خدمات مهندسی و مشاوره نمای ساختمان

مشاوره یک راهنما و یک فرصت برای افرادی است که می‌خواهند خدمات ویژه و باکیفیت دریافت نمایند. مشاوره خدمات به‌عنوان یک فرایند مهم در قطب‌نما ارتباط فعالی بین ارائه‌دهنده و مشتریان را با یکدیگر فراهم می‌کند. مشاوره رایگان قطب‌نما اغلب به‌عنوان یک فرصت برای افرادی است که به دنبال اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در مورد خدمات خاصی هستند.

مشاوره نمای ساختمان در قطب‌نما به شما اجازه می‌دهد تا بدون هزینه اولیه با مشاوران و کارشناسان این مجموعه صحبت کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. این فرصت برای ارتباط مستقیم با متخصصان به شما این امکان را می‌دهد تا نیازها، پرسش‌ها و ابهامات خود را بررسی کنید. با بررسی نیازها و پاسخ سؤال‌هایتان می‌توانید مناسب‌ترین راه‌حل را برای خدمات موردنظر خود بیابید. شایان‌ذکر است مشاوره رایگان فرصتی مؤثر است تا قبل از تصمیم‌گیری درباره هر نوع خدمات دریافتی، اطلاعات دقیق‌تری را به دست آورید.

دریافت این مشاوره بسیار آسان است و شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای دریافت مشاوره خدمات نمای ساختمان از قطب‌نما

مشاوره نمای ساختمان

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که: چرا مشاوره خدمات از قطب‌نما؟!

در واقع زمانی که می‌خواهید خدماتی را دریافت کنید یا محصولاتی را خریداری نمایید. به‌طورقطع داشتن اطلاعات در این زمینه در کیفیت نهایی محصولات خریداری شده و حتی خدمات اجرایی تا هزینه‌های صرف شده تأثیرگذار خواهد بود. ازاین‌رو خرید و دریافت خدماتی آگاهانه بهتر از اقداماتی بدون اطلاعات و آگاهی کافی است. بهتراست بدانید که ارائه مشاوره خدمات صرفاً به این معنا نیست که شما باید خدمات و محصولات موردنیاز را از قطب‌نما دریافت نمایید. شما می‌توانید به‌صورت انحصاری و اختصاصی صرفاً فقط از خدمات مشاوره قطب‌نما بهره‌مند شوید. در مقابل در صورت دریافت خدمات از قطب‌نما، مشاورین در طول ارائه خدمات تا پایان کار به‌صورت مستمر باشما در ارتباط خواهند بود. مشاوره خدمات به شما اجازه می‌دهد تا با درک دقیق‌تری از نیازهای خود خدمات خود را بهینه‌سازی کنید. در نهایت می‌توانید مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب نمایید.

خدمات مشاوره توسط قطب‌نما دارای مزایای بسیاری است که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1-تعیین بهتر نیازها

در واقع مشاوره خدمات به شما کمک می‌کند تا دقیق‌تر نیازهای خود را درک کنید. این اطلاعات می‌تواند شما را در جهت انتخاب خدمات و محصولات مناسب‌تر هدایت کند. در مشاوره اولیه شما می‌توانید به‌راحتی نیازهای خود را برای پروژه موردنظر مشخص نمایید. در این صورت می‌توانید بهترین نتیجه را نیز به دست آورید.

2-برنامه‌ریزی مناسب

مشاوره اصولی و حرفه‌ای می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی مناسب در اجرای پروژه کمک کند. با مشاوره، شما از تمامی جزئیات خدمات و انجام کار توسط قطب‌نما آگاه خواهید شد. از جمله زمان‌بندی، ترتیب اجرای مراحل، هزینه‌ها و تمامی جزئیات از قبل تعیین می‌گردد.

3-به‌کارگیری بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها

زمانی که در حیطه کاری یا پروژه موردنیاز خود مشاوره و اطلاعات کافی را دریافت می‌نمایید به طبع می‌توانید بهترین روش و شیوه‌های اجرایی، تکنولوژی و متریال روز را نیز به کار بگیرید. کارشناسان متخصص قطب‌نما به شما در مورد بهترین روش‌ها و فنّاوری‌های موجود در صنعت موردنظر کمک خواهند کرد. با این راهنمایی‌ها شما می‌توانید از آخرین و بهترین ابزارها نیز استفاده کنید. همچنین مشاورین به شما کمک خواهند کرد تا متریال مناسب را بر اساس نیاز، بودجه و شرایط محیطی خدمات موردنیاز انتخاب کنید.

