نرده شیشه ای مدرن | 6 مدل نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای
در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب

نرده شیشه ای مدرن | 6 مدل نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای

نرده شیشه‌ای مدرن

اگر به دنبال راهکاری هستید که با نصب آن روی راه‌پله یا بالکن به طور هم‌زمان زیبایی و امنیت را به شما ارائه دهد؛ نرده شیشه ای مدرن می‌تواند همان پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. این نرده‌ها با طراحی‌های شیک و منحصربه‌فرد، جلوه‌ای مدرن و زیبا به هر فضایی می‌بخشند و درعین‌حال، امنیت و استحکام موردنیاز را فراهم خواهند کرد.

 استفاده از شیشه در سیستم‌های نرده‌ای نه‌تنها دیدی باز و بی‌مانع با محیط اطراف ایجاد می‌کنند، بلکه با مقاومت بالای خود در برابر ضربه و فشار، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال ترکیبی متعادل از زیبایی و عملکرد هستند.

 وقتی نوبت به ساختن سیستم نرده‌ای برای قسمت‌های مختلف ساختمان می‌رسد، ترکیبی متعادل از ظرافت و ایمنی موردنیاز است. این تعادل برای اطمینان از حفظ امنیت افراد و درعین‌حال کمک به دکوراسیون داخلی حیاتی است. درحالی‌که ممکن است زیبایی‌شناسی در ذهن شما اولویت بالاتری نسبت به عملکرد داشته باشد، یک طراح ممکن است با چالش‌های بسیاری روبرو شود تا راه‌حلی مناسب پیدا کند که هم زیبا و هم کاربردی باشد.

 استفاده از شیشه در سیستم‌های نرده‌ای می‌تواند ظاهری شیک و مدرن به محیط موردنظر ببخشد و هم‌زمان نیازهای ایمنی را برآورده کند. نرده‌های شیشه‌ای دید کاملی با محیط اطراف فراهم می‌کنند و مانعی برای چشم‌انداز بیرونی نیستند که این ویژگی به‌خصوص در بالکن‌ها و تراس‌ها که منظره‌های زیبایی دارند، بسیار ارزشمند است.

 علاوه بر این، نگهداری و تمیزکردن شیشه بسیار آسان‌تر از نرده‌های فلزی یا چوبی است و با یک پاک‌کننده شیشه و یک دستمال نرم می‌توان به‌راحتی آن‌ها را تمیز کرد. تنوع در طراحی شیشه‌های نرده‌ای نیز از دیگر مزایای آن‌هاست. از شیشه‌های مات و رنگی گرفته تا شیشه‌های با طرح‌های خاص، امکان انتخاب‌های متنوعی برای شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع نرده شیشه‌ای مدرن آشنا شوید.

فهرست مطالب

ساختار نرده شیشه‌ای مدرن

امروزه در معماری مدرن شیشه به یکی از شیک‌ترین و بادوام‌ترین گزینه‌ها برای نصب نرده‌ها تبدیل شده است. برای راه‌پله‌های داخلی و خارجی، تراس، بالکن‌ها، محوطه‌های استخر و موارد دیگر، نرده‌های شیشه‌ای انتخاب مناسبی هستند.

 نرده‌های شیشه‌ای نه‌تنها ایمنی مطلوبی را برای شما فراهم می‌کنند، بلکه می‌توانند به روشن‌کردن اتاق‌ها در هنگام نصب در برنامه‌های داخلی کمک کنند.

 ساختار نرده شیشه‌ای مدرن همانند نرده‌های چوبی یا فلزی در هر جایی که به‌عنوان حصار ایمن یا دستگیره به آن نیاز داشته باشید قابل‌اجرا هستند. متریال اصلی ساختار این نرده‌ها صفحات شیشه‌ای است که بنابر نوع و طراحی آن با استفاده از اتصالات و شیوه‌های مختلف نصب می‌شوند.

