پروفیل پنجره

پروفیل پنجره

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

پروفیل پنجره دوجداره

مهم‌ترین متریال مصرفی در ساخت پنجره دوجداره، پروفیل موردنیاز برای ساخت قاب یا فریم پنجره است. پروفیل پنجره از لحاظ ساختاری دارای تنوع بسیار زیادی است. کیفیت و نوع پروفیل به‌کاررفته در ساخت پنجره‌های دوجداره در میزان کیفیت و کارایی پنجره تأثیرگذار خواهند بود. این پروفیل‌ها از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت بالا تولید می‌شوند که باعث می‌شود ساختار آنها سبک، مقاوم در برابر خوردگی، قابلیت بازترکیبی بالا و قابلیت اطمینان برای مدت‌زمان طولانی را داشته باشند.

علاوه بر این، پروفیل آلومینیومی پنجره‌ها از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا و شیک بوده و امکان انطباق با سبک‌ها و طرح‌های مختلف طراحی داخلی را فراهم می‌کند. به‌علاوه، این پروفیل‌ها از لحاظ عایق حرارتی و صوتی نیز عملکرد بسیار عالی دارند و به بهبود کیفیت و راحتی محیط داخلی کمک می‌کنند. پروفیل پنجره عرضه شده توسط قطب‌نما دارای شکل‌پذیری بالایی است و به راحتی برای ساخت انواع پنجره دوجداره در طرح و ابعاد موردنظر شما ساخته می‌شوند.

پروفیل پنجره 1

ویژگی‌ها و کاربرد

 پروفیل آلومینیومی پنجره قطب‌نما دارای تنوع بسیار بالایی است که از آلیاژهای مختلفی ساخته می‌شوند. ازجمله باکیفیت‌ترین و معروف‌ترین این محصولات می‌توان به پروفیل‌های ساخته شده از آلیاژ ۶۰۶۰ و ۶۰۶۳ اشاره نمود. پروفیل پنجره یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این محصول در قطب‌نما به شرح زیر است.

ویژگی‌ها-و-کاربرد پروفیل پنجره
  • پروفیل‌های آلومینیومی بسیار سبک، اما درعین‌حال بسیار مقاوم و پایدار هستند که این ویژگی‌ها اجازه می‌دهند تا پنجره‌ها به‌راحتی باز و بسته شوند. همچنین درعین‌حال از مقاومت لازم در برابر فشارهای مختلف برخوردار هستند.
  • مقاومت در برابر خوردگی: آلومینیوم دارای ساختاری مقاوم دربرابر خوردگی است. این خاصیت از زنگ‌زدگی یا خوردگی پروفیل‌ها جلوگیری می‌‌کند. بنابراین پنجره‌های ساخته شده از این متریال در طولانی‌مدت مقاومت خوبی را به‌عنوان جزئی از ساختمان ارائه خواهند داد.
  • زیبایی و طراحی شیک: پروفیل آلومینیومی به دلیل ظاهری زیبا و شیک، به‌راحتی با سبک‌ها و طرح‌های مختلف داخلی، سازگار است. چنین ویژگی این امکان را فراهم می‌کند تا پنجره‌ها به‌عنوان یک عنصر زیبا و تزیینی در داخل فضای ساختمان مورداستفاده قرار بگیرند.
  • عایق حرارتی و صوتی: پروفیل آلومینیومی دارای عملکرد عالی به‌‌عنوان عایق حرارتی و صوتی است که باعث می‌شود محیط داخلی خانه یا ساختمان در مقابل تغییرات دمایی و صداهای مزاحم محافظت شود.
  • دوام و طول عمر: پروفیل پنجره آلومینیومی قطب‌نما باتوجه‌به مقاومت بالا دارای طول عمر بسیار بالایی است که این ویژگی باعث می‌شود تا هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کاهش یابد.

به‌طورکلی، پروفیل پنجره تولید شده در قطب‌نما با ترکیبی از سبکی، مقاومت، زیبایی و عملکرد عالی در عایق حرارتی و صوتی، یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن برای استفاده در ساخت و نصب پنجره‌های مدرن و مقاوم محسوب می‌شود.

خرید پروفیل پنجره

تولید و عرضه انواع پروفیل پنجره با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای روز دنیا یکی از مهم‌ترین اهداف قطب‌نما است. پروفیل پنجره قطب‌نما با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه داده می‌شود. قطب‌نما با عنوان تولیدکننده مطرح در کشور انواع پروفیل پنجره را برای شما به‌صورت سفارشی طراحی و عرضه می‌نماید. محصولات قطب‌نما با قیمت‌های مناسب، تنوع بالا، استانداردهای جهانی و مهم‌تر از همه ضریب ظرافت محصولات ارائه داده می‌شود.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button