درب-دوجداره-آلومینیومی-آکاردئونی

درب آکاردئونی دوجداره آلومینیومی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

درب دوجداره آکاردئونی آلومینیومی

اگر قصد بازسازی دارید یا در مرحله ساخت‌وساز جدید هستید قطب‌نما پیشنهادی ویژه و مطمئن برای بازسازی درب‌های ساختمانی است. درب آلومینیومی آکاردئونی دوجداره محصولی باکیفیت و متفاوت از قطب‌نماست که از دو تا هفت پنل تشکیل شده است.

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی قطب‌نما درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی مناسب برای ورودی ساختمان‌ها و مکان‌هایی همچون تراس یا بالکن است. مدل آکاردئونی دارای ساختار چند لنگه‌ای است که به‌صورت غلتکی روی‌هم قرار می‌گیرد. به جرات می‌توان گفت که درب آکاردئونی قطب‌نما محصولی منحصربه‌فرد، پدیده بی‌نظیر در صنعت درب و پنجره‌های مدرن است.

بااین‌وجود اگر به دنبال راهی برای بهبود زیبایی، عملکرد و ایمنی ساختمان خود هستید درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اجرای ساختار آکاردئونی برای درب ورودی و خروجی ساختمان‌ها کارایی بسیار زیادی را به همراه دارد. در کنار کاربردها و مزایای بسیار این محصول به طور چشمگیری در کاهش مصرف انرژی و هدررفت آن تأثیرگذار است.

درب آکاردئونی

ویژگی‌های ظاهری

درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما با ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد خود سبب افزایش زیبایی و کاربری فضای موردنظر می‌شود. ساختار آکاردئونی جلوه خاصی به فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان خواهند بخشید؛ که عبارت‌اند از:

ابعاد-و-اندازه

ابعاد و اندازه

اولین مشخصه ظاهری قابل‌توجه این نوع درب‌های دوجداره ابعاد و اندازه آنهاست. درب دوجداره آکاردئونی در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.؛ اما با این تفاوت که ابعاد و اندازه این درب‌ها می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از پنجره‌ها یا درب‌های معمولی باشد.

این سری از درب و پنجره‌های آکاردئونی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در هر قسمت از ساختمان و در هر نوع ساختمان‌ تجاری و مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرند. براین‌اساس طبق اصول و استانداردهای لازم ابعاد و اندازه‌های مشخصی برای ساخت آنها در نظر گرفته شده است. البته تعیین سایز و ابعاد استاندارد برای این دسته از پنجره‌ها بی‌هدف نیست.

ازآنجاکه چهارچوب اصلی و ابعاد کلی این نوع درب‌های دوجداره بزرگ‌تر از درب‌های معمولی است رعایت و تبعیت از ابعاد و سایزهای استاندارد بی‌هدف نیست. برای مثال رعایت سایز استاندارد در ساخت این درب‌ها سبب افزایش عملکرد فنی، حفظ تقارن و زیبایی درب آکاردئونی خواهد شد.

طبق این استانداردها درب دوجداره آکاردئونی باید حداقل ۳ متر عرض کلی پنجره، عرض هر لنگه ۴۵ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، ارتفاع بین ۶۰ تا ۲۴۰ سانتی‌متر رعایت شود. همچنین حداکثر عرض درب‌ها حدوداً ۶ متر و وزن ۱۰۰ کیلومتر تعیین شده است.

طراحی و رنگبندی

یکی دیگر از مشخصه‌های ظاهری این درب‌های دوجداره طراحی مدرن و زیبای آن توسط طراحان قطب‌نما است. این طراحی علاوه بر ساختار ظاهری شامل رنگ پروفیل‌های بدنه درب آکاردئونی نیز خواهد بود. انتخاب گسترده رنگ‌های زیبا یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای خرید درب آکاردئونی از قطب‌نما است. قطب‌نما با ارائه گستره وسیعی از رنگ‌ها و ترکیبات مختلف در ساخت انواع درب دوجداره آکاردئونی به شما امکان می‌دهد درب موردنظر را باسلیقه و دکوراسیون داخلی فضای ممکن هماهنگ کنید.