4-راهنمایی و تصمیم‌گیری

مشاوران و کارشناسان قطب‌نما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را برای دریافت پروژه یا خدمات موردنیاز خود بگیرید.

5-کاهش هزینه‌ها

شما با دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از مشکلاتی پیش‌بینی‌نشده نیز جلوگیری کنید. این امر از پرداخت هزینه‌های اضافی و در نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌های شما مؤثر خواهد بود.

6-بهبود عملکرد

مشاوره خدمات توسط قطب‌نما به ارتقا فرایندها و عملکردهای ارائه شده نیز کمک خواهد کرد. مشاوره اصولی و حرفه‌ای در نهایت منجر به بهبود بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات اجرا شده می‌شود. شما چه خدمات موردنیاز را از قطب نما بخواهید و چه خودتان اجراکننده باشید این مزایا شامل حالتان خواهد شد.

مشاوره نمای ساختمان قطب‌نما شامل چه خدماتی است؟

فرایند دریافت مشاوره نمای ساختمان  توسط قطب‌نما شامل بررسی نیازها، تحلیل وضعیت کنونی و ارائه بهترین راه‌حل‌های ممکن در طول ارائه خدمات به شماست. شما جهت دریافت تمامی خدمات ارائه شده توسط قطب‌نما می‌توانید از قبل از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید. به‌عبارت‌دیگر مشاوره خدمات قطب‌نما شامل مشاوره  در زمینه تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه است.

جهت اطلاع از مشاوره‌های قطب‌نما بهتر است با انواع خدمات آنها آشنا شوید. خدمات ارائه شده توسط قطب‌نما عبارت‌اند از:

  • طراحی و اجرای انواع نمای اسپایدر شیشه‌ای

  • طراحی و اجرای انواع نمای کرتین وال

  • طراحی و ساخت انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی- انواع درب و پنجره آلومینیومی گیوتینی

  • طراحی و ساخت و اجرای آسانسورهای شیشه‌ای

  • طراحی ساخت و اجرای پارتیشن شیشه‌ای

  • اجرای انواع هند ریل شیشه‌ای

  • اجرای صفر تا صد انواع نمای سرامیک خشک

  • اجرای نماهای شیشه‌ای

  • اجرای انواع نمای تجاری و

  • اجرای انواع نمای ویلا

    در تمامی خدمات ذکر شده کارشناسان و متخصصین قطب‌نما به طور صفر تا صد نحوه اجرا، جزئیات کار و حتی هزینه‌های اجرایی را برای شما شرح خواهند داد. کارشناسان قطب‌نما افرادی کاملاً باتجربه و با برخورداری از دانش تخصصی در زمینه‌های ذکر شده بهترین اطلاعات و راهنمایی‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

نحوه ارائه مشاوره خدمات توسط قطب‌نما

بنابر هر دلیلی اگر اقدام به تعویض پنجره‌های ساختمان نمودید یا در همان ابتدای ساخت‌وساز به دنبال پنجره‌هایی باکیفیت هستید. همچنین اگر می‌خواهید نمایی مناسب با نوع کاربری ساختمان بیابید، با کارشناسان قطب‌نما مشورت نمایید. مشاوره با کارشناسان متخصص و باتجربه در انتخاب این عناصر از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین انتخاب یا اجرای نمای مناسب برای ساختمان با احتساب از نوع کاربری آن نیازمند اطلاعات و دانش کافی در این زمینه است. تمامی مراحل ساخت‌وساز یک ساختمان تا اجزای کوچک آن، نیازمند اطلاعات و دانش کافی است تا منجر به بهره‌وری ساختمان گردد.

قطب‌نما در این زمینه یکی از مجموعه‌های ارائه‌دهنده مشاوره تخصصی برای خدمات مربوط به ساخت‌وساز است. کارشناسان ما در این مجموعه به‌عنوان تیمی معتبر و متخصص در زمینه مشاوره تخصصی اجرای انواع نما و ساخت انواع درب و پنجره آلومینیومی هستند.

