پایه فین گلس

پایه فین گلس

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

پایه فین گلس

یکی از شیوه‌های اجرای نمای زیبا و مدرن اسپایدر، فین گلس است. در این سازه دیگر خبری از ستون‌ها و سازه‌های فلزی نیست. در نمای شیشه‌ای اسپایدر فین گلس تمامی اجزای نما و ستون‌های آن جدا از یراق‌آلات مصرفی به طور کامل از صفحات شیشه‌ای تشکیل شده است. میزان شفافیت و وسعت دید این نما شیشه‌ای بسیار بیشتر از سایر روش‌های دیگر اجرای نمای اسپایدر است. با این حال ‌سازه اصلی نما یا ستون‌های نگهدارنده برای نصب صفحات شیشه‌ای از شیشه تشکیل شده است.

در این میان قطعات بسیار مهم و حیاتی در اجرای این سبک از نمای اسپایدر برای نگه‌داشتن ستون‌ها، پایه‌های فین گلس نام دارند. این پایه‌ها برای نصب و فیکس کردن ستون‌های نما مورداستفاده قرار می‌گیرند.

پایه فین گلس یکی از اجزای مهم و حیاتی در ساختار نمای اسپایدر است که برای اتصال صفحات شیشه‌ای در این نما استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز پایه‌های فین گلس، استحکام و پایداری آن‌ها در برابر فشارها و نیروهای خارجی است که در نماهای شیشه‌ای اسپایدر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پایه فین گلس دارای ساختاری فلزی است و از آلیاژهای مقاوم استیل و فولاد ساخته می‌شوند. قطب‌نما یکی از برترین تولیدکنندگان پایه فین گلس در ابعاد و اندازه‌های متفاوت است. قطب‌نما با رعایت اصول و استانداردهای لازمه در تولید و به‌کارگیری متریال مرغوب همواره محصولاتی باکیفیت را ارائه می‌دهد.

پایه-فین-گلس-(محصولات-اسپایدر)
ویژگی‌ها-و-کاربرد

ویژگی‌ها و کاربرد

در اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر فین گلس ابتدا زیرسازی نما برای نصب قطعات آماده خواهد شد. پس از زیرسازی، پایه‌های فین گلس از اصلی‌ترین یراق‌آلات اجرایی در این نما محسوب می‌شود. در این مرحله پایه‌های فلزی فین گلس با استفاده از پیچ و جایگاه تعبیه شده نصب خواهند شد. ساختار این پایه‌ها به‌گونه‌ای است که صفحات شیشه‌ای درون ساختار آنها سوار می‌شوند. محل دقیق نصب و همچنین میزان فاصله لبه‌های پایه فین گلس بر اساس ضخامت شیشه‌ها بسیار مهم است. پایه فین گلس به طور معمول دارای سه‌لایه و در عرض ۳۰ الی ۴۰ سانتی‌متری ساخته می‌شوند.

این اجزا در قطب‌نما به‌صورت سفارشی و پس از انجام محاسبات دقیق نما ساخته می‌شوند. این اجزا در نگهداری و جلوگیری از آسیب‌ها و اتفاقات احتمالی بسیار تأثیرگذار هستند. پایه‌های فین گلس علاوه بر استفاده در اجرای نمای اسپایدر فین گلس، در اجرای پارتیشن‌، نرده‌ها و حصارهای شیشه‌ای به روش فین گلس استفاده می‌شوند.

خرید پایه فین گلس

 خرید قطعات و یراق‌آلات اسپایدر از قطب‌نما گزینه‌ای مطمئن، باکیفیت و قابل‌دسترس است. شما می‌توانید با اعتماد به تنوع و کیفیت محصولات قطب‌نما به‌سهولت در کمترین زمان ممکن نیازهای پروژه خود را تأمین کنید. خرید از مجموعه قطب‌نما به‌صورت حضوری و غیرحضوری به‌سادگی امکان‌پذیر است.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button