 شیشه‌های سکوریت و لمینت، با مقاومت و ایمنی بیشتر، در ساختار این نرده‌های مدرن استفاده می‌شوند. نرده‌های شیشه‌ای، به‌عنوان هندریل یا جان‌پناه شیشه‌ای، یکی از پرکاربردترین و جدیدترین موارد استفاده از شیشه به‌عنوان المان‌های سازه‌ای محسوب می‌شوند.

 این نرده‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، در فضاهای داخلی و خارجی منازل مسکونی، ویلاها، ساختمان‌های اداری و مراکز تجاری نصب می‌شوند.

 از بالکن‌ها و تراس‌ها گرفته تا راه‌پله‌ها و فضاهای باز، نرده‌های شیشه‌ای به‌عنوان یک انتخاب شیک و کاربردی، به زیبایی و ایمنی ساختمان‌ها کمک می‌کنند. باتوجه‌به تنوع در طرح و قابلیت سفارشی‌سازی، این نرده‌ها می‌توانند به‌راحتی با هر سبک معماری هماهنگ و جلوه‌ای منحصربه‌فرد به فضاهای مختلف ببخشند.

ساختار نرده شیشه‌ای مدرن

انواع نرده شیشه‌ای

  نرده شیشه‌ای، جان‌پناه یا حفاظ شیشه‌ای به سبک‌های مختلفی قابل‌اجرا هستند و همچنین کاربردهای گوناگونی دارند که متناسب با مکان و انتظارات شما در محل موردنظر نصب می‌شوند. این نرده‌ها می‌توانند به‌صورت فریم دار، بدون فریم، یا حتی با پایه‌های نقطه‌ای نصب شوند و هر کدام از این موارد جلوه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد به محیط موردنظر می‌بخشند.

 نرده‌های شیشه‌ای فریم دار معمولاً با قاب‌های فلزی یا آلومینیومی همراه هستند که استحکام و ایمنی بیشتری را تضمین می‌کنند. در مقابل، نرده‌های بدون فریم، ظاهری مدرن‌تر و شفاف‌تر دارند که مناسب فضاهای لوکس و مدرن هستند از این نوع نرده شیشه‌ای مدرن اغلب در محیط‌های تجاری و تفریحی استفاده می‌شود.

  کاربردهای نرده‌های شیشه‌ای بسیار متنوع هستند و می‌توانند در راه‌پله‌های داخلی و خارجی، بالکن‌ها، تراس‌ها، محوطه‌های استخر، و حتی به‌عنوان دیوارهای جداکننده در فضاهای اداری و تجاری استفاده شوند.

  انواع نرده شیشه‌ای عبارت‌اند از:

  • نرده شیشه‌ای روکار یا اکسپوز

  • نرده‌های شیشه‌ای توکار یا دفنی

  • نرده‌های شیشه‌ای فیکس پوینت یا اتصال نقطه‌ای

  • نرده شیشه‌ای اسپیگات

  • نرده شیشه‌ای هنزا

  • نرده شیشه‌ای هیبریدی

روکار یا اکسپوز

 نرده شیشه‌ای مدرن مدل اکسپوز یا روکار یکی از متداول‌ترین و البته پرکاربردترین نوع هندریل‌های شیشه‌ای محسوب می‌شود. این مدل از هندریل‌ها همان‌طور که نام آنها گویای حالت و مدل آنهاست به‌صورت روکار و کاملاً قابل رویت اجرا می‌شوند.

 برای نصب نرده شیشه‌ای به‌صورت روکار یا مدل اکسپوز باید تمامی مراحل کف‌سازی در قسمت موردنظر اعم از نصب سنگ، سرامیک، پارکت و غیره به پایان برسد. پس از تمامی مراحل کف و زیرسازی در ساختمان در قسمت مربوطه نرده‌های شیشه‌ای به‌صورت روکار نصب می‌شوند.

