درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی آلومینیومی
درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-لولایی-فولکس-واگنی

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی آلومینیومی

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

درب و پنجره آلومینیومی فولکس واگنی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی محصولی بلندپروازانه از قطب‌نما در حوزه ساخت درب و پنجره است. این محصول نمونه‌ای از ترکیب هوش، ذکاوت و استفاده بهینه از فناوری جهت ارتقای کیفیت زندگی مشتریان ارائه داده می‌شود. درب و پنجره فولکس‌واگنی همانند محصولات دیگر قطب‌نما تجربه بی‌نظیری از کیفیت و سطح آرامش را در داخل ساختمان‌ها به شما ارائه می‌دهد.

ازآنجاکه درب و پنجره از اجزای مهم ساختمانی محسوب می‌شود و علاوه بر زیبایی نقش مهمی در امنیت و بهره‌وری انرژی ایفا می‌کند. رعایت کیفیت در ساخت آن توسط قطب‌نما بسیار موردتوجه قرار گرفته است. درب پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی قطب‌نما نوعی درب و پنجره دوجداره است که به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

درب-و-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-فولکس‌واگنی

علت نام‌گذاری این نوع درب و پنجره شباهت سیستم باز و بسته‌شدن آن به شیشه‌های خودروی فولکس است. به عبارتی ساده‌تر درب‌های بازشو این نوع درب و پنجره‌ها مانند اتومبیل فولکس به‌صورت ریلی باز و بسته می‌شود. شایان‌ذکر است این نوع از پنجره‌های دوجداره قطب‌نما دارای خاصیت عایقی بسیار بی‌نظیری است، ازاین‌رو گزینه مناسبی برای کاهش هزینه‌های انرژی خواهد بود.

ویژگی‌های ظاهری

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی از محبوب‌ترین پنجره‌های دوجداره هستند که به دلیل ظاهر مدرن و زیبای خود موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. در ظاهر این درب و پنجره‌ها شما در مرحله اول یک ساختار دو لنگه‌ای؛ به طور معمول یک لنگه ثابت و لنگه متحرک را مشاهده خواهید کرد.

این درب و پنجره‌ها در قطب‌نما با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی باکیفیت ساخته می‌شوند. به همین دلیل دارای استحکام، دوام و طول عمر بسیار بالایی هستند.

از چهارچوب اصلی این درب و پنجره‌ها که بگذریم نوبت به شیشه‌های قابل‌نصب خواهید رسید. این شیشه‌ها دارای ساختار دوجداره باخاصیت عایقی بالایی هستند. درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در قطب‌نما تولید می‌شود. تنوع ظاهری سبب می‌گردد که با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.

ویژگی‌های-ظاهری

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره‌های واگنی قطب‌نما عبارت‌اند از:

  • ظاهر مدرن و زیبای این محصولات آنها را متفاوت از سایر نمونه‌های مشابه متفاوت کرده است. این درب و پنجره‌ها با استفاده از طراحی‌های بی‌نظیر و درعین‌حال ساده، ساختاری بسیار زیبا، به‌روز و منحصربه‌فرد به فضای داخلی و خارجی ساختمان خواهند بخشید.
  • تنوع رنگی یکی دیگر از مشخصه‌های محصولات ارائه شده توسط قطب‌نما است. قطب‌نما عرضه‌کننده انواع درب و پنجره آلومینیومی واگنی در رنگ‌های مختلف است. به همین سادگی شما می‌توانید هر رنگ دلخواهی را که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ است برای ساخت درب و پنجره‌های واگنی خود انتخاب نمایید.

ویژگی‌های فنی

نوع طراحی و تفاوت در نوع یراق‌آلات به‌کاررفته در ساخت درب و پنجره‌های فولکس واگنی سبب تفاوت آنها از سایر درب و پنجره‌های معمولی گردیده است. همچنین نحوه باز و بسته‌شدن متفاوت آنها گزینه‌ای دیگر به‌عنوان مشخصه‌های فنی این نوع درب و پنجره‌هاست. براین‌اساس شاخص‌ترین ویژگی‌های فنی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی به شرح زیر است.

یراق‌آلات

یراق‌آلات به‌کاررفته در ساخت این درب و پنجره‌ها از جمله پیچیده‌ترین و همچنین گران‌قیمت‌ترین یراق‌آلات درب و پنجره‌ای محسوب می‌شوند. جالب است بدانید یراق‌آلات انتخابی برای ساخت هر کدام از این درب و پنجره‌ها بر اساس عرض، ارتفاع لنگه بازشو و حتی وزن آن تعیین می‌شود.

به همین دلیل قطب‌نما با دقت فراوان در انتخاب این قطعات کوچک سبب افزایش کیفیت محصول نهایی می‌گردد. ازآنجاکه حرکت این درب و پنجره‌ها به‌صورت کشویی است، یراق‌آلات ریلی جزو یراق‌آلات اصلی درب و پنجره‌های واگنی محسوب می‌شوند.

