پنجره-دوجداره-آلومینیومی-ثابت

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت محصولی دیگر از قطب‌نما با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت ساختمان و طراحی مدرن است. به‌کارگیری طراحی مدرن در ساختار این پنجره‌ها به شما تجربه‌ای یکپارچه و عالی در زمینه نورپردازی ساختمان و همچنین امنیت را ارائه می‌دهد. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده که سبب افزایش مقاومت آن در برابر شرایط جوی و طول عمر آن گردیده است.

این پنجره‌های دوجداره با بهره‌گیری از جزئیات فنی برجسته و رعایت استانداردهای لازم در ساخت آنها به شما امکان می‌دهد تا از نور طبیعی بیشتری در طول روز بهره‌مند شوید. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت گزینه‌ای بسیار مناسب برای افزایش نورردهی ساختمان و درعین‌حال حفظ امنیت ساختمان شماست. این محصول از قطب‌نما همان‌طور که از نام آنها پیداست، به‌صورت ثابت و بدون لنگه‌های بازشونده طراحی و ساخته می‌شوند.

طراحی زیبا، ظاهر مدرن و درعین‌حال ساده این پنجره‌ها جلوه‌ای زیبا به ساختمان و خانه شما خواهد بخشید. این محصولات توانایی تطبیق با هر نوع سبک معماری و سلیقه‌ای را دارند. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما انتخابی هوشمندانه و ایمن برای افرادی است که به دنبال ترکیبی از کیفیت و امنیت هستند.

پنجره-دوجداره-آلومینیومی-ثابت

ویژگی‌های ظاهری پنجره آلومینیومی ثابت

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت از جمله محصولاتی از قطب‌نما هستند که باتوجه‌به ویژگی‌های برجسته در دنیای ساختمان‌سازی و طراحی داخلی از محبوبیت بالایی برخوردارند. این پنجره‌ها به‌واسطه ساختار ثابت خود در مقابل جریان هوا و همچنین و مهم‌تر از آن نورپردازی داخلی ساختمان بهترین عملکرد را به شما ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های-ظاهری-پنجره-آلومینیومی-ثابت
  • اولین مشخصه ظاهری پنجره‌های آلومینیومی، ثابت‌بودن ساختار آنها بدون قابلیت باز و بسته‌شدن است. به عبارتی دیگر پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت را می‌توان قاب‌های شیشه‌ای یا شیشه‌های ثابت در دل دیوار برای مشاهده مناظر بیرونی به‌حساب آورد.

  • در معماری و ساخت‌وساز پنجره‌های ثابت به نام پنجره‌های تصویری نیز خوانده می‌شوند. علت این نام‌گذاری ثابت‌بودن ساختار این پنجره‌ها مانند یک قاب شیشه‌ای درون دیوار و عدم باز و بسته‌شدن آنهاست.

  • جالب است بدانید که امروزه از پنجره‌های ثابت در طراحی داخلی به‌عنوان عناصری جهت تزیینات نورپردازی بسیار استفاده می‌کنند.

  • ساختار اصلی یا قاب پنجره‌های ثابت در قطب‌نما از آلومینیوم ساخته شده است. این ماده به دلیل سبکی و مقاومت در برابر ضربات، خوردگی و زنگ‌زدگی انتخابی مناسب برای ساخت پنجره‌های ثابت هستند.

  • پروفیل‌های آلومینیومی دارای ساختار درونی مجزا هستند که با قراردادن متریال‌های مختلف در ساختار این پروفیل‌ها به این پنجره‌ها امکان ایجاد سیستم عایقی و صوتی بیشتری را می‌دهد.

  • پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت تولید شده در قطب‌نما در انواع رنگ‌های دلخواه شما در هر ابعاد و سایزی طراحی و ساخته خواهد شد. شما می‌توانید به کمک تولیدات قطب‌نما پنجره‌های ثابت را در هر ابعادی که مدنظرتان است اجرا نمایید.

