بست اتصال شیشه به شیشه

بست اتصال شیشه به شیشه

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

بست اتصال شیشه به شیشه اسپایدر

اتصال ایمن شیشه‌ها در سازه‌هایی همچون نمای اسپایدر شیشه‌ای، پارتیشن، دیوارها و هر نوع سازه شیشه‌ای بسیار حائز اهمیت است. امروزه استفاده از صفحات شیشه‌ای در طراحی داخلی و نمای ساختمان‌ها علاوه بر زیبایی و ایجاد حس بزرگی در فضای موردنظر باید امنیت و سلامت افراد را به خطر نیندازد. این امر نیازمند اتصالی ایمن و مطمئن است.

بست شیشه به شیشه به‌عنوان روشی اساسی برای اجرای تمامی این سازه‌ها می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حفظ ایمنی و افزایش استحکام شیشه‌ها باشد. این اتصالات به طور کاملاً ایمن و محکم از احتمال شکسته‌شدن و سقوط صفحات شیشه‌ای به‌خصوص در نمای شیشه‌ای اسپایدر جلوگیری می‌کنند. بست شیشه به شیشه همچنین دارای توانایی مقاومت در برابر نیروهای خارجی همچون باد، زلزله و فشارهای مختلف را دارد.

بست شیشه به شیشه نوعی اتصال محکم و مطمئن است که در ساختار اجرای صفحات شیشه‌ای بسیار کاربردی و مؤثر هستند. بست شیشه به شیشه به‌عنوان یکی دیگر از محصولات قطب‌نما تولید شده از مرغوب‌ترین آلیاژهای فلزی است که استحکام و پایداری سازه موردنظر را حفظ خواهد کرد.

بست-شیشه-به-شیشه-(محصولات-اسپایدر توضیحات)

کاربردها و ویژگی

نمای اسپایدر یک نمای شیشه‌ای است که به اتصالاتی بسیار محکم و قابل‌اطمینان نیاز دارد تا پایداری شیشه را حفظ و امنیت ساکنین ساختمان را تأمین کند. در اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر برای ساختمان‌های مرتفع از یراق‌آلات و اجزای بیشتر.و خاصی برای نگه‌داشتن صفحات شیشه‌ای استفاده می‌کنند.

کاربردها-و-ویژگی شیشه به شیشه

بست اتصال شیشه به شیشه یکی از این اجزای کاربردی است که جهت تثبیت نگه‌داشتن مطمئن شیشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بست شیشه به شیشه همان‌طور که از نام آن پیداست به عنوان اتصال‌دهنده‌ای میان دو صفحه شیشه‌ای استفاده می‌شود. در قسمت‌های بالایی نمای اسپایدر به‌خصوص در ساختمان‌های مرتفع برای جلوگیری از سقوط صفحات از بست شیشه به شیشه استفاده می‌شود.

این بست‌ها از آلیاژهای مقاوم استیل استنلس یا فولاد ساخته می‌شوند. ازاین‌رو دارای قدرت و استحکام و طول عمر بالایی در برابر وزن، فشار و شرایط جوی مختلف است. قطب‌نما به‌عنوان تولیدکننده انواع بست شیشه به شیشه این محصولات را در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌نماید. تنوع محصولات می‌تواند شامل تنوع در نحوه اتصال یا ابعاد آنها باشد. در نهایت با اتصال بست شیشه به شیشه لرزش شیشه‌ها نیز به حداقل خود خواهد رسید و استحکام و پایداری نما افزایش می‌یابد.

خرید بست شیشه به شیشه

 برای خرید اتصالات لازم برای نصب صفحات شیشه‌ای بخصوص در نمای ساختمان، می‌توانید انواع بست شیشه به شیشه را از قطب‌نما تهیه نمایید. قطب‌نما عرضه‌کننده قطعات باکیفیت و درعین‌حال با قیمت مناسب به سرتاسر کشور است. این قطعات را می‌توانید در ابعاد و ساختار موردنظر به طور سفارشی از قطب‌نما خریداری کنید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button