پنجره-آلومینیومی-دوجداره-کلنگی-یا-سایبانی

پنجره کلنگی دوجداره آلومینیومی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پنجره سایبانی دوجداره آلومینیومی

پنجره سایبانی دوجداره آلومینیومی از قطب‌نما یکی دیگر از انواع پنجره‌های لولایی است. این محصول با ساختار لولا دارای سیستم بازشونده متفاوتی است که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب نماید. پنجره کلنگی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما نتیجه طراحی بی‌نظیر، به‌کارگیری متریال اولیه باکیفیت و در نهایت ترکیب و تلفیق توانایی و تجربه تیم فنی مهندسی قطب‌نماست.

پنجره دوجداره آلومینیومی کلنگی با ترکیب زیبایی و عملکردی بی‌نظیر گزینه‌ای مناسب برای هر محیطی کاری یا محل زندگی هستند. پنجره کلنگی یا پنجره سایبانی قطب‌نما با ترکیبی از فناوری و عملکرد عایقی دوجداره، سبب بهره‌وری بهینه انرژی در ساختمان می‌شوند. این محصول با استفاده از بهترین مواد و فناوری‌های مدرن، ماندگاری و ایمنی بالایی را برای ساختمان شما تضمین می‌کند.

طراحی بادقت، به‌روز و دوام این پنجره‌ها علاوه بر جلوگیری از نفوذ هرگونه موارد محیطی، سبب صرفه‌جویی در انرژی و حفظ محیط‌زیست می‌گردد. شما نیز می‌توانید با سفارش پنجره کلنگی یا پنجره سایبانی قطب‌نما نه‌تنها دریچه رو به فضای بیرون از ساختمان داشته باشید؛ بلکه از راحتی و هوای مطبوع داخل ساختمان نیز لذت ببرید.

پنجره‌ کلنگی یا سایبانی دارای سیستم بازشونده لولایی هستند؛ اما با این تفاوت که به سمت بالا یا پایین قاب پنجره باز و بسته می‌شوند. این سیستم بازشونده در نوع پنجره سایبانی یا کلنگی در سال‌های اخیر در بسیاری از ساختمان‌ها مورداستفاده قرار گرفته‌اند.

از این طریق ما در مجموعه  قطب‌نما نیز به‌عنوان تولید و تهیه‌کننده تمامی متریال اولیه انواع پنجره سایبانی یا کلنگی را در ابعاد و مشخصات ظاهری دلخواه شما عرضه می‌کنیم.

پنجره-آلومینیومی-دوجداره-کلنگی-یا-سایبانی

ویژگی‌های ظاهری پنجره آلومینیومی کلنگی

ویژگی‌های ظاهری و ساختاری پنجره آلومینیومی کلنگی دوجداره در کنار تمامی عملکرد و مزایای آن سبب گردیده به گزینه‌ای عالی برای استفاده در ساختمان‌های مدرن تبدیل شود. ما در مجموعه قطب‌نما در تلاشیم تا با به‌کارگیری متریال اولیه باکیفیت ظاهر محصولات عرضه شده را هماهنگ با هر نوع سلیقه‌ و ساختاری ارائه دهیم.

به همین ترتیب مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری پنجره آلومینیومی دوجداره کلنگی یا سایبانی قطب‌نما به شرح زیر است.

طراحی-مدرن-و-زیبا

طراحی مدرن و زیبا

پنجره کلنگی آلومینیومی قطب‌نما دارای طراحی مدرن و زیبایی است. این محصولات با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی و شیشه‌های دوجداره مقاوم به فضای داخلی ساختاری زیبا و متناسب با محیط موردنظر می‌بخشند.

پروفیل‌های نازک

پنجره‌ سایبانی آلومینیومی دوجداره قطب‌نما با استفاده از پروفیل‌های زیبا و نازک آلومینیومی ساخته می‌شود. استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در واقع علاوه بر ساختار درونی به نمای بیرونی ساختمان نیز الگو و ظاهری متفاوت می‌بخشد.

انعطاف‌پذیری در طراحی

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ظاهری پنجره آلومینیومی کلنگی دوجداره قطب‌نما انعطاف‌پذیری بالای آنها در طراحی و اجرا است. این تنوع و انعطاف‌پذیری بالا در طراحی شامل طراحی و انتخاب متریال‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلف برای ساخت پنجره کلنگی یا سایبانی است.

