پیمانکاری نمای ساختمان | اجرای نمای ساختمان

بخش ویژه‌ای از خدمات قطب‌نما  شامل پیمانکاری نمای ساختمان و مجری صفر تا صد خدمات موردنیاز شماست. صنعت ساخت‌وساز با تمام زیبایی و عظمتی که دارد به‌عنوان یک هنر هر روزه با نوآوری و پیشرفت‌های فناوری به یک عنصر پرانرژی تبدیل می‌شود. حال این مسیر طولانی و پیچیده می‌تواند به‌وسیله افرادی باتجربه به‌آسانی طی شود و شما را به نتیجه موردنظرتان برساند.

پیمانکاری نمای ساختمان و مجری صفر تا صد پروژه‌های شما توسط قطب‌نما چه در حیطه اجرای نمای ساختمان و چه در حوزه‌های ساخت درب و پنجره و… بدون شک نقش اساسی و حیاتی را در کیفیت کار ایفا خواهند کرد.

هرکدام از پروژه‌های ساختمانی یا خدمات ارائه شده توسط قطب‌نما می‌تواند به‌عنوان یک داستان بزرگ در نظر گرفته شود. این عناصر برگرفته و با استفاده از جزئیات و اعضای کوچک‌تری تشکیل شده است. پیمانکاران و مجریان این پروژه‌ها همانند هنرمندانی هستند که با استفاده از مهارت، تخصص و دانش خود در نهایت پایان پروژه، اجرایی را به‌عنوان یک آثار بی‌نظیر و باکیفیت به شما ارائه خواهند داد.

زمانی که سخن از پیمانکاری نمای ساختمان و مجری پروژه‌های شما توسط قطب‌نما به میان می‌آید؛ به‌منظور اجرای صفر تا صد آن توسط قطب‌نماست. در این حالت شما هیچ نگرانی بابت طراحی، تهیه متریال، مصالح، اجرا و کیفیت اجرای کار نخواهید داشت.

به عبارت دیگر پیمانکاران و مجریان قطب‌نما در این مسیر تکاملی با دانش و تجربه خود بیشترین نقش را در کیفیت و نحوه اجرای کار خواهند داشت. این افراد در قطب‌نما به شما کمک خواهند کرد تا پایان کار هر نوع پروژه یا خدمات موردنیاز به‌عنوان یک آثار هنری به پایان برسد.

پیمانکار و مجری در قطب‌نما به چه افرادی گفته می‌شود؟

پیمانکاران و مجریان ساختمانی علی‌الخصوص قطب‌نما به‌عنوان هنرمندانی فعال در این عرصه با تمرکز بر جزئیات، به‌کارگیری مواد باکیفیت و فنّاوری‌های نوین هستند. آنها پایان هر پروژه‌ای را به یک مستند زنده و باکیفیت تبدیل می‌کنند.

برای تعریف ساده و کامل از پیمانکار در صنعت ساختمانی، فرد یا شرکتی است که مسئولیت اجرای صفر تا صد یک پروژه ساختمانی را بر عهده دارد. در واقع برای اجرای هر کدام از خدمات یا پروژه‌های ساختمانی مابین کارفرما و پیمانکار یا مجریان موردنظر شرکتی یک قرارداد تعیین می‌شود.

وظیفه پیمانکار

پیمانکاران و مجریان وظیفه دارند بر اساس موارد و قوانینی که در قرارداد وضع شده است پروژه را به اتمام برسانند. وظایف پیمانکاران و مجریان قطب‌نما به‌عنوان مجری نمای ساختمان طبق این قراردادها عبارت‌اند از:

  • برنامه برنامه‌ریزی صحیح جهت اجرای اصولی

  • تهیه منابع مصالح و متریال موردنیاز

  • تهیه تجهیزات به‌روز

  • استخدام و به‌کارگیری کارگران و افراد متخصص در زمینه‌های موردنیاز

  • مدیریت اجرای پروژه تا پایان کار

  • کنترل کیفیت انجام پروژه

  • مدیریت زمان و هزینه

  • در نهایت تحویل پروژه به‌موقع در زمان مقرر باکیفیت مشخص

پیمانکاری نمای ساختمان

 پیمانکاران قطب‌نما افرادی هستند که مسئولیت ارائه خدمات و اجرای صحیح پروژه را به عهده دارند. پیمانکار و مجری قطب‌نما در پروژه‌های ساختمانی عامل اصلی انجام کارهای عملیاتی و اجرای پروژه‌های ساختمانی شماست. این افراد وظیفه دارند تا تمام جنبه‌های فنی، مدیریتی، مالی و اجرایی پروژه را بادقت به اتمام برسانند.

