درب-و-پنجره-لیفت-اند-اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب و پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید

 آیا به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در زندگی روزمره خود هستید؟ آیا می‌خواهید خانه خود را به فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی تبدیل کنید؟ یا اینکه دوست دارید خانه خود را به زیبایی بی‌پایان طبیعت متصل نمایید؟ به شما تبریک می‌گوییم درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما ساختار بی‌نظیری است که تمامی این خواسته‌ها را در قالب یک چهارچوب ساده به شما ارائه می‌دهد.

 درب و پنجره لیفت اند اسلاید محصولی از جدیدترین فناوری‌ها در زمینه تولید درب و پنجره‌ها در قطب‌نماست. این محصول از قطب‌نما نه‌تنها شگفت‌انگیز است؛ بلکه احساس راحتی، امنیت و زیبایی بی‌نظیری را به خانه شما هدیه می‌دهد. درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما با تلفیقی هوشمندانه از طراحی زیبا و قابلیت‌های بی‌نظیر به شما امکان می‌دهد تا نوردهی و طبیعت را به داخل خانه بیاورید.

 این محصولات نه‌تنها دارای استحکام و ایمنی بالایی هستند؛ بلکه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها مصرف انرژی را به حداقل می‌رسانند. با درب و پنجره لیفت اند اسلاید از قطب‌نما به دنیایی از زیبایی و راحتی خوش آمدید. با این محصولات می‌توانید زندگی خود را به‌روز و متفاوت‌تر از قبل نمایید.

درب-و-پنجره-لیفت-اند-اسلاید

ویژگی‌های درب و پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید یک فناوری نوین در زمینه ساخت و طراحی درب و پنجره‌های مدرن است. این محصولات عناصری هستند که به‌وسیله یک سیستم قابل‌جابه‌جایی بسیار پویا و هوشمند امکان باز و بسته‌شدن آسان و بی‌صدا را برای شما فراهم می‌کنند. لیفت اند اسلاید برخلاف پنجره‌های کشویی ساده به‌جای قرارگیری ریل ثابت در دو حالت باز و بسته می‌شود.

 به دلیل نحوه طراحی و سیستم بازشونده این درب و پنجره‌ها طراحی و ساخت آنها در ابعاد بزرگ‌تر نیز امکان‌پذیر است. ازاین‌رو درب و پنجره لیفت اند اسلاید گزینه‌ای مناسب برای لذت‌بردن از طبیعت و نورردهی ساختمان است. نحوه طراحی و باز و بسته‌شدن درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای محیط‌هایی که دارای محدودیت مکانی هستند، مناسب‌اند.

 درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی باکیفیت و همچنین شیشه‌های دوجداره ساخته می‌شود. پروفیل‌های آلومینیومی نیز با استفاده از فناوری رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک در مجموعه قطب‌نما در انواع رنگ‌های دلخواه شما عرضه می‌گردد. به این عنوان شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی و همچنین فضای بیرونی ساختمان رنگ فریم و قاب درب و پنجره لیفت اند اسلاید خود را انتخاب نمایید.

 همچنین یراق‌آلات قابل‌استفاده برای سیستم قفل گذاری امنیتی این درب و پنجره‌ها از جمله مزایا و ویژگی‌های بارز آنها محسوب می‌شود. سیستم قفل گذاری امنیتی و همچنین یراق‌آلات قابل‌استفاده برای سیستم بازشو با استفاده از مواد باکیفیت و استانداردهای بالا از نظر ایمنی انتخاب می‌شوند.

 طراحی دوجداره، استفاده از فریم‌های سبک و عایق آلومینیومی نیز سبب افزایش راندمان عایق‌های حرارتی و صوتی ساختمان می‌گردد. به‌طورکلی می‌توان گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما نه‌تنها جهت و سمت‌وسویی نوین به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها می‌بخشد؛ بلکه از لحاظ عملکردی و ایمنی نیز سبب ارتقای کاربری ساختمان موردنظر می‌گردد.