در مجموعه قطب‌نما شما پنجره دوجداره کلنگی آلومینیومی را در هر ابعاد و اندازه‌ای که بخواهید قابل طراحی و اجرا خواهد بود. همچنین این پنجره‌ها معمولاً در انواع پوشش‌های رنگی مختلف از جمله سفید، مشکی، طلایی، نقره‌ای، صورتی، آبی و غیره در دسترس هستند. این ویژگی امکان انطباق پنجره‌ها با طراحی داخلی و خارجی ساختمان را فراهم می‌کند. همچنین قطب‌نما در طراحی ظاهری این پنجره‌ها انواع قاب‌های چهارگوش و دایره‌ای را طراحی می‌کند.

انعطاف‌پذیری-در-طراحی
بازو-بسته‌شدن-آسان

بازو بسته‌شدن آسان

پنجره سایبانی دوجداره آلومینیومی قطب‌نما دارای سیستم باز و بسته‌شدن آسانی است که از جنسیت و کیفیت بالای مکانیسم و قطعات آن نشئت می‌گیرد.

مقاوم در برابر شرایط جوی

پنجره‌ آلومینیومی سایبانی قطب‌نما به دلیل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی با ساختار ویژه، در برابر شرایط محیطی و جوی مختلف بسیار مقاوم هستند. این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر باد، برف‌و‌باران، نور خورشید و حتی ضربات هستند.

نحوه عملکرد پنجره دوجداره کلنگی

پنجره‌های کلنگی سایبانی از نوع پنجره‌های لولایی هستند که به طور عمودی در حالت لولایی باز و بسته می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر قسمت بازشو این پنجره‌ها در قسمت بالای آن به سمت داخل ساختمان و قسمت پایینی آن به سمت بیرون از ساختمان باز می‌شود.

یراق‌آلات قابل‌استفاده برای این پنجره‌های دوجداره از همان یراق‌آلات پنجره‌های لولایی هستند با این تفاوت که این پنجره‌ها به طرفین و چپ و راست باز و بسته نمی‌شوند. آنها به‌صورت عمودی به سمت بالا و پایین باز و بسته می‌شوند. به همین دلیل با توجه به نحوه باز شدن و شباهت این محصولات با سیبان به این عنوان نام گرفته‌اند.

همان‌طور که اشاره شد این پنجره‌ها به سمت داخل یا بیرون بازبسته می‌شوند. همچنین می‌توان سیستم طراحی آنها را به‌صورت ترکیبی اجرا نمود؛ یعنی در هردو حالت بازشو ساخته می‌شوند. در این صورت پنجره‌های کلنگی به‌عنوان پنجره‌های دو حالته نیز نام‌گذاری می‌شوند.

سیستم قفل و ایمنی پنجره‌ آلومینیومی سایبانی

پنجره دوجداره آلومینیومی کلنگی قطب‌نما دارای قفل‌ها و مکانیزم‌های ایمنی بسیار مناسبی هستند. در صورت بسته‌بودن این محصولات امنیت فضا به طور کامل تضمین می‌شود. استفاده از یراق‌آلات مناسب و باکیفیت در ساخت این پنجره‌ها سبب گردیده تا حرکتی کاملاً روان و بدون صدا داشته باشند.

معمولاً در سیستم پنجره‌های کلنگی یا سایبانی از قفل‌های کلنگی یا انگشتی استفاده می‌شود. ساختار این قفل‌ها به‌گونه‌ای است که قسمتی از آن روی لنگه بازشونده و قسمت دیگر روی فریم یا قاب پنجره قرار می‌گیرد. از طرفی بازوی کلنگی که روی قاب پنجره نصب می‌شود در صورت باز شدن لنگه بازشونده پنجره را در زاویه خاصی برای شما به‌صورت باز نگه می‌دارد.

مزایای پنجره دوجداره سایبانی

پنجره آلومینیومی دوجداره کلنگی یا سایبانی قطب‌نما به دلیل تنوع و انعطاف‌پذیری در طراحی و استفاده از متریال باکیفیت دارای مزایای بسیاری است. شما می‌توانید برای ارائه عملکرد بهتر این پنجره‌ها و افزایش طول عمر قطعات آن به‌صورت دوره‌ای نسبت به روغن‌کاری و روانکاری آنها اقدام نمایید.

مهم‌ترین مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره سایبانی قطب‌نما عبارت‌اند از:

  • تنوع تولید پنجره‌های کلنگی و یا سایبانی به‌وسیله قطب‌نما به معنای ارائه این محصولات در اندازه و ابعاد دلخواه و موردنیاز شماست.

