بست اتصال شیشه به دیوار

بست اتصال شیشه به دیوار

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

بست اتصال شیشه به دیوار

اجرای شیشه‌ها در نمای ساختمان؛ مثل نمای اسپایدر به‌عنوان شیشه‌های ثابت نیاز به نگهدارنده و قطعات خاصی دارند تا به‌صورت اصلی در موقعیت موردنظر نصب شوند. برای این منظور از یراق‌آلات خاصی استفاده می‌شود تا اتصال و ثابت ماندن صفحات شیشه‌ای در موقعیت خود به‌خوبی صورت بگیرد. بااین‌وجود این قطعات و یراق‌آلات در برخی موارد برای اتصال شیشه‌ها به سطوح مختلف به‌خوبی مؤثر نخواهند بود.

بخصوص در شرایطی که طراحی نمای اجرایی به‌گونه‌ای باشد که صفحات شیشه‌ای نسبت به هم زاویه‌دار باشند. برای این منظور بست‌های مخصوص شیشه به سطوح گوناگون ساخته شده است که امکان اتصال شیشه‌ها را به‌خوبی و با امنیت بالا فراهم خواهند کرد. یکی از انواع این اتصالات بست اتصال شیشه به دیوار است.

این بست‌ها با زوایا و طراحی مختلف شیشه‌های نمای اسپایدر را در زوایای مختلف به‌خوبی به سطوحی همچون دیوار متصل خواهد کرد و از سقوط آنها جلوگیری می‌کنند. قطب‌نما با تولید متریال و قطعات موردنیاز برای اجرای نماهای ساختمانی، انواع بست اتصال شیشه به دیوار را با بالاترین میزان کیفیت عرضه می‌کند.

بست-اتصال-شیشه-به-دیوار-(محصولات-اسپایدر)

ویژگی و کاربردها

 بست اتصال شیشه به دیوار یکی از انواع محصولات عرضه شده توسط قطب‌نماست که از ترکیب آلیاژهای مقاومی همچون استیل یا فولاد ساخته می‌شوند. این بست‌ها همان‌طور که از نام آنها پیداست جهت اتصال صفحات شیشه‌ای در نمای اسپایدر به دیوار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

این بست‌ها برای اتصال صفحات شیشه‌ای که در کنار سطوح دیوار اطراف نما قرار گرفته‌اند بکار گرفته می‌شوند. بست اتصال شیشه به دیوار به‌گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که با قابلیت تنظیم زاویه آن به‌راحتی در هر نقطه و با هر زاویه‌ای سبب اتصال محکم شیشه‌ها خواهند شد.

ویژگی-و-کاربردها شیشه به دیوار

یک سمت از این بست‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی با استفاده از اتصالات پیچ مانند به سطوح مختلف مانند دیوارها یا سطوح آهنی (زیرساز نما روی دیوار) متصل می‌شوند. طرف دیگر آن بسته به ضخامت شیشه به‌کاررفته در نما طراحی شده است.

در این قسمت یک واشر نیز به‌منظور جلوگیری از لرزش یا شکسته‌شدن صفحات شیشه‌ای تعبیه شده است. در نهایت صفحات شیشه‌ای درون این ساختار ایمن قرار می‌گیرند. این اتصال سبب افزایش استحکام صفحات شیشه‌ای به کارررفته در نمای اسپایدر خواهند شد.

از اتصال شیشه به دیوار می‌توان برای اتصال صفحات شیشه‌ای در ساختار لبه استخرها، بالکن، تراس، پارتیشن‌های ثابت و متحرک، جان‌پناه‌های شیشه‌ای، پله و نرده‌های شیشه‌ای استفاده نمود.

خرید بست شیشه به دیوار اسپایدر

 تیم ما در مجموعه قطب‌نما آماده است تا باتوجه‌به نیازهای خاص هر پروژه اجرایی مناسب‌ترین قطعات و یراق‌آلات را برای شما تأمین کند. شما می‌توانید با پیوستن به مجموعه قطب‌نما انواع بست اتصال شیشه به دیوار را با ساختارهای سفارشی در ابعاد و تعداد مورد نیاز با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button