چنگک اسپایدری دوشاخ

چنگک اسپایدری دوشاخ

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

چنگک اسپایدری دوشاخ

 نمای شیشه‌ای اسپایدر یکی از طراحی‌های پرطرف‌دار در زمینه معماری مدرن است که به طور گسترده‌ای در ساختمان‌های امروزی به کار گرفته می‌شوند. صفحات شیشه‌ای در این نمای جذاب به کمک یراق‌آلات و اجزای متنوعی نصب می‌شوند. چنگک اسپایدری دوشاخ یکی از قطعات اساسی در نصب اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر است. از این قطعه برای اتصال صفحات شیشه‌ای استفاده می‌شود. چنگک‌ها از جمله اجزای اصلی هستند که علاوه بر نظم صفحات شیشه‌ای به‌عنوان نگهدارنده و اجزایی برای ترکیب یراق‌آلات دیگر به کار گرفته می‌شوند.

چنگک-اسپایدری-دوشاخ

کاربرد و ویژگی‌ها

 چنگک اسپایدری دوشاخ از جنس آلیاژ استیل یا فولاد مقاوم و پرضد زنگ ساخته می‌شوند. ساختار ظاهری این یراق‌آلات به دلیل وجود عنصر استیل بسیار براق و زیباست به‌گونه‌ای که در شرایط مختلف جوی ومحیطی تعغییر رنگ نخواهند داد.

میزان مقاومت و ویژگی‌های ساختاری این قطعات به‌راحتی وزن شیشه‌ها را تحمل و ایمنی اتصالات را تضمین خواهد کرد. بنابراین استفاده از چنگک اسپایدری دوشاخ به‌راحتی از ایجاد هرگونه حادثه یا شکسته‌شدن صفحات شیشه‌ای جلوگیری می‌کند.

ساختار چنگک اسپایدری دوشاخ همان‌طور که از نامش پیداست دارای دوشاخه در دو طرف یک حلقه مرکزی است. حلقه مرکزی این یراق به بدنه اصلی نما یا لوله‌های فلزی نمای اسپایدر متصل می‌گردند. دو بازوی دیگر نیز هر دو در انتهای ساختاری خود دارای یک سوراخ دایره‌ای شکل هستند. در محل اتصال بازوها، پیچ‌های روتل سبب نصب و فیکس‌شدن صفحات شیشه‌ای خواهند شد.

کاربرد-و-ویژگی‌ها

به عبارتی دیگر صفحات شیشه‌ای نما مابین بازوهای چنگک‌ها و پیچ‌های روتل قرار می‌گیرند. این قطعه دارای دوشاخه است که هر کدام به‌صورت مجزا به یک صفحه شیشه‌ای متصل خواهند شد. استفاده از این ساختار هم‌زمان دو قسمت از صفحات شیشه‌ای را نصب خواهد کرد.

بنابر فاصله و جایگاه نصب صفحات شیشه‌ای می‌توان از انواع چنگک اسپایدری دوشاخ با زوایای ۹۰ و ۱۸۰ درجه استفاده کرد. از این قطعه می‌توان علاوه بر نصب اجرای نمای شیشه‌ای اسپایدر، برای سایبان‌ها، آسانسورهای شیشه‌ای، سقف‌های شیشه‌ای، انواع حصار و نردبان و… استفاده نمود.

مهم‌ترین مزیت استفاده از این اجزا برای نصب صفحات شیشه‌ای در این است که به‌عنوان یک سازه نگهدارنده بیشترین میزان شفافیت را در نما ایجاد خواهند کرد.

خرید چنگک اسپایدری دوشاخ

 محصولات عرضه شده در قطب‌نما دارای خواص مکانیکی و فیزیکی بسیار خوبی هستند. این اجزا با امکان ارائه نتایج تست‌های آزمایشگاهی متفاوت دارای بالاترین میزان مقاومت و استحکام هستند. از طرفی به کمک همین صفحه می‌توانید هر تعداد چنگک‌های دوشاخ را که نیاز داشته باشید سفارش و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. با خرید از قطب‌نما با عدم محدودیت قطعات و اجزای مختلف، روند پیشروی پروژه‌های شما نیز کند نخواهد شد.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button