 مدل نرده شیشه‌ای مدرن اکسپوز در محیط‌هایی همچون تراس، بالکن، روف‌گاردن‌ها و راه‌پله‌های داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای نصب اصولی و استاندارد نرده‌های شیشه‌ای روکار باید محیط موردنظر به طور کامل تراز و صاف باشد، در غیر این صورت شیشه‌ها در یک راستا نصب نخواهند شد و زیبایی موردنظر را ارائه نمی‌دهند.

 برای اجرای نرده‌های شیشه‌ای به‌صورت اکسپوز از پروفیل‌های آلومینیومی البته با آلیاژهای بسیار مقاوم استفاده می‌شوند. پروفیل‌های به‌کاررفته در ساختار این نرده‌های مدرن در دو حالت پروفیل‌های قطعه‌ای یا پروفیل‌های سراسری موجود هستند.

 پروفیل‌های قطعه‌ای به‌صورت قطعاتی منقطع و با فواصل مشخص در امتداد مسیر صفحات شیشه‌ای قرار می‌گیرند. در نهایت با قرارگرفتن یک روکش سراسری حالت یک‌دست به دست خواهند آورد.

 اما در نوع پروفیل‌های سراسری پروفیل به‌صورت سراسری و یکپارچه است و نیازی به روکش ندارند. جالب است بدانید که در نوع مدل اکسپوز از شیشه‌های نشکن سکوریت و تک‌لایه با ضخامت ۱۰ الی ۱۲ میلیمتری، و شیشه‌های دولایه با ضخامت‌های ۶ الی ۸ میلیمتری استفاده می‌شود.

روکار یا اکسپوز

توکار یا دفنی

 یکی دیگر از مدل‌های نرده شیشه‌ای مدرن مدل توکار یا به‌اصطلاح دفنی نامیده می‌شود. این نوع از نرده‌های شیشه‌ای شباهت بسیار زیادی با نوع روکار دارند. تنها با این تفاوت که پروفیل‌های مورداستفاده برای نصب صفحات شیشه‌ای در داخل زمین یا سطح موردنظر قرار می‌گیرند.

 مهم‌ترین ویژگی مدل نرده‌های شیشه‌ای توکار این است که قطعات و پروفیل‌های نگهدارنده صفحات شیشه‌ای قابل‌مشاهده نیستند و کاملاً به‌صورت مخفی قرار می‌گیرند. همین ساختار سبب افزایش محبوبیت این نوع نرده‌های شیشه‌ای گردیده است. ازآنجاکه این سیستم در داخل کف یا سطح زمین موردنظر اجرا می‌شود باید قبل از اتمام اجرای کف‌سازی خانه یا ساختمان موردنظر قطعات موردنظر نصب شوند.

 ساختار توکار و عدم وجود قطعات و اتصالات در قسمت‌های قابل‌مشاهده روی صفحات شیشه‌ای سبب ایجاد ضعف در سیستم آب‌بندی این نوع نرده‌ها می‌شود. به همین دلیل آب‌بندی نرده شیشه‌ای دفنی یا توکار از جمله مراحل بسیار مهم و حساس اجرای این نوع نرده‌های مدرن هستند.

 ازاین‌رو در ساختار آنها از نوارهای مخصوص آب‌بندی در قسمت‌های موردنظر استفاده می‌شود. با وجود این موارد دیگر آب به‌راحتی از بین شیشه و نوارهای آن عبور نخواهد کرد. از نرده‌های شیشه‌ای توکار می‌توان در محیط‌هایی همچون تراس، بالکن، روف‌گاردن و پشت‌بام به‌عنوان حصار و راه‌پله‌ها چه در داخل و خارج از ساختمان استفاده نمود.

فیکس پوینت

 فیکس پوینت اصطلاحاً به اتصال نقطه‌ای گفته می‌شود. نرده شیشه‌ای به روش فیکس پوینت یکی از مدرن‌ترین روش‌های اجرای این نوع نرده‌های مدرن هستند. برای نصب نرده شیشه‌ای مدرن فیکس پوینت در محل اتصال صفحات شیشه‌ای به محل موردنظر از اتصالات نقطه‌ای با سوراخ‌کردن صفحات شیشه‌ای استفاده می‌شود.