ارائه این مشاوره کاملاً رایگان است و توسط کارشناسان باتجربه ما ارائه داده می‌شود. ازجمله مهم‌ترین مراحل دریافت مشاوره از قطب‌نما به شرح زیر است.

 ۱. مشاوره حضوری

 ۲. بررسی و بازدیدی از پروژه

 ۳. طراحی و مشاوره

 ۴. تأمین و تولید متریال

 ۵. اجرای پروژه

 ۶. نظارت مداوم بر اجرا

مشاوره حضوری

اولین مرحله خدمات مشاوره تخصصی توسط قطب‌نما مشاوره به‌صورت حضوری است. این مرحله که توسط کارشناسان مجموعه قطب‌نما ارائه داده می‌شود، به‌عنوان نخستین و البته مهم‌ترین گام در فرایند مشاوره تخصصی شناخته شده است. مشاوره حضوری فرصتی است تا توضیحات کامل، اطلاعات مرتبط با پروژه یا خدمات موردنظر خود را با کارشناسان و کارفرمایان بیان کنید. در این جلسه باید اطلاعات و جزئیات مربوط به پروژه موردنظر و یا خدماتی را که از ما می‌خواهید بادقت کامل شرح دهید. 

در جلسه مشاوره با کارشناسان و مشاوران قطب‌نما توصیف دقیق و کاملی از تمامی جزئیات پروژه، نیازهای خود، اهداف و انتظارات در پایان پروژه را به کارشناسان ارائه دهید.

این اطلاعات می‌تواند شامل:

  • نیازها و جزئیات فنی پروژه

  • طرح‌های خاص و دلخواه شما

  • میزان بودجه و محدودیت‌های مالی

  • زمان‌بندی موردنظر برای اجرای پروژه

  • و هر نکته دیگری که در اجرای این خدمات توسط قطب‌نما انتظار دارید را شامل می‌شود.

در نهایت در مشاوره حضوری این اطلاعات کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین پیشنهادها و گزینه‌های موجود را برای تحقق انتظارات شما ارائه دهیم.

بررسی و بازدید از پروژه

بررسی و بازدید از پروژه دومین مرحله به‌عنوان مراحل تخصصی ارائه خدمات مشاوره توسط قطب‌نما پس از مشاوره حضوری است. این مرحله به طور خلاصه جهت بررسی، ارزیابی دقیق و کامل شرایط و جزئیات پروژه اجرایی صورت می‌گیرد.

پس از مشاوره حضوری و ارائه جزئیات دقیق در مورد پروژه، کارشناسان باتوجه‌به اطلاعات به‌دست‌آمده به محل پروژه موردنظر شما مراجعه می‌کنند. سپس با بررسی و بازدید از محل پروژه، اقدام به ارزیابی، بررسی موقعیت پروژه، شرایط محیطی و تمامی اجزا و جزئیات موردنظر برای اجرایی‌کردن پروژه موردنظر شما می‌کنند.

بررسی و بازدید پروژه به‌صورت حضوری یکی از اصول حرفه‌ای این مجموعه در اجرای تمامی خدمات و پروژه‌های حرفه‌ای تا به امروز است. بازدید میدانی و حضوری فرصتی را فراهم می‌آورد تا کارشناسان و مشاوران با اطلاعات دقیق و واقعی پروژه پیش‌رو آشنا شوند.

آنها به‌صورت فیزیکی و از نزدیک شرایط جغرافیایی، جزئیات فنی، اجزای مختلف، امکانات موردنیاز در محیط موردنظر و هر نکته‌ای را که برای اجرای پروژه نیاز است را بررسی می‌کنند. در پایان با بررسی و بازدید حضوری این عوامل می‌توانند در جهت تعیین و تدوین برنامه‌ها به طور مناسب و حرفه‌ای قدم بردارند.

 این اطلاعات به ما کمک خواهد کرد تا با دانش فنی مناسب، بهترین راهکارها و گزینه‌ها را برای اجرایی‌کردن پروژه شما ارائه دهیم.

طراحی و مشاوره

مرحله سوم از خدمات تخصصی مشاوره قطب‌نما، مرحله طراحی و مشاوره است. در واقع در این مرحله تمامی جزئیات و اجزای مرتبط با پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرند بر این اساس به‌عنوان اساسی‌ترین مرحله شناخته شده است. در این مرحله تمامی راهکارها و نقشه‌های طراحی و نحوه اجرای پروژه تعیین می‌شود.