قرارداد پیمانکاری نمای ساختمان

قرارداد پیمانکاری در واقع توافق رسمی و حقوقی مابین کارفرما و پیمانکار در زمینه اجرای پروژه موردنظر است. تعیین این قرارداد نقش اساسی در تعیین تعهدات و حقوق هر یک از طرفین کارفرما و پیمانکار دارد. در نهایت این قرارداد به طور دقیق و جزئی وظایف مربوط به اجرای پروژه، شیوه پرداخت، زمان‌بندی اجرایی و استانداردهای موجود را مشخص می‌کند.

این قرارداد مسئولیت‌های هر دو طرف را به طور کامل مشخص می‌کند و شرایط مربوط به تغییرات فوری و تعدیلات مربوط به مواقع ضروری در آن مشخص می‌شود. وضع کردن قرارداد پیمانکاری در پروژه‌های قطب‌نما به تشخیص و مشارکت موفق هر دو طرف و تقویت روابط بین آنها کمک می‌کند. این قرارداد سبب اطمینان شما از اجرای صحیح و موفقیت‌آمیز پروژه نیز صورت می‌گیرد.

قرارداد پیمانکاری جهت تعیین شرایط و نحوه انجام پروژه از مراحل شروع پروژه تا انجام آن متناسب با نیازها و اهداف انجام پروژه تعیین می‌شود. به طور خلاصه وضع کردن قرارداد پیمانکاری در پروژه‌های قطب‌نما به‌عنوان یک ابزار حقوقی به شما اجازه می‌دهد تا به بهترین نحو ممکن از حقوق خود استفاده کنید. همچنین مجموعه قطب‌نما را پایبند به تعهدات خود قرار می‌دهد.

مراحل اجرای نمای ساختمان توسط قطب‌نما

خدمات پیمانکاری نمای ساختمان قطب‌نما جهت نحوه اجرای نمای ساختمان فرایند گسترده و دقیقی است. در این مسیر پیمانکاران قطب‌نما موظف به اجرای دقیق و استاندارد تمامی مراحل بر اساس نقشه‌ها و مشخصات فنی پروژه هستند. ناگفته نماند اجرای این مراحل باتوجه‌به مسائل مرتبط با مدیریت منابع انسانی و مالی نیز اجرا می‌گردد.

به‌طورکلی خدمات پیمانکاری نمای ساختمان در اجرای نمای ساختمان نیازمند تعهدات و مهارت‌های گوناگونی است که به‌دقت و توانایی اجرایی مدیران و تیم فنی آن وابسته است.

براین‌اساس مراحل پیمانکاری نمای ساختمان توسط قطب‌نما به شرح زیر است:

1- ارزیابی مستندات

در مرحله اول کارشناسان قطب‌نما مستندات و مدارک لازم برای اجرای نمای ساختمان را تهیه می‌کنند. این مدارک و مستندات شامل طرح‌ها و مشخصات فنی پروژه است. در این مرحله پیمانکاران با ارزیابی دقیق نقشه‌ها، مشخصات فنی مربوط به نمای ساختمان را به طور کامل بررسی خواهند کرد. این اطلاعات عناصر اساسی برای تعیین نیازمندی‌ها و اجزای لازم برای اجرای نمای ساختمان در مراحل بعدی هستند.

2- آماده‌سازی منابع

مجری نمای ساختمان و کارشناسان قطب‌نما پس از ارزیابی دقیق منابع و نقشه‌ها اقدام به آماده‌سازی منابع برای اجرای پروژه خواهند کرد. در این مرحله پیمانکاران برنامه و استراتژی‌های لازم را برای تأمین منابع موردنیاز نمای ساختمان تهیه خواهند کرد. این موارد می‌تواند شامل نیروی کار ماهر، مصالح باکیفیت و تجهیزات موردنیاز برای اجرای نما باشد.

3- زیر‌سازی نما

پس از تهیه منابع و نیروهای انسانی پیمانکاران شروع به زمینه‌سازی اجرای نمای موردنظر خواهند کرد. در این مرحله پیمانکاران قطب‌نما بسته به نوع نما و اجزای نما مانند فریم، ستون و اجزای اتصالی آنها را برای زیرسازی آماده خواهند کرد.