 به دلیل چنین اتصالاتی استفاده از یراق‌آلات باکیفیت و نحوه اتصال قطعات به بدنه در این روش بسیار حائز اهمیت است. این اتصالات باید ایستایی، مقاومت و امنیت کامل صفحات شیشه‌ای را تأمین کنند. برای نرده شیشه‌ای مدرن فیکس پوینت از شیشه‌های تک‌لایه در ابعاد ۱۰ میل، دولایه با شیشه‌های ۵ میل ۶ میل و ۸ میل نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 مهم‌ترین کاربردها و مکان‌های قابل‌اجرا برای نرده شیشه‌ای فیکس پوینت تراس، بالکن، پشت‌بام و راه‌پله‌های داخلی و خارجی ساختمان است.

فیکس پوینت

اسپیگات

 یکی دیگر از نرده‌های شیشه‌ای مدل اسپیگات است که میان طراحان و معماران از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. نرده شیشه‌ای اسپیگات از مجموعه‌ای پایه‌های نگهدارنده تشکیل شده که ابعاد آنها معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متر است.

 این پایه‌ها از متریال‌های گوناگونی مانند فولاد، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند و هر یک از این متریال ویژگی‌های خاص خود را دارند که در مقاومت و زیبایی نرده تأثیر مستقیمی می‌گذارند. انتخاب متریال مناسب برای پایه‌ها بستگی به کاربرد نرده و شرایط محیطی دارد.

 پایه‌های نگهدارنده نرده شیشه‌ای اسپیگات، به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند. این اشکال می‌توانند شامل مقاطع مربع، دایره و حتی فرم‌های هندسی سفارشی باشند. طراحی پایه‌ها نه‌تنها به استحکام نرده کمک می‌کند؛ بلکه زیبایی و جلوه‌ای خاص به ساختار نرده شیشه‌ای می‌بخشد. انتخاب شکل مناسب برای پایه‌ها می‌تواند به هماهنگی بیشتر با محیط و طراحی کلی ساختمان کمک کند.

 یکی از مزایای استفاده از نرده‌های شیشه‌ای اسپیگات، امکان تنوع در طراحی و هماهنگی با سبک‌های معماری مختلف است. این پایه‌ها، با قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد و اشکال گوناگون می‌توانند به‌راحتی در پروژه‌های مختلف مورداستفاده قرار بگیرند. از طرفی، مقاومت بالا، دوام و طول عمر طولانی این پایه‌ها، آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

 نصب نرده‌های شیشه‌ای اسپیگات نیز فرایندی دقیق و نیازمند تجربه بالایی است. انتخاب و نصب صحیح پایه‌های نگهدارنده، تضمین‌کننده استحکام و ایمنی نرده‌ها خواهد بود. به همین دلیل، استفاده از تخصص و تجربه در مراحل نصب از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت این نکات، نرده‌های شیشه‌ای اسپیگات می‌توانند به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و ایمن به کار گرفته شوند.

 جالب است بدانید که روند اجرای نرده‌های شیشه‌ای به روش اسپیگات دارای سرعت بالایی است. به همین دلیل برای شرایط یا محیط‌هایی که نیاز به اجرای سریع و فوری دارند مناسب خواهند بود. از جمله مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های ویژه نرده شیشه‌ای اسپیگات نظافت و نگهداری آسان آنهاست.

 امکان عبور آب از زیر صفحات شیشه‌ای و حتی مابین لایه‌ها و صفحات نگهدارنده نظافت آنها را آسان‌تر کرده است. وجود چنین مزایایی سبب می‌گردد تا از این دسته از نرده‌های شیشه‌ای به‌راحتی در محیط‌های مانند استخرها، تراس و بالکن، روف‌گاردن، پشت‌بام و انواع راه‌پله‌های داخلی و خارجی مورداستفاده قرار بگیرند.