  • به دلیل استفاده از یراق‌آلات، پروفیل آلومینیومی درجه یک و همچنین به‌کارگیری سیستم‌های قفل ایمن، این پنجره‌ها به نسبت برخی از پنجره‌های دیگر امنیت بهتری را در ساختمان ایجاد می‌کنند.

  • در صورت بسته‌بودن این پنجره‌ها، به دلیل فشار وارده از طرف لنگه بازشو و وزن شیشه، ورود برای متجاوزین دشوار خواهد بود.

  • سیستم و مکانیزم مهروموم شده و عایق‌بندی کامل این پنجره‌ها از ورود آب، رطوبت و بخار به داخل و بیرون از ساختمان جلوگیری می‌کند. این گزینه سبب گردیده تا از این پنجره‌ها برای مکان و محیط‌هایی که کنترل رطوبت در آنها بسیار حائز اهمیت است استفاده شود.

  • قابلیت باز شدن در دو حالت مختلف به سمت بیرون یا داخل ساختمان، به سمت بالا یا پایین در صورت نیاز و باتوجه‌به محدودیت فضایی موردنظر

مزایای-پنجره-دوجداره-سایبانی
مزایای-پنجره-دوجداره-سایبانی2
  • دریچه‌ای مناسب برای گردش هوا و ورود نور کافی در داخل ساختمان

  • دارای خاصیت عایق‌بندی مناسب به‌ویژه استفاده در مکان‌های مرطوب مانند استخرها و سرویس بهداشتی

  • نگهداری و شستشو آسان و عدم نیاز به تعمیرات مکرر

  • امکان استفاده از شیشه‌های مات و شیشه‌های هوشمند در ساختار آنها جهت حفظ حریم خصوصی

  • دارای سیستم بازشوی آسان

  • قیمت مناسب و به‌صرفه

  • امکان استفاده در محیط‌ها و فضاهای کوچک

  • دارای وزنی سبک و قابلیت نصب آسان و سریع

کاربردهای پنجره دوجداره کلنگی

نحوه بازشوی این پنجره‌ها و همچنین عدم نیاز به فضای بسیار، سبب گردیده تا در انواع ساختمان‌ها به کار گرفته شوند. پنجره آلومینیومی دوجداره کلنگی یا سایبانی قطب‌نما از کاربردهای متعددی در ساختمان‌ها برخورداراند که عبارت‌اند از:

قابل‌استفاده در فضاهای مسکونی

 این نوع پنجره‌ها به‌عنوان جایگزینی مناسب برای پنجره‌های سنتی در انواع منازل مسکونی و آپارتمان‌ها هستند. پنجره‌ آلومینیومی دوجداره کلنگی قطب‌نما به دلیل طراحی مدرن و عملکرد قابل‌اعتماد جلوه متفاوت و کاربردی را به فضای داخلی می‌بخشد.

قابل‌استفاده در فضاهای صنعتی

در برخی از محیط‌های صنعتی نیز می‌توان از پنجره‌های کلنگی برای افزایش نوردهی یا تهویه هوای محیط استفاده نمود. در این نمونه می‌توان به انواع کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و انبارها اشاره نمود.

قابل‌استفاده در فضاهای تجاری

پنجره آلومینیومی دوجداره کلنگی در فضاهای تجاری مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، دفاتر و ادارات راه‌حل مناسبی برای افزایش نورردهی و تهویه هوای داخلی است.

کاربردهای-محصول

قابل‌استفاده در فضاهای خدماتی

در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، مکان‌های عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها و فضاهای خدماتی دیگر این پنجره‌ها گزینه مناسبی از لحاظ کاربردی و زیبایی هستند.

ازاین‌رو می‌توان گفت که پنجره آلومینیومی دوجداره کلنگی یا سایبانی قطب‌نما به‌عنوان راهکاری کاربردی و کارآمد در انواع ساختمان‌ها استفاده می‌شود. شما نیز می‌توانید با مراجعه به درگاه اینترنتی قطب‌نما انواع نمونه کارهای این مجموعه را بادقت و ظرافت بالا مشاهده نمایید.

همچنین جهت سفارش می‌توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید تا دراسرع‌وقت محصول موردنظر باتوجه‌به نیاز و بودجه شما آماده شود.

قطب‌نما به‌عنوان رهبر و پیشرو در صنعت پنجره‌های آلومینیومی دوجداره به شما امکان می‌دهد تا با نصب محصولات و خدمات مورد نیازتان زیبایی، اطمینان و آرامش را در خانه خود تجربه کنید.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button