4- نصب و اجرای نما

پس از تهیه و آماده‌شدن تمامی منابع و زیرساز نما نوبت به نصب و اجرای کامل نما خواهد رسید. در این مرحله پیمانکاران و تیم فنی قطب‌نما به نصب اجزا و اجرای دقیق نمای موردنظر شما می‌پردازند. این مرحله نیازمند به‌کاربردن تکنیک‌های فنی و دقت لازم جهت اجرای دقیق و اصولی نما است.

5- کنترل کیفی و نظارت

کارشناسان و مجری نمای ساختمان در قطب‌نما در هر مرحله از اجرای نما مسئولیت کنترل کیفی و نظارت را بر عهده دارند. کنترل کیفی و نظارت شامل آزمایش‌ها، بررسی مصالح و رفع هرگونه عیب یا نقص در فرایند اجرای نما قبل از به بارآمدن مشکلات جدی است. کنترل کیفی مستمر و دقیق سبب کاهش هزینه‌های تعمیرات و بازسازی می‌گردد. همچنین کیفیت اجرای کار را نیز به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

6- تحویل پروژه

پس از اتمام اجرای نما توسط قطب‌نما و اطمینان از کیفیت و استاندارد کار، پروژه نهایی به شما تحویل داده می‌شود. در نهایت پروژه نهایی طبق قرارداد پیمانکاری نمای ساختمان و طبق تمامی نکات و جزئیات ذکر شده در آن به شما تحویل داده می‌شود.

اهمیت و مزایای اجرای پروژه‌ها به‌صورت پیمانکاری

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که: چرا مجری و اجرای پروژه‌های ساختمانی خود را بر عهده نگیریم؟

همان‌طور که گفته شد اجرای پروژه‌های ساختمانی از اجرای نما گرفته تا ساخت درب و پنجره‌ها دارای جزئیات و مراحل بسیاری است. سپردن یک پروژه ساختمانی به یک مجموعه پیمانکار و مجری می‌تواند مزایای زیادی را برای پروژه شما به همراه داشته باشد.

ازاین‌رو مزایا و اهمیت پیمانکاری نمای ساختمان و مجری قطب‌نما برای پروژه‌های شما به شرح زیر است.

تخصص و تجربه

پیمانکاران و مجریان قطب‌نما متخصص در زمینه‌های مختلف ساختمانی هستند. این افراد تجربه کافی را در انجام و اجرای انواع پروژه‌های ساختمانی اعم از خدمات اجرای نما، ساخت انواع درب و پنجره و… هستند. در نهایت می‌توانند در بهبود کیفیت و سرعت اجرای پروژه تأثیرگذار باشند.

برخورداری از دانش فنی

مجموعه پیمانکاری نمای ساختمان و مجری قطب‌نما دارای دانش فنی و تخصص کافی است. این افراد با چنین دانش و اطلاعاتی می‌توانند در انتخاب مواد و مصالح مناسب. طراحی و اجرای صحیح با استفاده از فنّاوری‌های به‌روز به شما کمک کنند.

مدیریت زمان و هزینه‌ها

از مهم‌ترین و شاخص‌ترین مزایا و اهمیت سپردن پروژه‌های خود به پیمانکاری نمای ساختمان و مجری قطب‌نما مدیریت صحیح زمان و هزینه‌های شماست. پیمانکاران و مجریان قطب‌نما با داشتن تجربه لازم قادرند تا به بهبود مدیریت زمان و کاهش هزینه‌های شما در اجرای پروژه کمک کنند. در نهایت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما و به اتمام رساندن به‌موقع پروژه موردنظر خواهند شد.

تضمین کیفیت اجرای پروژه

در ابتدای کار قراردادی جهت اجرای صحیح کار و قوانین خاصی مابین پیمانکار و کارفرما وضع می‌شود. طبق این قوانین و این قرارداد پیمانکار و مجری موردنظر موظف است تا اجرای پروژه را به بهترین شکل و باکیفیت‌ترین متریال به اتمام برساند. قطب‌نما به‌عنوان پیمانکار و مجری پروژه‌های شما در تمامی قراردادهای خود تعهد دارد که از مواد باکیفیت و استاندارد استفاده می‌کند.

استفاده از مواد باکیفیت در نهایت می‌تواند به بهبود کیفیت نهایی پروژه و افزایش طول عمر ساختمان شما نیز کمک کند.

