براکت یا انکرها

براکت یا انکرها

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

براکت یا انکر

نمای کرتین وال سرتاسر متشکل از قطعات و اجزای ریزی است که در ظاهر چندان به چشم نخواهند آمد. در واقع این اجزا، میزان کیفیت و نحوه نصب آنها می‌تواند در ساختار کلی نما تأثیرگذار باشد. براکت یا انکر از دیگر قطعات مورداستفاده در اجرای نمای شیشه‌ای کرتین وال است. شما می‌توانید متناسب با طراحی و محاسبات دقیق سازه خود انواع براکت‌ها را از قطب‌نما خریداری کنید. انکرها از جمله اجزای فلزی هستند که از پروفیل‌های فلزی فولادی، گالوانیزه و غیره ساخته می‌شوند.

نوع براکت فولادی در قطب‌نما از بالاترین مقاومت و طول عمر برخوردار است. این قطعات ساخته شده در قطب‌نما به طور کامل در برابر هرگونه فشار، کشش و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردارند.

براکت-یا-انکر
کاربرد-براکت-در-نمای-کرتین-وال

کاربرد براکت در نمای کرتین وال

 همان‌طور که می‌دانید یکی از مراحل مهم در اجرای نمای کرتین‌ وال زیرسازی این نماست. پس از آماده‌شدن زیرسازی نما باید اجزا و قطعات مخصوص جهت اتصال سازه‌ها و لامل‌ها برای نصب صفحات شیشه‌ای اجرا شوند. یکی از مهم‌ترین قطعات در این زمینه پس از آماده‌شدن زیرسازی نمای کرتین وال، براکت یا انکرهای فلزی هستند.

انکرهای فلزی ساخته شده از فولاد باکیفیت دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند. این قطعات به‌عنوان اجزای نگهدارنده در نمای کرتین وال شناخته شده‌اند. انکر یا براکت‌های فلزی از ساختار دو نبشی فلزی طراحی و ساخته می‌شوند.

این قطعات نگهدارنده پس از آماده‌شدن زیرسازی نما بسته به نوع زیرسازی نما با استفاده از پیچ با شکاف‌های موجود روی سطح آن یا جوش به بدنه اصلی نما یا زیرسازی وصل می‌شوند. در واقع این قطعات نگهدارنده سبب افزایش ساختار ایمنی نما و مقاومت آن در زمان وقوع حوادثی همچون زلزله خواهد شد.

ویژگی‌های تکمیلی محصول

براکت‌های ساخته شده توسط مجموعه قطب‌نما دارای انواع  c وG  هستند. از انکرهای فولادی C برای نماهایی با وزن و فشارهای سبک و متوسط استفاده می‌شود. در مقابل برای نصب و اجرای نماهای سنگین و بزرگ‌تر از نوع فولادی G شکل که دارای ساختار دندانه‌ای هستند استفاده می‌گردد.

این دسته از براکت‌ها بر اساس ساختار دندانه آنها بر اساس شکل ظاهری به سه دسته L، T و F دسته‌بندی می‌شوند.

 از طرفی دیگر بر اساس ساختار و محل نصب این اجزا می‌توان آنها را به سه دسته انکرهای تحتانی، میانی و بالایی تقسیم‌بندی نمود. در نهایت با نصب این المان‌ها در قسمت زیرسازی، نمای کرتین وال آماده نصب ستون‌های اجرایی خواهند شد. با نصب انکرها نصب و اتصال پروفیل‌های عمودی یا مولیون‌ها نیز در مرحله بعد امکان‌پذیر خواهد بود. طراحی، ضخامت و ساختار براکت‌ها بسته به نوع سازه نما به طور سفارشی ساخته می‌شود. برای مثال براکت‌هایی که برای نماها و سازه‌های سنگین استفاده می‌شود از ضخامت و در نهایت مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

ویژگی‌های-تکمیلی-محصول

خرید براکت یا انکر از قطب‌نما

در مجموعه قطب‌نما خرید انکرهای فلزی بر اساس نیاز و طراحی نمای شما کاملاً سفارشی خواهد بود. این سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهند تا انکرهای فلزی و فولادی را بر اساس ابعاد، طول، عرض، ضخامت و وسعت نما خریداری نمایید.

قطب‌نما به‌عنوان طراح و مجری انواع نماهای کرتین وال یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان و تولیدکنندگان قطعات و اجزای اجرایی این نما است. براکت یا انکرهای فلزی ساخته شده از ورق‌های آهنی فولادی یا گالوانیزه در مجموعه قطب‌نما بالاترین امنیت و کیفیت را در ساختار نمای اجرا شده ارائه خواهند داد.

در صورت سفارش و خرید این قطعات برای اجرای نماهای کرتین وال از قطب‌نما می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایید. همچنین جهت اطلاع از میزان موجودی و قیمت این محصولات می‌توانید با شماره‌های قطب‌نما تماس حاصل فرمایید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button