  • همچنین شما می‌توانید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت را در رنگ دلخواه از قطب‌نما خریداری نمایید. چرا که مجموعه قطب‌نما با روش‌های مختلف پروفیل‌های آلومینیومی را در انواع رنگ‌های ممکن رنگ‌آمیزی و ارائه می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید متناسب با محل نصب پنجره و طراحی داخلی، رنگ پروفیل‌های آلومینیومی را انتخاب نمایید.

  • پنجره‌های ثابت بنابر ابعاد و سایز موردنظر شما دارای ساختار حداقل تک لنگه‌ای و به بالا هستند.

  • این پنجره‌ها فاقد هرگونه دستگیره، یراق‌آلات لازم برای باز و بسته‌شدن هستند.

  • ساختار آنها به طور کامل از پروفیل‌های آلومینیومی به‌عنوان قاب پنجره و صفحات شیشه‌ای تشکیل شده است.

ویژگی‌های-ظاهری-پنجره-آلومینیومی-ثابت2

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما به‌واسطه طراحی خاص و زیبایی که دارد قابل‌تطبیق با هر نوع معماری و سبک چیدمانی در هر نوع ساختمانی است. این ویژگی و این ساختار به ارتقای جلوه ظاهری فضای موجود کمک می‌کند و درعین‌حال امنیت بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های فنی محصول

ویژگی‌های فنی این محصول در قطب‌نما سبب افزایش محبوبیت روزافزون آنها گردیده است. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما در ۱۳ نوع پروفیل مختلف آلومینیومی شامل پروفیل‌های نرمال و ترمال‌بریک طراحی و ساخته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های فنی پنجره‌های ثابت در قطب‌نما عبارت‌اند از:

ویژگی‌های-فنی-محصول
  • این پنجره‌های ثابت می‌توانند به‌عنوان دریچه‌ای شیشه‌ای در هر نقطه‌ای از ساختمان اجرا شوند.

  • از این پنجره‌ها می‌توان به‌عنوان کتیبه بالایی یا پایینی پنجره‌ها یا درب‌های مختلف ورودی و خروجی استفاده نمود.

  • ضخامت پروفیل‌های انتخابی در ساخت این پنجره‌ها بر اساس وزن شیشه‌ها و ابعاد پنجره تعیین می‌شود. به طبع هرچه ابعاد و سایز پنجره بزرگ‌تر باشد از پروفیل‌های ضخیم‌تر و محکم‌تری استفاده می‌شود تا بتواند وزن صفحات شیشه‌ای را به طور کامل تحمل کند.

  • یکی دیگر از مشخصه‌های فنی این محصول سیستم عایق حرارتی و صوتی آنهاست. در صورت استفاده از پروفیل‌های ترمال‌بریک در ساخت این پنجره‌ها شما پنجره‌هایی بسیار مقاوم در برابر انتقال حرارت و صدا خواهید داشت.

  • پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما در برابر اشعه UV و اثرات مخرب نور خورشید بسیار مقاوم هستند. این پنجره‌ها از دگرگونی، سایش و تغییر رنگ در مقابل نور مداوم خورشید بدون تغییر باقی خواهند ماند.

 با وجود این ویژگی‌ها می‌توان آنها را از لحاظ ظاهری به‌عنوان گزینه‌ای مدرن و از نظر عملکردی گزینه‌ای باکیفیت و استاندارد معرفی نمود.

مزایای پنجره ثابت دوجداره

به طور خلاصه پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت با ترکیب مزایای فنی، ساختاری و ظاهری گزینه‌ای بسیار مطلوب در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. این پنجره‌ها با ویژگی‌ها و مزایای بسیاری که ارائه می‌دهند گزینه‌ای بسیار هوشمندانه و به‌صرفه در هر ساختمانی هستند. ازاین‌رو مهم‌ترین مزایای پنجره‌های آلومینیومی ثابت قطب‌نما به شرح زیر است.