اجرای بهینه و کاهش ریسک

با سپردن پروژه موردنظر به افرادی باتجربه و متخصص ریسک‌های مرتبط با اجرای پروژه نیز کاهش می‌یابد. به این صورت پروژه‌های شما به‌صورت پیمانکاری توسط قطب‌نما با کمترین ریسک‌ ممکن، اجرای بهینه و کارآمد به پایان خواهد رسید.

در نهایت می‌توان گفت که سپردن پروژه ساختمانی به مجموعه پیمانکاری نمای ساختمان و مجری قطب‌نما منجر به انجام کار باکیفیت، کاهش ریسک‌های شما و مدیریت بهینه هزینه و زمان است. شما می‌توانید خدمات پیمانکاری نمای ساختمان و مجری صفر تا صد پروژه‌های خود را با اجرایی موفقیت‌آمیز و مطمئن با قطب‌نما تجربه کنید.

طراحی نمای ساختمان توسط قطب‌نما

مجموعه قطب‌نما به‌عنوان یک شرکت معتبر در حوزه پیمانکاری نمای ساختمان نه‌تنها اجرای نما، که طراحی نما را نیز به شما ارائه می‌دهد. قطب‌نما بابرخورداری از تیم طراحی متخصص و باتجربه قادر به ارائه طراحی‌های نما با اصول هنری و مهندسی به‌روز است. در مرحله طراحی نما قطب‌نما با کمک ایده‌ها، دقت و تجربه طراحان انواع طراحی‌های مدرن و به‌روز را برای ساختمان‌های شما ارائه خواهند داد.

تیم طراحی مجموعه قطب‌نما به کمک نقشه‌ها، مشخصات فنی پروژه، بر اساس اصول طراحی معماری و مهندسی طراحی‌های نما را برای ساختمان‌های شما ارائه می‌دهند. طراحی نما در قطب‌نما بر اساس ابعاد هنری، علمی، عملیاتی، محل ساختمان، انتظارات شما و همچنین استانداردهای ساختمان‌سازی صورت می‌گیرد.

شما چه بخواهید اجرای نمای ساختمان را به‌صورت پیمانکاری به قطب‌نما بسپارید یا خودتان آن را اجرا کنید؛ قطب‌نما می‌تواند به‌عنوان مجری نمای ساختمان خدمات طراحی نمای ساختمان را به شما ارائه دهد. قطب‌نما در ارائه خدمات یکپارچه از طراحی تا اجرای نما این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از تیمی متخصص و یکجا برای تحقق ایده‌ها و پروژه‌های خود استفاده کنید.

قیمت و هزینه اجرای نمای ساختمان

قیمت و هزینه اجرای نمای ساختمان توسط قطب‌نما با‌دقت و باتوجه‌به اصول مالی و مهندسی تعیین می‌گردد. در ابتدا تخمین هزینه‌های نهایی با تجزیه‌وتحلیل معایب و مزایای هر پروژه باتوجه‌به ویژگی‌های اجرایی آن تعیین می‌شود.

مجموعه مالی قطب‌نما با بررسی مستندات، نقشه‌های مربوطه و میزان بودجه موردنظر بادقت بالا و تجزیه‌وتحلیل آنها هزینه‌های نهایی اجرای نما را تعیین می‌کنند. برای مثال این تجزیه و تحلیل‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • میزان مصرف متریال و مصالح برای اجرای نما

  • تعداد نیروی انسانی موردنیاز

  • تجهیزات موردنیاز و

  • دیگر هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم دررابطه‌با اجرای نمای ساختمان

بر اساس تمامی این ویژگی‌ها تحلیل دقیق و تخمین هزینه‌ها مشخص می‌شود. قیمت و هزینه اجرای نما توسط تیم مالی قطب‌نما به طور کامل شفاف‌سازی خواهد شد. این امر به مشتریان کمک خواهد کرد تا بر اساس این تخمین و هزینه‌ها تصمیم نهایی خود را قطعی کنند.

نظارت بر پروژه توسط قطب‌نما

خدمات پیمانکاری نمای ساختمان و اجرای پروژه‌های قطب‌نما صرفاً به معنای به اتمام رساندن آن و رسیدن به انتهای پروژه نیست. در قطب‌نما تمامی مراحل توسط کارشناسان با نظارت اصولی جهت کیفیت انجام کار ارائه داده می‌شود. قطب‌نما (مجری نمای ساختمان) با خدمات نظارت بر پروژه به‌عنوان یک همراه ارزشمند در طول فرایند اجرای پروژه‌های ساختمانی به طور کامل حضور دارد.