در مرحله سوم کارشناسان و متخصصان قطب‌نما با استفاده از اطلاعات مرحله اول و دوم که شامل مشاوره و بازدید حضوری بود به بررسی جزئیات فنی و اجرایی کامل پروژه می‌پردازند.

این جزئیات می‌تواند شامل؛ طراحی نقشه‌ها، طراحی‌های فنی، نحوه استفاده از منابع و مصالح موجود و اجرای پروژه باشد.

طراحی و مشاوره در مرحله سوم سبب ایجاد یک طرح و برنامه‌ریزی کامل و دقیق برای به پایان رساندن کامل پروژه است. در این مرحله تمامی جوانب مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت بهترین راهکارها و استراتژی‌ها برای عملی‌کردن پروژه شما به کار گرفته می‌شود.

مرحله طراحی و مشاوره خود دارای چهار مرحله اصلی است که طبق این چهار اصول پیش خواهد رفت که عبارت‌اند از؛

  • طراحی و محاسبات سازه

  • طراحی دیتیل

  • تهیه نقشه‌های شاپ و اجرایی

  • برنامه زمان‌بندی

طراحی و محاسبات سازه

اولین مرحله اجرایی طراحی و مشاوره، طراحی و محاسبات سازه اصلی است. این مرحله از خدمات مشاوره توسط کارشناسان، جهت بهینه‌سازی و طراحی بهترین سازه برای اجرای پروژه همچون نمای ساختمان ارائه داده می‌شود.

همان‌طور که مستحضر هستید نما به‌عنوان واحدی مجزا در نظر گرفته نمی‌شود. بنابراین طراحان و مشاوران، تمرکز بر روی بهینه‌سازی و کاهش وزن سازه نما را به‌منظور کاهش تحمیل بار روی ساختمان را در اولویت قرار می‌دهند.

کارشناسان در این مرحله برای بهینه‌سازی و اجرای مناسب نمای ساختمان بر مبنای استانداردهای فنی و مهندسی به دنبال راهکارهایی جهت کاهش وزن و افزایش کارایی نما هستند. طراحی و محاسبات سازه به‌منظور حفظ استحکام، عملکرد بهینه طولانی‌مدت و کاهش فشارهای وارد بر ساختمان انجام می‌شود.

در مرحله طراحی و محاسبات سازه میزان تجربه و دانش مهندسین فنی قطب‌نما برای محاسبات دقیق بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است. در نهایت قطب‌نما در تلاش است تا با دانش فنی و تخصصی با نوآوری، سازه‌هایی را طراحی و محاسبه کند که درعین‌حال کارآمد و از لحاظ فنی بهینه باشد.

طراحی و محاسبات سازه خود مرحله بسیار تخصصی است. مراحل اجرای طراحی و محاسبات سازه خود عبارت‌اند از:

  • محاسبات مقاطع فولادی یا زیرسازی

  • محاسبات مقاطع آلومینیومی

  • انتخاب اتصالات

  • نقطه‌جوش

  • بهینه‌سازی مقاطع

  • محاسبات شیشه

محاسبات مقاطع فولادی یا زیرسازی

در مرحله زیرسازی یا همان محاسبات مقاطع فولادی ابتدا سازه به‌صورت یک مدل آزمایشی در نرم‌افزارهای مختص مهندسی قطب‌نما مدل‌سازی می‌شود. مدل‌سازی جهت تجزیه و تحلیل مقاطع فولادی، استفاده و انتخاب صحیح آنها در سازه، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محاسبات دقیقی جهت تعیین اندازه‌های مقاطع فولادی صورت می‌گیرد تا اتصالاتی بهینه، استاندارد و طبق اصول مهندسی انتخاب شود. مقاطع فولادی لازم برای زیرسازی سازه باید به‌گونه‌ای انجام شود که سازه اجرایی بتواند بار کلی تحمیل شده را تحمل کند.

همچنین سازه نهایی باید در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی و فعالیت‌های محیطی از مقاومت کافی برخوردار باشد. زیرسازی اساسی‌ترین بخش اجرای محاسبات مرتبط است که نقش اساسی در استحکام و پایداری سازه خواهد داشت.

