای مشتریان ارائه می‌دهیم. تجربه چندین ساله ما در زمینه طراحی ویژه نماهای ساختمانی ما را به یکی از پیش‌گامان موفق در این حوزه تبدیل کرده است. تیم متخصص و طراحان ما در قطب‌نما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و مهارت‌های خلاق به طراحی نماهایی منحصربه‌فرد و الهام پخش الهام‌بخش می‌پردازند. همچنین ما باتوجه‌به اهمیت نقش زیبایی و عملکرد آن در نمای ساختمان خدمات شخصی‌سازی را بر اساس سلیقه شما ارائه می‌دهیم. اگر به دنبال یک طراحی نمای منحصربه‌فرد برای ساختمان خود هستید، با مجموعه قطب‌نما همراه شوید و تجربه‌ای جذاب از ترکیب هنر و معماری را در طراحی ساختمان خود تجربه کنید.

قطب نما

رضایت مشتری

رضایت مشتریان همیشه در اولویت بالای گروه مهندسی و معماری قطب نما قرار دارد. این تیم با توجه به نیازهای مشتریان و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، سعی در ارائه بهترین خدمات و طراحی‌های ساختمانی دارد. به علاوه، گروه مهندسی و معماری ساختمان با ارزیابی منظم و بازخورد مستمر از مشتریان، بهبود کیفیت خدمات خود را مدام پیگیری می‌کند.

مجری نمای ساختمان

تیم مهندسی و اجرایی قطب‌نما به‌صورت متمرکز در زمینه پیمانکاری نمای ساختمان و اجرای انواع نماهای ساختمانی فعالیت دارند. مجموعه قطب‌نما به‌صورت تخصصی در حوزه اجرای انواع نماهای ساختمانی در تلاشیم تا بهترین تجربه را در این زمینه برای شما فراهم کنیم. کارشناسان، تیم فنی و اجرایی قطب‌نما در زمینه اجرای انواع نماهای ساختمانی با تخصص و تجربه فراوان خود همواره بالاترین میزان استانداردها را در این زمینه دنبال خواهند کرد. ما در مجموعه قطب‌نما همواره در اجرای هر پروژه به دنبال ارائه خدماتی هستیم که همچنان کیفیت، زیبایی و عملکرد را در قالب نمای اجراشده ارائه دهیم. با قطب‌نما همراه شوید تا به تجربه‌ای حرفه‌ای از اجرای نمای ساختمانی با اعتماد و اطمینان دست یابید.

پروژه های انجام شده

تأمین و تولید متریال

به‌جرئت می‌توان گفت که مجموعه مهندسی قطب‌نما نخستین نام در زمینه تأمین و تولید متریال نمای ساختمان است. ما در مجموعه قطب‌نما با ترکیب تخصص فنی، ابتکار، طراحی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته به تولید و تهیه متریال‌هایی می‌پردازیم که در پروژه‌های شما به کار گرفته می‌شود. تمامی متریال و مصالح تولید شده توسط مجموعه قطب‌نما مطابق با استانداردهای بین‌المللی و هماهنگ با نیاز و سلیقه مشتریان است. در این عرصه در فرایند ساخت، تأمین و تولید متریال برای پروژه‌های اجرایی هدف ما ارائه خدماتی سریع، قابل‌اعتماد، باکیفیت و به‌صرفه برای مشتریان است. با انتخاب قطب‌نما برای اجرای پروژه‌های موردنظر به‌عنوان مجموعه قابل‌اطمینان، شما در واقع به تجربه جدید یک در پروژه‌های ساختمانی خود دست پیدا خواهید کرد.

کاتالوگ محصولات

الكتالوج العربي

کەتەلۆگی کوردی

مشاوره نمای ساختمان

مشاوره نمای ساختمان قبل از اجرای این پروژه در کاهش احتمال خطاها، اشکالات فنی و کاهش هزینه‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. قطب‌نما با افتخار خدمات مشاوره نمای ساختمان را به‌عنوان یکی از ویژه‌ترین خدمات خود جهت تضمین کیفیت و دوام پروژه‌های اجرایی ارائه می‌دهد. مشاوران ما با دانش عمیق در زمینه‌های معماری، طراحی، مهندسی و اجرایی انواع نمای ساختمان در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد. ما از تجربیات و دانش کافی برخوردار هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیمات را در زمینه طراحی، انتخاب متریال و اجرای نمای ساختمان خود بگیرید. قطب‌نما از مشاوره اولیه تا ارائه راهکارهای مختلف و نظارت در فرایند اجرا کنار شما خواهند بود، تا اطمینان حاصل کنند پروژه اجرایی همچنان طبق کیفیت و استانداردهای لازمه پیش خواهد رفت.

طراحی داخلی

معماری داخلی (طراحی شیشه‌ای)

مجموعه قطب‌نما خدمات طراحی و اجرای صفر تا صد معماری داخلی را نیز با راهکارهایی نوآورانه به خدمات خود افزوده است. ما در مجموعه قطب‌نما با ترکیب استعدادهای هنری، دانش فنی و استفاده از مواد باکیفیت به راهکارهایی خلاقانه و سفارشی در زمینه معماری داخلی می‌پردازیم. در این زمینه قطب‌نما خدماتی همچون آسانسورهای شیشه‌ای، پارتیشن شیشه ای، هندریل شیشه ای و جان‌پناه‌های شیشه‌ای را با انواع طراحی‌های نوآورانه و مدرن ارائه خواهد داد. استفاده از خدمات معماری داخلی محصولات شیشه‌ای قطب‌نما در داخل ساختمان سبب ایجاد فضاهایی دلباز و شفاف می‌گردد. خدمات معماری داخلی توسط قطب‌نما نه‌تنها سبب حفظ امنیت و کیفیت محیط داخلی ساختمان شما می‌گردد؛ بلکه تجربه استثنایی برای ساکنین فراهم می‌کند. با انتخاب قطب‌نما به‌عنوان طراحی داخلی شیشه‌ای از آخرین دستاوردها و ایده‌های هنری بهره‌مند خواهید شد.

بدون امتیاز
باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button