یراق‌آلات

نحوه عملکرد

پس از یراق‌آلات مورداستفاده در ساخت درب و پنجره‌های فولکس واگنی نوبت به نحوه عملکرد متفاوت و ویژه آنها خواهد رسید. جهت باز و بسته کردن لنگه بازشو و حرکت‌دادن آن باید از دستگیره روی بدنه پروفیل پنجره استفاده کنید. درصورتی‌که دستگیره این درب و پنجره‌ها به سمت پایین قرار گرفته باشد در حالت بسته و با حرکت ۹۰ درجه آن در محور افقی به سمت بالا باز خواهند شد.

پس از باز شدن قفل ایمنی لنگه بازشو لنگه به طور کامل از حالت قفل خارج می‌شود و روی ریل پایینی قرار می‌گیرد. در این حالت به‌راحتی با حرکت لنگه بازشو به طرفین سبب باز و بسته‌شدن پنجره خواهید شد. در صورت بسته‌شدن نیز باتوجه‌به سیستم نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک پنجره دوباره به داخل فریم باز می‌گردد و شما با بستن و حرکت دستگیره آن را قفل خواهید کرد.

جنس-و-ضخامت

جنس و ضخامت

از دیگر مشخصه‌های فنی این پنجره‌ها می‌توان به جنس و ضخامت پروفیل‌های به‌کاررفته در ساختار آنها اشاره نمود. به طور معمول قطب‌نما همان‌طور که اشاره شد از پروفیل‌های آلومینیومی در ضخامت‌های گوناگون در ساخت این پنجره‌ها استفاده می‌کند.

میزان ضخامت پروفیل‌ها بر اساس ابعاد و اندازه پنجره‌ها و در نهایت وزن نهایی آنها با شیشه‌ها تعیین می‌شود. چرا که این پروفیل‌ها باید به طور کامل وزن کل پنجره و شیشه‌ها را تحمل کنند.

مزایای محصول

مزایای بسیار این نوع درب و پنجره‌ها سبب افزایش روزافزون آنها در پروژه‌های ساختمانی گردیده است. این درب و پنجره‌ها دارای مزایای متعددی هستند، همین امر آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در ساختمان‌های مختلف مبدل کرده است.

مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی عبارت‌اند از:

  • تمامی درب و پنجره‌های ساخته شده ساختار فولکس واگنی توسط قطب‌نما دارای عملکردی کاملاً روان و بدون صدا هستند. قطب‌نما بااستفاده از متریال باکیفیت در پروسه تولیدی سبب گردیده تا این محصولات دارای عملکرد بسیار روان و بدون صدا باشند. این امر سبب می‌گردد که باز و بسته کردن درب و پنجره‌های واگنی برای شما راحت و آسان باشد.
  • درب و پنجره آلومینیومی دوجداره فولکس واگنی دارای ظاهری بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است. ظاهر زیبای آن را می‌توان به‌عنوان یکی از مزایای مهم آن به‌حساب آورد.
  • این محصولات با تضمین توسط قطب‌نما دارای استحکام، مقاومت و طول عمر بسیار بالا در برابر عوامل محیطی مانند ضربه، فشار و خوردگی هستند. همچنین به دلیل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در برابر شرایط جغرافیایی مختلف و عوامل جوی مانند باد، باران و برف بسیار مقاو‌اند.
  • درب و پنجره‌ دوجداره آلومینیومی واگنی علاوه بر ساختار دوجداره بودن به دلیل ساختار واگنی و استفاده از یراق‌آلات به‌خصوص دارای خاصیت عایق‌بندی حرارتی و صوتی عالی هستند. این امر از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و جهت حفظ تعادل دمای محیط در فصول سردوگرم در داخل ساختمان بسیار مؤثراند.
مزایای-محصول

کاربردها

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی فولکس واگنی با برخورداری از مزایا و مقاومت بسیار، دارای کاربردهای فراوانی است. این محصولات برای کاربردهای گوناگون در هر نوع ساختمانی مناسب هستند. شما می‌توانید در انواع ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی جهت زیباتر کردن فضای داخلی ساختمان یا افزایش امنیت و عایقی ساختمان از این پنجره‌ها به‌راحتی استفاده نمایید.

از جمله بارزترین کاربردهای این پنجره‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرددرب و پنجره دوجداره فولکس واگنی
  • قابل‌نصب برای مکان‌هایی که نیاز به درزبندی دارند
  • مکان‌هایی که نیاز به امنیت و عایق‌بندی بسیاری دارند
  • تراس
  • ویلاها
  • ساختمان‌های مسکونی
  • اتاق نشیمن
  • اتاق‌خواب
  • آشپزخانه
  • انواع ساختمان‌های تجاری
  • فروشگاه‌ها
  • رستوران
  • ادارات
  • سالن‌های انتظار و. کنفرانس
  • اتاق‌های کار
  • سوله‌ها و ساختمان‌های صنعتی
  • کارگاه‌ها
  • کارخانه‌ها و
  • انبارها

شما نیز می‌توانید انواع مختلف پنجره‌های فولکس واگنی را در سایز، ابعاد، رنگ و طرح دلخواه از قطب‌نما خریداری نمایید. این مجموعه علاوه بر تولید متریال اولیه طراحی، ساخت و نصب کامل این پنجره‌ها را نیز به شما ارائه خواهد داد.

 

 

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button