چنگک اسپایدری سه شاخ

چنگک اسپایدری سه شاخ

ویژگی ها

چنگک اسپایدری سه شاخ

اهمیت و میزان محبوبیت نمای شیشه‌ای اسپایدر در عصر امروز به دلیل شفافیت و زیبایی که به ساختار ساختمان می‌بخشد بسیار بالاست. بااین‌حال استفاده و به‌کارگیری اجزا و یراق‌آلات مختلف در نصب و اجرای آنها نیز بسیار حائز اهمیت است. انتخاب صحیح و نصب اصولی یراق‌آلات اسپایدری سبب افزایش کیفیت و کاربردهای نما می‌شود.

همچنین بالعکس، نصب نامناسب و انتخاب اشتباه قطعات راندمان کلی نما را کاهش می‌دهد. چنگک اسپایدری سه شاخ یکی از اجزای مهم در طراحی و اجرای نماهای شیشه‌ای اسپایدری محسوب می‌شود. این اجزا نه تنها به‌عنوان اتصالات اصلی بین صفحات شیشه‌ای عمل خواهند کرد؛ بلکه سبب افزایش استحکام و پایداری صفحات شیشه‌ای می‌گردند. انتخاب و استفاده از یراق‌آلات مناسب در اجرای نماهای حساس و پیچیده؛ چون اسپایدر به کیفیت و دوام ساختمان کمک می‌کند.

چنگک-اسپایدری-سه-شاخ-(محصولات-اسپایدر)

کاربرد و ویژگی‌ها

چنگک اسپایدری سه شاخ همان‌طور که از نام آن پیداست دارای ساختاری سه‌شاخه است. بنابر محل نصب، زوایای بین شاخه‌های این قطعه متفاوت خواهد بود. این چنگک‌ها برای اتصال هم‌زمان ۳ قسمت یا سه صفحه متفاوت شیشه‌ای از نما مورداستفاده قرار می‌گیرد. چنگک‌ اسپایدری سه شاخ قطب‌نما از آلیاژ استیل مرغوب ساخته می‌شوند.

کاربرد-و-ویژگی‌ها

این ساختار به دلیل استفاده از متریالی چون استیل دارای ماهیتی کاملاً ضدزنگ است؛ ازاین‌رو به‌عنوان قطعه‌ای از نما و تماس مستقیم با شرایط جوی و محیطی مختلف همواره ثابت و پایدار باقی می‌مانند. از این قطعات می‌توان در اجرای نمای شیشه‌ای چون اسپایدر به‌صورت اختصاصی استفاده نمود. از دیگر کاربردهای چنگک اسپایدری سه شاخ می‌توان به اجرای سایبان، سقف و آسانسورهای شیشه‌ای نیز اشاره نمود.

قطعات چنگک اسپایدری سه شاخ مابین روتل (پیچ‌های فلزی) و کانکتورها (قطعات متصل به ستون و بدنه نما) قرار می‌گیرد. صفحات شیشه‌ای نیز مابین چنگک‌ها و پیچ‌های روتل نصب می‌شود.

به کمک این قطعه و سه بازوی آن هم‌زمان می‌توان از سه طرف سه نقطه مجزا از صفحات شیشه‌ای را پوشش و در جای خود فیکس نمود. به همین دلیل ساختار سه شاخه‌ای اغلب در قسمت‌های میانی نما مورداستفاده قرار می‌گیرد. قطعات چنگک اسپایدری سه شاخ به طور چشمگیری در بهبود عملکرد و دوام نمای شیشه‌ای اسپایدر مؤثر هستند.

خرید چنگک اسپایدری سه شاخ

چنگک اسپایدری سه شاخ قطب‌نما پس از قبول‌شدن در تست‌های آزمایشگاهی کیفی و کمیتی به بازار عرضه خواهند شد. این محصولات کاملاً با ساختار قطعات اجرایی دیگر همچون پیچ‌های روتل و… از لحاظ ساختاری و ابعاد کاملاً هماهنگ هستند. قیمت مناسب و کیفیت بالا در قطب‌نما از مهم‌ترین عوامل کسب رضایت مشتریان در این مجموعه است. با مراجعه به درگاه اینترنتی قطب‌نما می‌توانید تمامی اجزا و یراق‌آلات مربوط به اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر را مشاهده و به‌راحتی خریداری نمایید. پس از ثبت سفارش، کارشناسان در اسرع‌وقت نسبت به ارسال محصولات موردنیاز شما اقدام خواهند کرد.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button