لاستیک عایق بندی کرتین وال
لاستیک عایق بندی کرتین وال

لاستیک عایق بندی کرتین وال

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

لاستیک عایق‌بندی

 نمای کرتین وال به‌عنوان ساختارهای عایق‌بندی در ساختمان شناخته شده‌اند. ناگفته نماند که خاصیت و ساختار عایق‌بندی این نما ناشی از بکارگیری قطعات، اجزا و روش‌های خاص حین اجرای آن است. برای مثال جهت افزایش خاصیت عایقی این نما از لاستیک‌های EPDM استفاده می‌شود. عایق‌بندی نما و ساختمان از جمله ملزومات ساخت‌وساز محسوب می‌شود که در راندمان انرژی و کاهش انرژی‌های مصرفی بسیار تأثیرگذار است.

با استفاده از این روش آب‌بندی راه نفوذ هرگونه عوامل محیطی اعم از رطوبت، آب، گردوغبار و حتی حشرات ریز غیرممکن خواهد شد. لاستیک عایق‌بندی برای نمای شیشه‌ای یکی از محصولات برجسته مجموعه قطب‌نماست که جهت عایق‌بندی مؤثر در سیستم کرتین وال مورداستفاده قرار می‌گیرند.

لاستیک-عایق‌بندی-(محصولات-کرتین-وال)

ویژگی‌های لاستیک عایق‌بندی

این لاستیک‌ها به‌عنوان یک پوشش نرم و منعطف در نقاط اتصال و فاصله بین صفحات شیشه‌ای و قاب آنها قرار می‌گیرند. لاستیک‌های عایق‌بندی دارای ساختاری بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی هستند. این لاستیک‌ها با نام رایج الاستیک‌های EPDM  عایق‌بندی شناخته شده‌اند.

میزان مقاومت و انعطاف بالای آنها در برابر محدوده دمایی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بارز این محصولات در قطب‌نما محسوب می‌شود. لاستیک‌های عایق‌بندی قطب‌نما دارای محدوده دمایی حداقل منفی ۵۹ درجه سانتی‌گراد و حداکثر ۱۱۷ درجه سانتی‌گراد هستند.

ویژگی‌های-لاستیک-عایق‌بندی

از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول از مجموعه قطب‌نما مقاومت کششی و میزان سختی بالای آنهاست. به همین دلیل است که استفاده از این لاستیک‌ها علاوه بر عایق‌بندی با وجود ویژگی‌ها و مقاومت بالا سبب افزایش راندمان عایقی ساختمان می‌گردند.

میزان مقاومت این لاستیک‌ها در برابر پارگی، سایش، مواد حلال، روغن‌ها و مهم‌تر از آن آب‌وهوا و شرایط جوی مختلف و نور آفتاب بسیار مناسب است. خاصیت چسبندگی و فشرده‌سازی خوب این محصول سبب گردیده تا به‌عنوان ساختار یکپارچه بدون تغییر حالت در شرایط و دماهای مختلف بتواند خاصیت عایقی نما را حفظ کند.

کاربرد لاستیک عایق‌بندی نمای کرتین وال

 این لاستیک‌ها جهت افزایش خاصیت عایق‌بندی و جلوگیری از نفوذ هر نوع عوامل خارجی به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. لاستیک‌های عایق‌بندی در قسمت اتصال شیشه به پروفیل‌ها و لامل‌های فلزی و همچنین دماغه لامل‌ها در اطراف و قاب اصلی سازه نصب می‌شوند. نصب و اجرای لاستیک‌های عایق‌بندی معمولاً در مراحل آخر پس از نصب شیشه‌ها یا هم‌زمان با نصب شیشه‌ها خواهند بود.

استفاده از این لاستیک‌ها علاوه بر عایق‌بندی سیستم کرتین وال، از ساختار شیشه‌ای نما محافظت خواهند کرد. همچنین وجود این لاستیک‌ها در اطراف صفحات شیشه‌ای از هرگونه لرزش وتکان‌های وارده به صفحات شیشه‌ای جلوگیری می‌کنند. ازاین‌رو استفاده از لاستیک عایق‌بندی EPDM  سبب افزایش طول عمر نما خواهد شد.

کاربرد-لاستیک-عایق‌بندی-نمای-کرتین-وال

خرید لاستیک عایق بندی کرتین وال از قطب‌نما

قطب‌نما باتوجه‌به استانداردهای بین‌المللی و استفاده از مواد باکیفیت اقدام به تولید و عرضه لاستیک‌های باکیفیت می‌نماید. شما می‌توانید از طریق مشاوره با واحد فروش مجموعه قطب‌نما جزئیات بیشتری درمورد انواع و مشخصات آن به دست آورید. خرید از تولیدکننده واقعی (قطب‌نما) به شما این اطمینان را می‌دهد که این محصولات از طول عمر و عملکرد قابل‌اعتمادی برخوردار خواهند بود.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش و خرید انواع لاستیک عایق‌بندی نمای کرتین وال به‌صورت حضوری، تماس با کارشناسان فروش یا غیرحضوری با مراجعه به فروشگاه قطب‌نما اقدام نمایید. قطب‌نما همواره در تلاش است تا با خدمات مشتری‌مدار و تمرکز بر حفظ و ارتقا کیفی محصولات، خدمات خود را عرضه نماید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button