نحوه عملکرد درب و پنجره لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید به طور معمول دارای حداقل ۲ و اغلب ۳ الی ۴ لنگه بازشونده هستند. جالب است بدانید تمامی لنگه‌های طراحی شده در ساختار این درب و پنجره‌ها به طور کامل باز و بسته خواهند شد. از این طریق این محصولات می‌توانند به شما احساس فضای بیشتری را در داخل ساختمان ارائه دهند.

 یراق‌آلات مورداستفاده در پنجره لیفت اند اسلاید بسیار شبیه به پنجره‌های سیستم ریلی هستند. با این تفاوت که نحوه باز شدن لیفت اند اسلاید شامل دو مرحله حرکتی عمودی و افقی است.

 نحوه عملکرد لنگه‌های بازشو این درب و پنجره‌های مدرن بر اساس سیستم ریلی و همچنین چرخ‌های سوار شو به طرفین در جهت افقی است. به زبانی ساده‌تر درب‌های بازشو درب و پنجره لیفت اند اسلاید روی دولایه ریل مانند حاوی غلتک‌های بسیار قرار گرفته‌اند.

نحوه-عملکرد-درب-و-پنجره-لیفت-اند-اسلاید

 با چرخاندن دستگیره این درب و پنجره‌ها، قفل امنیتی آن آزاد می‌شود. با باز شدن قفل، لنگه موردنظر به‌وسیله چرخ‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود. در این حالت لنگه اصطلاحاً در حالت لیفت (lift) قرار می‌گیرد. در این حالت لنگه بازشونده به طور کامل آزاد است و شما می‌توانید به هر طرف که دوست دارید متناسب با نیاز خود آن را به طرفین مانند اسلاید باز و بسته نمایید.

 حرکت اول درب و پنجره‌ها و آزادشدن لنگه باز شونده یا قرارگرفتن در حالت لیفت به‌صورت عمودی صورت می‌گیرد. در حرکت دوم نیز لنگه بازشونده به طرفین به حالت افقی حرکت می‌کند. زمانی که لنگه بازشونده از حالت عمودی به‌طرف بالا می‌آید و در حالت لیف قرار می‌گیرد فریم پنجره یا چهارچوب آن از لاستیک عایقی EPDM جدا می‌شود. در این حالت است که شما به‌آسانی می‌توانید لنگه بازشونده را به‌صورت افقی و اسلایدوار به طرفین حرکت دهید.

 دوباره به همین روال شما با بستن دستگیره، قسمت لاستیکی EPDM درگیر فریم بازشونده می‌شود تا در صورت بسته‌شدن سیستم عایق‌بندی آن دوباره تکمیل شود.

مزایای درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما

 درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما با ویژگی‌ها، امکانات و ساختار منحصربه‌فرد خود مزایای فراوانی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. این محصولات با طراحی زیبا، ساده و مهم‌تر از آن کاربردی توانسته به یکی از محصولات ویژه قطب‌نما تبدیل شوند. درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما در واقع نسخه نوین و مدرن‌تری از ساختار ریلی هستند.

 همچنین در مقایسه با درب‌های کشویی دستی عملکرد بهتر و از کاربردهای فراوانی برخوردارند. براین‌اساس مزایای درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما به شرح زیر است.

  • ساختار حرکتی و بازشونده این درب و پنجره‌ها به نسبت ابعاد بزرگ آنها به نسبت درب و پنجره‌های معمولی بسیار نرم و روان است.

  • شستشو و نظافت این درب و پنجره‌ها بسیار آسان است، چرا که تمامی لنگه‌های آن به طور کامل به طرفین حرکت کرده و شما می‌توانید به‌راحتی قسمت بیرونی و داخلی آن را تمیز کنید.

  • درب و پنجره لیفت اند اسلاید به دلیل ساختار یک پارچه‌ای و استفاده از صفحات شیشه‌ای بزرگ‌تر امکان دید وسیع‌تر و بیشتری را ارائه می‌دهد.