مدل هنزا

  یکی از روش‌های بسیار متفاوت در اجرای نرده شیشه‌ای مدرن استفاده از تکنولوژی هنزا است. این مدل در ظاهر فرمی ساده و درعین‌حال بسیار کارآمد و مینیمال را به محیط موردنظر می‌بخشد. در اجرای نرده شیشه مدرن به شیوه هنزا پایه‌های نگهدارنده فلزی مابین صفحات شیشه‌ای قرار می‌گیرند و در قسمت پایینی به کف زمین یا سطح موردنظر وصل خواهند شد.

 ازآنجاکه پایه‌های نگهدارنده صفحات شیشه‌ای باید قدرت و توانایی نگهداری کامل صفحات شیشه‌ای را داشته باشند باید از فلزات بسیار مقاوم ساخته شوند. همچنین به دلیل استفاده از پایه‌های فلزی به‌اندازه ارتفاع صفحات شیشه‌ای امنیت این ساختارها به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. به همین دلیل می‌توان از مدل هنزا در محیط‌های حساس برای جان‌پناه نیز استفاده نمود.

  مهم‌ترین کاربردها و مکان‌های قابل‌اجرا برای نرده شیشه‌ای مدرن هنزا می‌توان به استخر، تراش و بالکن‌ها، روف‌گاردن و راه‌پله‌ها اشاره نمود.

مدل هنزا

مدل هیبریدی

  مدل نرده شیشه‌ای مدرن هیبریدی از جمله حرفه‌ای‌ترین و همچنین مقاوم‌ترین نوع نرده‌های شیشه‌ای محسوب می‌شود. در ساختار نرده شیشه‌ای هیبریدی همانند مدل هنزا از پایه‌های فلزی استفاده می‌شود. با این تفاوت که در مدل هیبریدی به‌جای قرارگرفتن پایه‌ها در لابه‌لای صفحات شیشه‌ای در قسمت داخلی نرده‌ها در کنار صفحات قرار می‌گیرند.

 در کنار این پایه‌ها صفحات آلومینیومی روی سطح جانبی صفحات شیشه‌ای قرار می‌گیرند و به پایه‌ها متصل می‌شوند. این ساختار ترکیبی به طور ویژه‌ای سبب افزایش استحکام، قدرت و ماندگاری ساختار شیشه می‌شود. از این دسته نرده‌های شیشه‌ای نیز می‌توان در تراس، بالکن، روف‌گاردن، پشت‌بام و راه‌پله استفاده نمود.

شیشه‌های قابل‌استفاده برای نرده شیشه‌ای

نرده‌ها علاوه‌بر اینکه وظیفه تکمیل فرایند زیبایی بصری راه‌پله‌ها یا محیط‌های دیگر را بر عهده دارند، مهم‌ترین دلایل استفاده از آنها تأمین امنیت افراد است. برای مثال استفاده از نرده در محیط‌هایی همچون راه‌پله، تراس، بالکن یا حتی اطراف استخر باید علاوه بر هماهنگی ظاهری با محیط موردنظر به‌گونه‌ای طراحی شوند که از سقوط افراد، اجسام و حتی حیوانات خانگی شما جلوگیری کنند.

 بااین‌حال در ساختار نرده شیشه‌ای نمی‌توان از هر نوع شیشه‌ای به‌راحتی استفاده نمود. برای مثال استفاده از شیشه‌های نازک و شکننده به‌راحتی امنیت جان و مال شما را به خطر خواهد انداخت.

بر اساس این تفاسیر طبق تأییدیه‌های موجود در نظام‌مهندسی برای ساختمان‌سازی باید از شیشه‌های با ضخامت و مقاومت بالا در برابر ضربات و حتی شرایط و تغییرات دمایی استفاده نمود.