ویژگی‌های فنی درب آکاردئونی آلومینیومی

ویژگی‌های فنی درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما از جمله عواملی هستند که عملکرد و حفظ امنیت ساختمان را در این محصولات تضمین می‌کنند. به‌طورکلی ویژگی‌های فنی در کنار یکدیگر در ساختار درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی این امکان را به شما می‌دهد که شما از یک درب باکیفیت، انعطاف‌پذیر و ایمن برخوردار شوید.

از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این محصول عبارت است از:

نحوه عملکرد

اولین مشخصه فنی این نوع درب قطب‌نما نحوه عملکرد و باز و بسته‌شدن آنهاست که می‌خواهیم برای شما شرح دهیم. همان‌طور که اشاره شد درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی دارای ساختاری تاشو است. لنگه‌های این درب به‌صورت تاشو روی‌هم قرار می‌گیرند.

عرض و تعداد لنگه‌های این نوع پنجره بر اساس محیط موردنظر و نیاز ساختمان شما متفاوت خواهد بود. به‌طورکلی هر کدام از لنگه‌های این نوع درب آکاردئونی در بخش عمودی آن چند عدد لولا تعبیه شده است. لولاها دارای بلبرینگ و غلتک هستند که به یکدیگر متصل‌اند. همگی آنها جهت به حرکت درآوردن لنگه‌های پنجره روی یک سیستم ریل مانند در حالت افقی قرار می‌گیرند.

با باز و بسته‌کردن لنگه‌های موردنظر آنها به طرفین (به‌طرف چپ و راست) ‌مانند یک کاغذ روی همدیگر تا خواهند شد.

نحوه-عملکرد
یراق‌آلات

یراق‌آلات

ابعاد و سایز این نوع طرح‌های آکاردئونی نیازمند یراق‌آلات باکیفیت و بسیار مستحکم است. بزرگ بودن سایز و اندازه این درب‌ها سبب گردیده تا وزن آنها نیز به همان اندازه افزایش یابد. ازاین‌رو قطب‌نما در ساخت این نوع درب‌های ساختمانی دوجداره از یراق‌آلات باکیفیت جهت تحمل وزن کل پنجره استفاده خواهد کرد.

همچنین دلیل دیگر قطب‌نما در انتخاب قطعات اتصالی باکیفیت و درجه یک افزایش طول عمر پنجره است. درنتیجه این محصولات با انتخاب یراق‌آلات خاص و مرغوب به‌راحتی آسیب نمی‌بینند و به‌راحتی با مکانیزم و وزن کل پنجره هماهنگ خواهند شد.

جنس متریال

جنس متریال اولیه به‌کاررفته در ساخت درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما از پروفیل‌های آلومینیومی باکیفیت است. چرا که آلومینیوم ماده‌ای بسیار سبک و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی، تغییرات جوی و گزینه‌ای عالی برای ساخت درب‌های ورودی ساختمان است.

ساختار محکم، مقاوم و استفاده از مواد باکیفیت در ساخت این درب‌ها امنیت بسیار بالایی را برای ساختمان شما فراهم می‌کند.

جنس-متریال

مزایای محصول

درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما دارای مزایای بسیاری است که زیبایی، کاربردی‌بودن و امنیت را با هم ترکیب می‌کند. مهم‌ترین مزایای این محصول در قطب‌نما عبارت است از:

مزایای-محصول
  • سیستم درب دوجداره آکاردئونی در فضاهای داخلی و خارجی به یک اندازه مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت سبب افزایش کاربردی‌بودن این محصول می‌گردد.

  • ساختار باز و بسته‌شدن تاشویی این محصول سبب می‌گردد تا فضای کمی را اشغال کند.

  • نحوه باز شدن کامل درب‌ها و کنار رفتن آن می‌تواند منطقه وسیعی را پوشش دهد. به عبارتی دیگر این سیستم سبب پوشش‌دهی و ایجاد دهانه‌های بزرگ برای ساختمان‌های تجاری می‌گردد.

  • درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی دارای ساختار عایق‌بندی مناسبی در برابر حرارت، صوت و حتی گردوغبار است.