  • سیستم عایق‌بندی این درب و پنجره‌ها بسیار بی‌نظیر است. درب و پنجره‌های لیفت اند اسلاید در برابر شرایط آب‌وهوای مختلف، گردوغبار، حشرات و حتی آب‌وهوا به داخل ساختمان عایق مناسبی هستند.

  • سیستم بازشونده درب و پنجره لیفت اند اسلاید به‌صورت ریلی سبب اشغال فضای بسیار کمی در محیط موردنظر می‌شود.

  • پنجره‌های درب و پنجره لیفت اند اسلاید قطب‌نما عایق بسیار قوی و مناسبی در برابر صدا و ایجاد آرامش در داخل ساختمان هستند.

  • این محصولات دارای تحمل وزنی معادل ۹۰۰ کیلوگرم به‌ازای هر کدام از لنگه‌های پنجره است.

مزایای-درب-و-پنجره-لیفت-اند-اسلاید-قطب‌نما

کاربردهای درب و پنجره لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید با برخورداری از ویژگی‌ها، مزایای منحصربه‌فرد و مهم‌تر از همه عملکرد برتری که دارند در انواع مکان‌ها و فضاهای مختلف قابل‌نصب و اجرا هستند. براین‌اساس از جمله رایج‌ترین محل‌های قابل‌اجرا برای درب و پنجره لیفت اند اسلاید به شرح زیر است:

کاربردهای-درب-و-پنجره-لیفت-اند-اسلاید
  • قابل‌نصب در منازل مسکونی و ویلایی: نصب درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای منازل مسکونی و ویلایی انتخابی مناسب برای دسترسی و آسان به مناظر اطراف و بیرون از ساختمان است. این حالت امکان دسترسی به مناظر را برای شما فراهم و در مقابل نورپردازی و تهویه‌مطبوعی را نیز به محیط شما ارائه می‌دهند.

  • قابل‌نصب در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی: درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای محیط‌هایی همچون ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی گزینه مناسبی هستند. به‌خصوص برای ساختمان‌ها و آپارتمان‌هایی که دارای بالکن و پاسیو هستند، نصب درب و پنجره لیفت اند اسلاید بسیار مناسب است.

  • قابل‌نصب در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها: نصب این نوع درب و پنجره‌ها در مکان‌هایی همچون هتل‌ها و اقامتگاه‌ها ساختار و تجربه‌ای راحت و لوکس را برای مهمانان و مشتریان محیط موردنظر ارائه می‌دهد،.

  • قابل‌اجرا در مکان‌های تجاری و اداری: در مکان‌های تجاری و اداری نیز می‌توانید درب و پنجره لیفت اند اسلاید را جهت بهره‌مندی بیشتر از فضا، نور و هوای طبیعی نصب نمایید.

  • قابل‌نصب در رستوران‌ها و کافه‌ها به دلیل جلب‌توجه مشتریان و بازاریابی مؤثر

به طور خلاصه می‌توان گفت که اگر به دنبال دسترسی آسان به منظره بیرون، نورپردازی، هوای طبیعی و راحتی بیشتری در فضای داخلی هستید، درب و پنجره لیفت اند اسلاید گزینه مناسبی خواهد بود. این درب و پنجره‌ها با ابعاد، رنگ و ساختار دلخواه شما به‌صورت سفارشی توسط قطب‌نما طراحی و اجرا می‌شوند.

 قطب‌نما به‌عنوان تأمین‌کننده متریال اولیه محصولات تولیدی خود همواره در صدد است تا بالاترین میزان کیفیت را در اجرا حفظ نماید. این محصولات از قطب‌نما با طراحی مدرن و شیک علاوه بر مزایای کاربردی، زیبایی و جذابیت بیشتری به محیط ساختمان شما می‌بخشند.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

بدون امتیاز
Call Now Button