چنگک اسپایدری تک شاخ

چنگک اسپایدری تک شاخ

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

چنگک اسپایدری تک شاخ

یکی از نماهایی که علاوه بر جنبه زیبایی سبب افزایش کارایی و راندمان انرژی در ساختمان‌ها می‌شوند، نمای شیشه‌ای اسپایدر است. در طراحی و اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر استفاده از یراق‌آلات باکیفیت و استاندارد امری بسیار حیاتی است. انتخاب و استفاده از یراق‌آلات مناسب و مرغوب باتوجه‌به شرایط محیطی و نوع نما می‌تواند در نهایت به افزایش استحکام، دوام و زیبایی نما کمک کند. در این میان چنگک اسپایدری تک‌شاخ یکی از مهم‌ترین و البته کاربردی‌ترین یراق‌آلات موردنیاز برای نماهای اسپایدری محسوب می‌شود. این قطعه همان‌طور که از نامش پیداست جزئی بسیار اختصاصی است و صرفاً در نمای شیشه‌ای اسپایدر به کار گرفته می‌شود. ساختار چنگک اسپایدری تک‌شاخ به‌گونه‌ای است که در هر نوع نمای اسپایدر و به هر شیوه‌ای، درصورت نیاز به چنگک‌ها و اتصالات آن می‌توان از آنها استفاده نمود.

چنگک-اسپایدری-تک‌شاخ

کاربرد و ویژگی‌ها

این قطعه دارای ساختار و ماهیتی فلزی است که از استیل با آلیاژهای مناسب ساخته می‌شود. قطعات چنگک اسپایدری تک‌شاخ ظاهری براق دارند و با ساختارهای ضدزنگ در طول سالیان طولانی بدون تغییر باقی خواهند ماند. ازآنجاکه روش‌های مختلفی برای اجرای نمای اسپایدر وجود دارد در روش اجرای سازه اسپایدر به کمک پایه‌های فلزی می‌توان از قطعاتی همچون چنگک اسپایدر تک‌شاخ استفاده نمود.

پس از نصب پایه‌های فلزی، لوله‌ها به کانکتورها وصل خواهند شد. سپس چنگک‌ها به‌عنوان اجزای مهم مابین کانکتور و روتل ایفای نقش خواهند کرد.

کاربرد-و-ویژگی‌ها

روتل‌ها ساختارهای پیچ مانندی هستند که صفحات شیشه‌ای را به کانکتور وصل خواهند کرد. در این میان چنگک اسپایدری تک‌شاخ مانند بازویی بسیار مستحکم و متصل به کانکتور نما صفحات شیشه‌ای را مابین این قطعات ثابت نگه می‌دارد. بر اساس محل نصب صفحات شیشه‌ای و موقعیت آنها می‌توان از چنگک اسپایدری تک شاخ ۹۰ و ۱۸۰ درجه استفاده نمود.

به دلیل به‌کارگیری آلیاژ استنلس‌استیل در ساختار این قطعات، در مقابل خوردگی، فشار و وزن‌های بالا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند. این قطعات دارای اندازه و ابعاد مشخص و کاملاً با اندازه و ابعاد قطعات دیگر مانند کانکتور جهت اتصال و ترکیب با یکدیگر هماهنگ هستند.

خرید چنگگ اسپایدری تک‌شاخ

در صورت نیاز می‌توانید هر تعداد چنگک اسپایدری تک شاخ که نیاز داشته باشید از قطب‌نما سفارش دهید. از مهم‌ترین مزایای خرید از مجموعه قطب‌نما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • قابلیت سفارشی‌سازی در خرید
  • موجودی نامحدود در انبار
  • دارای گواهینامه اصالت کیفیت کالا

شما می‌توانید با مراجعه به درگاه اینترنتی قطب‌نما، در هر شرایط مکانی و زمانی محصول موردنظر را مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایید..

خرید-چنگگ-اسپایدری-تک‌شاخ
بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button