  • برخورداری از زیبایی، طراحی خاص، ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد

  • قابلیت نصب آن از سقف تا کف اتاق

  • نصب ساده و آسان در کمترین زمان

  • دارای مکانیزم کم‌صدا در حین باز و بسته‌شدن

کاربردهای درب آلومینیومی آکاردئونی دوجداره

درب‌های آکاردئونی قطب‌نما به دلیل ویژگی‌ها و مزایای چندگانه خود در هر مکانی کاربردی هستند. به‌طورکلی و خلاصه می‌توان گفت که در هر فضا و مکانی که نیاز به ایجاد دهانه ورودی عریضی دارید، و یا می‌خواهید محیط موردنظر از تهویه و نوردهی بسیار ویژه‌ای برخوردار باشد؛ می‌توانید درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی را اجرا نمایید.

حتی جالب است بدانید که درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی صرفاً قابل‌نصب به‌عنوان درب ورودی و خروجی نیست. شما می‌توانید از این ساختار برای پنجره انواع ساختمان‌ها و همچنین پارتیشن‌بندی در فضاهای بزرگ برای جداسازی محیط‌های مختلف استفاده کنید. براین‌اساس مهم‌ترین کاربردهای درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی قطب‌نما به شرح زیر است.

  • اجرا در منازل و آپارتمان‌ها: افرادی که فضای محدودی دارند و به دنبال یک گزینه به‌صرفه هستند، درب دوجداره آکاردئونی گزیده‌ای مناسب برای انواع اتاق‌ها، حیاط و تراس است. شما در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها در اتاق‌های کوچک می‌توانید برای تقسیم فضا یا محل‌هایی که نیاز به جداکردن فضا دارند از این نوع درب استفاده نمایید.

  • قابل‌استفاده در مکان‌های تجاری و اداری جهت جلب‌توجه برای مشاهده کالاها یا جداکردن فضاها در فروشگاه‌ها و ویترین‌ها

  • اجرا در محیط‌های اداری در ادارات و محیط‌های کاری. این درب می‌تواند به‌راحتی با تقسیم فضاها برای برگزاری جلسات یا شخصی‌سازی محیط‌های کاری مناسب باشد.

  • قابل اجرا در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها جهت افزایش انعطاف‌پذیری فضا و تغییرات موقت در طراحی داخلی

  • استفاده در مراکز خدماتی و تفریحی در ساختمان‌هایی مانند هتل‌ها، تالارها برای جداکردن فضاهای مختلف

  • قابل‌نصب در فضاهای خارج از ساختمان مانند تراس، حیاط‌ها، فضاهای رستوران و کافه‌های باز برای تغییرات و طراحی فضا به طور متفاوت با قابلیت ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف.

کاربردها

در کل درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی با انعطاف‌پذیری، زیبایی و مزایای بسیار می‌تواند در انواع فضاها و محیط‌ها به‌عنوان گزینه‌ای هوشمند مورداستفاده قرار بگیرد. ما در مجموعه قطب‌نما ارائه‌دهنده صفر تا صد انواع درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی طبق سلیقه و نیاز شما هستیم.

شما می‌توانید انواع درب دوجداره آلومینیومی آکاردئونی را در طرح، ابعاد، سایز و رنگ دلخواه خود از قطب‌نما سفارش دهید. قطب‌نما به‌عنوان تولیدکننده متریال اولیه این درب‌ها همواره باکیفیت‌ترین محصولات را به شما ارائه می‌دهد.

پروژه های اجرا شده


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 754

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/duggakdd/public_html/wp-content/plugins/themedraft-core/elementor-widgets/team-member-two-widget.php on line 755
پروژه پنجره دوجداره مهرشهر
پروژه مهرشهر کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کرج
پروژه کرج

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره لواسان
پروژه لواسان

درب و پنجره الومینیومی

پروژه جردن پنجره
پروژه جردن

درب و پنجره الومینیومی

پروژه پنجره دوجداره کشویی
پروژه‌های کشویی

درب و پنجره الومینیومی

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button