ترنزوم

ترنزوم

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

ترنزوم کرتین وال

امروزه باتوجه‌به پیشرفت علم در عرصه ساختمان‌سازی، تولیدکنندگان مختلف درتلاشند تا قطعات و اجزایی باکیفیت، طول عمر و مقاومت بالاتر ارائه دهند. همچنین با گسترش اجرای صفحات شیشه‌ای در نمای ساختمان‌ها اهمیت و لزوم رعایت استانداردها در این زمینه جهت افزایش کیفیت و مقاومت اجزای مورداستفاده افزایش‌یافته است. قطب‌نما تولیدکننده و واردکننده قطعات باکیفیت اجرای صفر تا صد نماهای شیشه‌ای در کشور است. ترنزوم‌ها به‌عنوان یکی از این اجزای مهم بسته به طراحی و محاسبات نمای شما ساخته و عرضه می‌شوند.

ترنزوم محصول-کرتین-وال دومی
وظیفه-ترنسم-در-ساختار-نما

وظیفه ترنزوم کرتین وال

 در نمای شیشه‌ای کرتین وال اجزای مختلفی سبب در کنار هم نگه‌داشتن صفحات شیشه‌ای خواهند شد. در این لابه‌لا، لامل‌ها از جمله اعضای مهم در اجرای نمای شیشه‌ای محسوب می‌شوند. لامل‌ها به‌عنوان ستون از جمله استراکچرهای آلومینیومی هستند که صفحات شیشه‌ای را نگه می‌دارند.

قرارگیری لامل‌ها به‌صورت افقی در نمای کرتین وال ترنزوم نام دارد. ترنسم یکی از اعضای مهمی است که برای نگهداری نمای شیشه‌ای به کار می‌رود. مهم‌ترین وظیفه این قطعات حمایت و نگهداری از شیشه‌ها در ساختار کلی نما است. این اجزا در سیستم نمای کرتین وال از جمله عناصر اصلی هستند که وظیفه انتقال و تحمل بارهای اضافی را به قسمت‌های عمودی بر عهده دارند.

این المان به‌صورت افقی در ساختار اجرایی نما جهت ایجاد استحکام و پایداری در ساختار آن به کار گرفته می‌شود. ترنسم‌های مورداستفاده در ساختار نما از یک‌شکل و استاندارد کلی پیروی می‌کنند؛ اما ممکن است ظاهر آنها از لحاظ ویژگی‌های ظاهری با یکدیگر متفاوت باشد.

ویژگی‌های محصول

از آنچه که این اجزا در ساختار نما با عوامل محیطی از جمله آب برف‌وباران، شرایط جوی و آب‌وهوایی مختلف در تماس هستند باید از جنس فلزات بسیار مقاوم ساخته شوند. عرض و ضخامت این اجزای افقی به عنوان ترنزوم با ساختارهای عمودی که مولیون نام دارد کاملاً برابر هستند.

به دلیل وجود ساختارهای عمودی (مولیون‌ها)، ترنسم‌ها در قسمت‌های اتصال و رسیدن به مولیون‌ها، قطع خواهند شد. به عبارتی دیگر در نمای کرتین وال پروفیل‌های افقی مابین فضای خالی مولیون‌ها یا ساختارهای عمودی نصب می‌شوند و دارای ساختاری قطعه قطعه هستند. درنتیجه می‌توان گفت که ساختار ترنزوم در نمای شیشه‌ای کرتین وال یک‌تکه و یک‌پارچه نیت و از قطعات با طول‌های متفاوتی اجرا می‌شوند.

جنس لامل‌های افقی اغلب از عناصری همچون فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. این قطعات ساخته شده از متریال مرغوب، مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی و فشار دارند. ترنسم‌ها به‌راحتی قابل‌تنظیم هستند و متناسب و سازگار با نوع طراحی نما به کار گرفته می‌شوند.

 

قطعات ترنسم علاوه بر افزایش ساختار مقاومتی ساختمان با طراحی‌های مختلف به نمای ساختمان شخصیت و شکوه خاصی نیز خواهند بخشید.

ویژگی‌های-تکمیلی-محصول

سفارش ترنزوم در قطب‌نما

شما نیز می‌توانید جهت سفارش این قطعات متناسب با نوع نمای اجرایی و ویژگی‌های ظاهری موردنظر از طریق درگاه اینترنتی قطب‌نما به‌صورت غیرحضوری یا حضوری اقدام نمایید. قطب‌نما عرضه‌کننده انواع ترنسم‌های فولادی و آلومینیومی در ضخامت و حجم موردنیاز شماست.

شما در هر مرحله از اجرای پروژه، به هر حجمی از قطعات و اجزای اجرایی نیاز داشته باشید فقط با یک تماس با کارشناسان ما، نیاز شما برطرف خواهد شد. شایان‌ذکر است قطب‌نما علاوه بر حفظ کیفیت محصولات عرضه شده در تلاش است تا آنها را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه دهد. ترنسم‌های تولید شده در قطب‌نما به‌صورت سفارشی باتوجه‌به شرایط نیازهای هر پروژه طراحی، ساخته و اجرا می‌شوند.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button