این خدمت توسط کارشناسان این مجموعه اطمینان از اجرای صحیح و استاندارد اجرای پروژه را برای شما فراهم می‌کند. نظارت بر پروژه توسط قطب‌نما شامل بررسی دقیق و مستمر پروژه از نظر فنی، اجرایی، ایمنی و کیفی در تمامی مراحل پروژه است.

همچنین ناگفته نماند که نظارت بر پروژه شما توسط کارشناسان کیفی به شما امکان می‌دهد تا از پیشرفت صحیح و به‌موقع پروژه خود طبق زمان‌بندی اولیه آگاه شوید.

نظارت شامل ارزیابی کیفی، تطابق اجرای مراحل با استانداردها و نقشه‌های فنی موجود و همچنین رفع مشکلات فوری حین اجرای پروژه است. برای مثال در صورت به بارآمدن هرگونه مشکلات فنی یا وجود خطاهای اندازه‌گیری جهت جلوگیری از هزینه‌های بازسازی بلافاصله رفع خواهند شد.

بااین‌حال از مزایای نظارت بر پروژه توسط قطب‌نما می‌توان به بهبود کیفیت کلی پروژه در پایان کار و کاهش احتمال خطاها و اشکالات اشاره کرد.

قطب‌نما همواره درصدد است تا با نظارت مداوم و ارائه خدمات باکیفیت در ارتقای رضایت مشتریان تلاش کند. این اقدامات به مشتریان اطمینان می‌دهد که پروژه اجرایی باکیفیت و مطابق با تعهدات ذکر شده به شما تحویل داده می‌شود.

قوانین اجرای نمای ساختمان

اجرای نمای ساختمان‌ها تحت‌تأثیر قوانین و مقررات ساختمان و نظام‌مهندسی محلی و ملی صورت می‌گیرد. در واقع رعایت این قوانین به‌منظور اطمینان از ایمنی، استحکام و تطابق آن با استانداردهای ساختمانی توصیه می‌گردد. براین‌اساس بر اساس مناطق جغرافیایی و حتی قوانین مناطق و کشورهای مختلف با دیگر متفاوت است.

در زیر برخی از اصول عمومی و قوانین مرتبط دررابطه‌با اجرای نمای ساختمان ذکر شده است.

استانداردهای ساختمانی

اغلب قوانین مربوط به اجرای نمای ساختمان‌ها مربوط به رعایت استانداردهای ساختمانی هستند. استانداردهای ساختمانی شامل الزامات و مشخصات فنی مرتبط با اجرای نما و اجزای مرتبط با آن است. این استانداردها به طور مشخصی با مقاومت سازه و ایمنی نما و در نهایت ساختمان ارتباط دارند.

استانداردها و مقررات محلی

همان‌طور که اشاره شد در مناطق و کشورهای مختلف قوانین و مقررات خاصی دراین‌رابطه وضع شده است. برای مثال می‌توان به زمینه اجرای نما، شرایط اقلیمی و جغرافیایی، مشخصات و محدودیت‌های منطقه موردنظر اشاره کرد.

آیین‌نامه‌های ایمنی

یکی دیگر از قوانین اجرای نمای ساختمان‌ها آیین‌نامه‌های ایمنی هستند. آیین‌نامه‌های ایمنی کمک می‌کنند که نحوه اجرای نما به‌صورت ایمن، بدون خطر و تلفات جانی و مالی صورت بگیرد.

مقررات محیط‌زیست

در نهایت انتخاب نوع متریال اجرایی، نحوه اجرا و نمای اجرا شده باید با مقررات محیط‌زیست و مصالح بازیافتی نیز هماهنگی داشته باشد.

به‌طورکلی رعایت این قوانین و مقررات در نهایت نقش بسزایی در کیفیت و ایمنی نمای اجرا شده خواهد داشت. شایان‌ذکر است مجموعه قطب‌نما تمامی مراحل اجرا شده را طبق قوانین و استانداردهای لازمه به پایان خواهد رساند. پیروی‌کردن از این رویکردها به شما اطمینان خواهد داد که نماهای اجرا شده توسط قطب‌نما کاملاً استاندارد، ایمن و بادوام خواهند بود.