ابعاد سفارشی و بزرگ

یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما این است که شما می‌توانید لنگه‌ها و تعداد آنها را در هر ابعادی سفارش دهید. ازآنجاکه در ساختار این پنجره‌ها یراق‌آلات و لنگه‌های بازشونده وجود ندارد، شما می‌توانید آنها را در ابعاد بزرگ‌تر از حد معمول نیز طراحی کنید.

طول عمر بالا

بار دیگر باتوجه‌به ثابت‌بودن ساختار این پنجره‌ها، از عمر مفید بالایی به نسبت پنجره‌های معمولی برخوردارند. عدم نیاز به قطعات متحرک و بازشونده احتمال خرابی، نیاز به تعمیرات و نگهداری را کاهش می‌دهد؛ ازاین‌رو طول عمر این پنجره‌ها بسیار بیشتر است.

ابعاد-سفارشی-و-بزرگ
سد-عایقی

سد عایقی

همان‌طور که شرح داده شد، این محصولات دارای ساختاری ثابت هستند و بدون هیچ‌گونه یراق‌آلات و لنگه بازشو ساخته می‌شوند. بنابراین، در مقایسه با پنجره‌های بازشونده در کاهش آلودگی‌های صوتی و هدررفت انرژی بسیار تأثیرگذارند. این پنجره‌ها به‌عنوان دریچه‌ای زیبا برای مشاهده فضای بیرون و یا نورردهی محیط داخلی درعین‌حال از هدررفت هرگونه گرما و سرما در فصول مختلف سال جلوگیری می‌کنند. درنتیجه می‌توان پنجره‌های دوجداره ثابت را به‌عنوان سدی مناسب و عایق در ساختمان نام برد.

نوردهی

پنجره‌های ثابت به دلیل ثبات خود از ابعاد بزرگ‌تری برخوردارند. این ویژگی سبب افزایش نورردهی و روشنایی داخل ساختمان می‌شود. به دنبال آن افزایش نورردهی طبیعی سبب کاهش مصرف هزینه‌های برق خواهد شد. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت به دلیل طراحی‌های مدرن و گرافیکی جلوه‌ای بسیار زیبا به ساختمان می‌بخشند.

کاربردهای پنجره دوجداره ثابت

شاید باور نکنید؛ اما پنجره‌های ثابت در مجموعه قطب‌نما با وجود عدم قابلیت باز و بسته‌شدن از جمله پرمصرف‌ترین محصولات این مجموعه است. از این پنجره‌ها می‌توانید به‌عنوان پنجره نوردهی و در مقابل آن برای طراحی داخلی محیط‌های مختلف ساختمان استفاده کنید. ازاین‌رو می‌توان از پنجره‌های ثابت در هر نوع ساختمانی و هر محیطی استفاده نمود.

برای مثال از جمله محیط‌های بسیار کاربردی و قابل‌اجرا برای پنجره‌های ثابت عبارت‌اند از:

  • قابل‌نصب برای آلاچیق

  • گلخانه‌ها

  • بالکن‌ها و پاسیو

  • کارخانه‌ها

  • اجرا به‌عنوان پنجره‌های تک حالته

  • اجرا در لنگه درب‌های ثابت

  • قابل‌نصب به‌عنوان پوشش‌های سقفی برای طراحی داخلی ساختمان

  • قابل‌نصب در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری

کاربردهای-پنجره‌های-ثابت

نصب پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت نمایی گسترده و پانوراما را به محیط موردنظر می‌بخشد. پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت قطب‌نما گزینه‌ای به‌صرفه، ایمن و زیبا برای هر نوع ساختمانی است. شما نیز می‌توانید از همین درگاه با کارشناسان قطب‌نما تماس گرفته و انواع پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت را در رنگ، طرح و ابعاد موردنظر خود سفارش دهید. محصولات شما در کمترین زمان ممکن با بالاترین میزان کیفیت ساخته خواهد شد.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (3 امتیاز)
Call Now Button