چنگک اسپایدری چهارشاخ

چنگک اسپایدری چهارشاخ

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

چنگک اسپایدری چهارشاخ

قطعات چنگک اسپایدر در دسته یراق‌آلات نمای شیشه‌ای نوعی اتصال دهنده برای نصب و نگهداری صفحات شیشه‌ای در سازه نمای اسپایدر هستند. این اتصالات به طور عموم از استیل مقاوم و ضدزنگ ساخته می‌شوند که توانایی تحمل وزن شیشه‌ها، فشار و نیروهای خارجی را نیز دارند. استفاده از چنگک اسپایدر چهارشاخ در نصب صفحات شیشه‌ای در نمای اسپایدر سبب نفوذ بیشترین میزان نور به داخل محیط ساختمان می‌گردد.

طراحی این یراق‌آلات به‌گونه‌ای است که شیشه‌ها به‌صورت آزاد و بدون قاب به‌راحتی نصب خواهند شد. درنتیجه در اجراینمای اسپایدر به کمک چنگک‌های اسپایدر کم‌ترین میزان یراق و اجزا پشت نمای شیشه‌ای قرار خواهند گرفت.

به همین دلیل استفاده از چنگک اسپایدری در اجرای این نما به شما اجازه می‌دهد تا از مناظر اطراف ساختمان موردنظر لذت ببرید. امکان تهیه چنگک اسپایدری چهارشاخ در تعداد نامحدود در قطب‌نما وجود دارد که به معماران و مجریان اجازه می‌دهد تا در هر زمان به‌راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشند.

چنگک-اسپایدری-چهارشاخ-(محصولات-اسپایدر)

کاربردها و ویژگی

 چنگک اسپایدری چهارشاخ به نام چنگک‌های ایکس (X) نیز شناخته شده‌اند. دلیل این نام‌گذاری وجود چهارشاخه مجزا و ساختار ایکس مانند آنهاست. این دسته از چنگک‌های اسپایدری دارای چهارشاخه مجزا هستند که به طور هم‌زمان می‌توان برای اتصال ۴ صفحه شیشه‌ای در نمای اسپایدر استفاده نمود. این قطعه از استیل مقاوم با آلیاژ مناسب و ضدزنگ ساخته شده است.

کاربردها-و-ویژگی

ساختار این چنگک‌ها در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف بسیار سازگار است و می‌توانید به‌عنوان قطعه‌ای با طول عمر بالا از آن استفاده نمایید. ابعاد و ساختار چنگک اسپایدری چهارشاخ کاملاً با قطعات ترکیبی دیگر در نما مانند کانکتور یا روتل‌ها هماهنگ هستند.

این قطعه پس از نصب کانکتور به بدنه یا ستون‌های اصلی نما روی کانکتور نصب می‌شود. پس از آن صفحات شیشه‌ای مابین چنگک اسپایدری چهارشاخ و پیچ‌های روتل قرار می‌گیرند. ۴ بازوی هم اندازه و هم شکل نیز هر کدام به‌صورت مجزا با استفاده از یک پیچ روتل صفحات شیشه‌ای را در جای خود نگه‌می دارند.

از چنگک‌های چهارشاخ در قسمت‌های میانی نما استفاده خواهند کرد به این معنا که نمی‌توان از چنگک اسپایدری چهارشاخ در کناره‌های دیوار برای نمای اسپایدر استفاده نمود. از این چنگک‌ها را می‌توان در انواع نماهای اسپایدری و همچنین اجرای سقف، آسانسور یا پارتیشن‌های شیشه‌ای به سبک اسپایدر به کار برد.

خرید اسپایدر چهارشاخ

 قطب‌نما تولیدکننده و عرضه‌کننده چنگک اسپایدری چهارشاخ با بالاترین میزان کیفیت است. امکان سفارش و خرید اینترنی با پشتیبانی ۲۴ ساعته ازجمله خدماتی است که جهت تسهیل فرایند خرید برای مشتریان در قطب‌نما درنظرگرفتن شده است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت سفارشی‌سازی انواع چنگک اسپایدری را با مناسب‌ترین قیمت از قطب‌نما خریداری نمایید.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button