خدمات قطب نما به عنوان مجری نمای ساختمان

تا این قسمت از مطلب بااهمیت و نحوه اجرای پروژه‌های پیمانکاری نمای ساختمان توسط قطب‌نما به‌خوبی آشنا شدید. حال بهتر است بدانید که قطب‌نما مجری و پیمانکاری چه پروژه‌هایی را می‌تواند بر عهده بگیرد.

خدمات قطب‌نما را می‌توان به‌عنوان خدمات موردنظر در معماری مدرن نیز به شمار آورد. از جمله این خدمات عبارت‌اند از:

  • پیمانکاری نمای ساختمان و مجری صفر تا صد انواع نمای مدرن اسپایدر، نمای کرتین وال و نماهای شیشه‌ای

  • طراحی ساخت و اجرای انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره و گیوتینی

  • طراحی و اجرای صفر تا صد انواع آسانسور شیشه‌ای، پارتیشن‌های شیشه‌ای، هندریل‌های شیشه‌ای

  • اجرای انواع نمای مدرن به‌صورت پیمانکاری اعم از نمای سرامیک خشک، نماهای تجاری و نمای ویلاها در ابعاد و طرح موردنیاز شما

لازم به ذکر است که مجموعه قطب‌نما را به‌عنوان مجریان برتر در زمینه طراحی و اجرای نمای شیشه‌ای مدرن در کشور معرفی کنیم. قطب‌نما با تجربه چندین ساله اجرای پروژه‌های مطرح در سطح بین‌المللی و طراحی و اجرای کامل پروژه‌های بزرگ همچون ایران مال در کشور از برترین تیم‌های موجود در این زمینه است. به عبارتی دیگر قطب‌نما را می‌توانید به‌عنوان مجری نمای ساختمان برای اجرای نمای شیشه‌ای همچون نمای شیشه‌ای کرتین وال و نمای اسپایدر به کار بگیرید.

در چنین نماهایی همچنان قطب‌نما به صورت پیمانکاری صفرتاصد مراحل را ارائه می‌دهد.

تخصص، مهارت و ویژگی‌های مجموعه پیمانکاری و مجری قطب‌نما

یک مجموعه مجری و پیمانکاری نمای ساختمان، مسئول اجرای قسمت‌های مختلف ساخت‌وساز با عملکردی بهتر با تخصص و مهارت‌های خاصی است.

قطب‌نما نیز مستثنا از این قاعده نیست. این مجموعه نیز با برخورداری از تخصص، مهارت و ویژگی‌های خاص عملکردی بهتر و خدماتی باکیفیت را ارائه می‌دهند.

ازجمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه‌های مربوطه از جمله مهندسی، ساختمانی، معماری و تکنولوژی‌های روز دنیا دررابطه‌با خدمات مورد ارائه

  • شناخت عمیق مواد و مصالح موردنیاز برای اجرای نماها تا ساخت انواع درب و پنجره

  • برخورداری از مهارت‌های فنی و کارگری

  • توانایی هنرمندانه در کار با استفاده از ابزارها و تجهیزات مختلف ساختمانی

  • توانایی در اجرای جزئیات فنی

  • تجربه بسیار و اجرای پروژه‌های قبلی متفاوت با نمونه کارهای موفق

  • قدرت تحلیل و حل مسائل در صورت مشکلات پیش‌آمده در حین اجرای پروژه موردنظر

  • مدیریت منابع و زمان به‌گونه‌ای که منجر به پیشرفت و پیشروی صحیح پروژه شود.

  • برخورداری از خلاقیت بالا

به‌طورکلی تخصص فنی، تجربه علمی، مهارت‌های کاری بالا و توانایی مدیریتی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخص‌های تیم پیمانکاری نمای ساختمان و مجری قطب‌نماست. مجموعه مجری و پیمانکاری نمای ساختمان در قطب‌نما باارائه خدمات باکیفیت، اجرای موفق پروژه‌های شما را به طور صددرصد تضمین خواهد کرد.

با سپردن هر کدام از خدمات ذکر شده به قطب‌نما می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد کار فقط یک نظاره‌گر باشید. جهت دریافت مشاوره و سپردن پروژه‌های خود به‌صورت پیمانکاری به قطب‌نما فقط کافی است به درگاه اینترنتی قطب‌نما مراجعه نمایید. پس از ثبت درخواست خود، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

5/5 - (2 امتیاز)
باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button