رایج‌ترین و مقاوم‌ترین شیشه‌های قابل‌استفاده برای نرده شیشه‌ای مدرن شیشه‌های سکوریت با ضخامت‌های ۱۰ الی ۱۲ میلیمتری هستند. در صورت استفاده از شیشه‌های دوجداره یا لمینت باید از صفحاتی با ضخامت ۶ الی ۸ میلیمتر استفاده نمود.

استفاده از شیشه سکوریت و لمینت در ساخت این نرده‌ها، ایمنی و مقاومت بالایی را فراهم می‌کند. شیشه سکوریت، به دلیل فرایندهای حرارتی که طی می‌کند، از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی برخوردار هستند و در صورت شکسته‌شدن به قطعات کوچک و بی‌خطر تبدیل می‌شود. شیشه لمینت نیز با داشتن لایه‌های محافظ، از خردشدن و پرتاب آن جلوگیری کرده و امنیت بیشتری را فراهم خواهد کرد.

شیشه‌های قابل‌استفاده برای نرده شیشه‌ای

مزایای استفاده از نرده شیشه‌ای

نرده شیشه‌ای مدرن علاوه بر ظاهری زیبا و ساختاری شفاف دارای مزایای بسیاری است. نرده‌های شیشه‌ای به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مزایای بسیاری دارند که آنها را به یک گزینه محبوب در معماری مدرن تبدیل کرده است. مهم‌ترین مزایای نرده‌های شیشه‌ای به شرح زیر هستند:

  • یکی از مهم‌ترین مزایای نرده‌های شیشه‌ای، شفافیت آنهاست. شفاف‌بودن شیشه امکان مشاهده کامل محیط خارج از ساختمان را فراهم می‌کند، بدون اینکه دید افراد را محدود کند. این ویژگی باعث می‌شود فضاهای داخلی بزرگ‌تر و بازتر به نظر برسند و نور طبیعی به‌راحتی در فضا پخش شود.

  • شیشه‌های مورداستفاده در نرده‌ها اغلب از نوع شیشه‌های ایمنی مانند شیشه لمینت یا شیشه سکوریت هستند. این نوع شیشه‌ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند به همین دلیل امنیت افراد به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. همچنین، استفاده از اتصالات محکم و پایه‌های قوی باعث افزایش امنیت و استحکام نرده‌ها می‌شود.

  • نصب نرده‌های شیشه‌ای به نسبت سایر انواع نرده‌ها سریع‌تر و آسان‌تر است. قطعات پیش‌ساخته و اتصالات ساده این امکان را فراهم می‌کند که نصب به‌سرعت انجام شود.

  • عدم نیاز به رنگ‌آمیزی یا نگهداری مکرر پس از نصب، هزینه‌های نگهداری را کاهش و باعث صرفه‌جویی در زمان و منابع مالی می‌شود.

  • باوجوداینکه ممکن است هزینه اولیه نرده‌های شیشه‌ای بیشتر از برخی گزینه‌های دیگر باشد، اما در بلندمدت می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد. دوام و طول عمر بالای نرده شیشه‌ای، و تأثیر مثبتی که بر ارزش ملک شما می‌گذارد، همگی از عواملی هستند که به‌صرفه‌بودن این نرده‌ها کمک می‌کنند.

  • یکی دیگر از مزایای بزرگ نرده‌های شیشه‌ای، امکان طراحی و سفارشی‌سازی آنها است. شیشه می‌تواند به اشکال و اندازه‌های مختلف برش داده شود و باتوجه‌به نیازها و سلیقه‌های مختلف، به‌صورت سفارشی طراحی شوند.

 نرده‌های شیشه‌ای با ارائه مزایایی همچون شفافیت، امنیت، نصب سریع و آسان، به‌صرفه‌بودن و قابلیت سفارشی‌سازی، گزینه‌ای عالی برای استفاده در محیط‌های مختلف هستند.

