چنگک اسپایدر دیواری

چنگک اسپایدر دیواری

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

چنگک اسپایدر دیواری

نمای اسپایدر یا نمای شیشه‌ای، به‌عنوان یکی از نماهای مدرن در صنعت ساختمان‌ها شناخته می‌شود که با داشتن طرف‌داران بسیاری، از جمله معماران و مهندسان ساختمان، موردتوجه قرار گرفته است. این نوع نماها معمولاً برای نمای تمام شیشه به کار می‌روند و از زیبایی، شفافیت و ظرافت خاصی برخوردارند.

یکی از اجزای حیاتی در ساختار نمای اسپایدر، چنگک اسپایدر دیواری در نقش بست‌های شیشه به دیوار هستند. این قطعات وظیفه مهمی را در نگهداری و اتصال شیشه‌ها به دیوار ایفا می‌کنند. این چنگک‌‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شیشه‌ها به طور کاملاً ایمن و هیچ‌گونه نفوذی به داخل ساختمان نصب خواهند شد.

کیفیت بالای یراق‌آلات و چنگک اسپایدر دیواری، به انتخاب نمای اسپایدر نسبت به سایر نماهای ساختمانی کمک می‌کند. این بست‌ها که از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، حرارت و عوامل جوی از مقاومت بالایی برخوردارند. این موارد باعث می‌شود که نمای اسپایدر به‌عنوان یک گزینه محبوب و پرطرف‌دار در طراحی و ساختمان‌های مدرن استفاده شود.

چنگک-اسپایدر-دیواری-(محصولات-اسپایدر)

کاربردها و ویژگی

 چنگک اسپایدر دیواری همان‌طور که از نام آن پیداست برای اتصالات شیشه در کنار و لبه‌های دیوار مورداستفاده قرار می‌گیرند. نمای اسپایدر شیشه‌ای ازجمله نماهایی است که به طور یکسره و کامل در نمای ساختمان قابل طراحی و اجراست. بااین‌حال در قسمت‌های مختلف این نما برای ایجاد اتصالاتی ایمن و مستحکم برای نصب صفحات شیشه‌ای به یراق‌آلات خاص و ویژه‌ای نیاز است.

کاربردها-و-ویژگی

برای نصب و نگه‌داشتن صفحات شیشه‌ای در کناره‌های دیوار نما، از یراق‌آلات چنگک اسپایدر دیواری استفاده می‌شود. ساختار این چنگک‌ها به‌گونه‌ای است که صفحات شیشه‌ای به کمک زاویه موجود در ساخت این قطعات به طور مستحکم و ایمن به دیوار وصل خواهند شد.

ساختار این چنگک‌ها شامل دو بخش اصلی است. در یک طرف آن پیچ‌های مخصوص برای اتصال چنگک به دیوار یا قسمت زیرسازی نما وجود دارد. در قسمت مقابل این ساختار بازوهای چنگک اسپایدری قرار گرفته است. بنابر نوع و موقعیت نصب این قطعات، انواع چنگک دیواری به‌صورت یک بازو و دو بازو ساخته می‌شود. جالب است بدانید که برای نصب این چنگک‌ها به قطعات کانکتور نیازی نیست. پایه این قطعات خود نقش کانکتور را ایفا می‌کنند و به کمک این پایه‌ها به دیوار متصل خواهند شد. بعد از آن صفحات شیشه‌ای به کمک پیچ‌های روتل روی بازوهای چنگک سوار می‌شوند.

خرید چنگک اسپایدر دیواری

 چنگک اسپایدری دیواری ازجمله محکم‌ترین بست‌های فلزی برای اتصال صفحات شیشه‌ای به دیوار هستند. شما چه به‌عنوان مجری و چه صاحب ساختمان می‌توانید در صورت نیاز به این قطعات، آنها را در کمترین زمان ممکن از قطب‌نما تحویل بگیرید. چنگک اسپایدری دیواری قطب‌نما دارای گواهینامه اصالت کیفیت کالاست و با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌شود. جهت خرید این قطعه علاوه بر خرید حضوری می‌توانید از طریق همین صفحه سفارش خود را ثبت نمایید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button