قیمت نرده شیشه‌ای مدرن

 قسمت مالی و هزینه‌های مربوط به اجرای نرده‌های شیشه‌ای در هر ساختمانی بر اساس نوع و میزان اجرای آن بسیار بحث‌برانگیز است. در مرحله اول باید بدانید که اجرای نرده شیشه‌ای مدرن برای هر پروژه‌ای دارای قیمت متفاوتی است. این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در ساختار و ویژگی‌های اجرایی آن است. برای مثال میزان ضخامت و حجم نرده موردنیاز برای تعداد ۳۰ پله به نسبت اجرای آن برای پله‌های یک‌طبقه ساختمان متفاوت است.

 بنابراین مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده قیمت نرده شیشه‌ای مدرن به شرح زیر هستند:

  • نوع شیشه بر اساس ضخامت، نوع، ساختار آن

  • نوع پایه‌های نگهدارنده

  • هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل متریال

  • هزینه‌های مربوط به دستمزد تیم اجرایی

  • جنس و کیفیت اتصالات

  • میزان حجم متریال مصرفی در تمامی قسمت‌ها

  • هزینه مربوط به طراحی‌های سفارشی و خاص

 درنتیجه بر اساس نوع سیستم اجرایی به‌ازای هر مترمربع قیمت نرده شیشه‌ای مدرن با یکدیگر متفاوت است که بر اساس ویژگی‌ها و متریال مصرفی در ساخت آن تعیین می‌شود.

قیمت نرده شیشه‌ای مدرن

اجرای انواع نرده شیشه‌ای مدرن

فراموش نکنید که نرده‌های شیشه‌ای نقش مهمی را در حفظ امنیت اعضای خانواده شما ایفا خواهند کرد. اجرای دقیق، حرفه‌ای و تمیز نرده‌های شیشه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است که کار هر کسی نیست. شما باید برای اجرای این نرده حتماً از افراد باتجربه کمک بگیرید.

 در کنار اجرای حرفه‌ای انتخاب متریال باکیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل ما مجموعه قطب‌نما را به‌عنوان تیمی متشکل از افراد باتجربه با دانش کافی در اجرا و انتخاب متریال و قطعات مناسب به شما معرفی می‌کنیم. قطب‌نما به کمک طراحان خلاق انواع نرده‌های شیشه‌ای را به‌صورت سفارشی برای شما اجرا خواهد کرد.

 تمرکز در اجرا، رعایت استانداردهای لازمه و از همه مهم‌تر به‌کارگیری تجهیزات و متریال باکیفیت و به‌روز توانسته سبب متمایزشدن پروژه‌های قطب‌نما گردد.

 قطب‌نما باتجربه چندین ساله خود می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را به واقعیت مبدل کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با اجرا و قیمت روز انواع نرده شیشه‌ای مدرن می‌توانید با کارشناسان قطب‌نما تماس حاصل فرمایید.

در نهایت

 در صنعت ساختمان‌سازی برای اجرا و طراحی هر قسمت از خانه یا ساختمان تنوع بالایی در زمینه متریال اولیه و شیوه‌های اجرایی وجود دارد. در این زمینه انواع مختلفی از نرده‌ها را نیز می‌توانید مشاهده نمایید. نرده شیشه‌ای مدرن در این میان از جمله شیک‌ترین و محبوب‌ترین گزینه‌های موجود برای ایجاد فضایی خاص و دلنشین هستند. با استفاده از نرده‌های شیشه‌ای می‌توانید با قابلیت شفاف شیشه محیطی دلباز و روشن به خانه خود ببخشید.

 با رعایت استانداردهای ایمنی و استفاده از مواد باکیفیت، می‌توان نرده‌هایی باکیفیت بالا و ظاهری جذاب به دست آورد که هم‌نیازهای زیبایی‌شناسی و هم ایمنی ساختمان را برآورده کنند.

 به همین دلیل در این مطلب انواع نرده شیشه‌ای مدرن و کاربردهای آن را درون محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان بررسی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب در این باره اطلاعات کافی به دست آورده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button