محاسبات مقاطع آلومینیومی

در اجرای سازه‌های نما، مقاطع یا همان پروفیل‌های آلومینیومی بر روی سازه اصلی یا مقاطع فولادی نصب می‌شوند. محاسبات مقاطع آلومینیومی که نگهدارنده پانل‌های اصلی نما هستند، یکی از مراحل اساسی در خدمات مهندسی نمای قطب‌نما محسوب می‌شود. محاسبات لازم برای مقاطع آلومینیومی باید بر اساس ارتفاع ساختمان موردنظر، فشار باد در منطقه و اقلیم جغرافیایی مورد بررسی قرار بگیرد.

تمامی این اجزا و این محاسبات باید به گونه‌ای تعیین و انتخاب شوند که در اجرای نما، مقاطع موردنظر قادر به تحمل وزن نما در برابر خم یا له‌شدگی باشند. مقاطع آلومینیومی به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی اجرای نمای ساختمان نقش بسیار حیاتی دارند. به‌خصوص برای اجرای نماهای مدرن همچون کرتین وال.

هرچه ارتفاع ساختمان یا نمای آن بیشتر باشد، به‌طورقطع از مقاطع یا لامل‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر، حاوی مقاومت بیشتر استفاده می‌شود. این امر به این دلیل است تا این مقاطع بتوانند وزن شیشه‌ها یا صفحات نما را به‌خوبی تحمل کنند.

اندازه‌گیری صحیح و تعیین محاسبات دقیق مقاطع آلومینیومی تضمین می‌کند که نمای ساختمان با هر میزان ارتفاعی از استحکام و پایداری لازم برخوردار است.

انتخاب اتصالات

انتخاب اتصالات برای اجرای پروژه گرچه از اجزای کوچک ساختمانی محسوب می‌شوند. در مقابل بیشترین تأثیر را در استحکام و طول عمر پروژه اجرایی خواهند داشت. همان‌طور که می‌دانید تمامی اجزای مختلف سازه نما یا پروژه شما به‌وسیله اتصالات ریز و جزئی به یکدیگر متصل می‌شوند.

به این معنا که این جزئیات و اتصالات باید به طور کامل توانایی وزن نما و همچنین جابه‌جایی قطعات را داشته باشد. انتخاب اتصالات به‌عنوان مرحله‌ای مهم پس از انجام مدل‌سازی سازه نما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هر یک از این اتصالات باتوجه‌به وزن و فشار نمای اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. تمامی اتصالات انتخابی و تعیین شده باید برای اجرای پروژه از لحاظ فنی و استاندارد با اصول مهندسی همخوانی داشته باشند. در این صورت اتصالات بر اساس این محاسبات و در نهایت تأیید توانایی حفظ پایداری و حفظ سازه انتخاب می‌شوند.

نقشه‌ جوش

یکی دیگر از مراحل طراحی و محاسبات سازه نما نقشه ‌جوش است. گرچه این مراحل و این اجسام بسیار جزئی هستند؛ اما در نهایت در کیفیت و عملکرد نما و بالعکس خسارت‌های وارده بسیار مؤثر هستند. این مرحله در اجرای پروژه‌هایی همچون نمای ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عدم توجه به معیارهای صحیح در این مرحله همانند عناصر کوچک، در شرایطی مانند زلزله می‌تواند مشکلات و خسارت‌های بسیاری را به بار آورد.

در این مرحله در نمای ساختمان به‌ویژه محل اتصال قوطی‌های عمودی نقاط جوش برای ایجاد اتصالی قوی و قابل‌اعتماد انجام می‌گیرند. این قوطی‌ها از طرفی با استفاده از جوش و از طرفی دیگر با سوراخ‌های لوبیایی‌شکل متصل می‌شوند.

این امر سبب می‌گردد تا در شرایط مختلف امکان حرکت قوطی‌ها وجود داشته باشد و خسارات بسیاری را به بار نیاورد. به عبارتی ساده‌تر در مواقعی همچون زلزله با حرکت این اجزا از تخریب کامل نما جلوگیری می‌شود. به همین دلیل مرحله نقشه جوش توسط قطب‌نما بطورکامل محاسبه و نقاط جوش به‌صورت یک نقشه ارائه داده می‌شود.

نقشه جوش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باتوجه‌به این نقشه می‌توان اطمینان حاصل کرد که این جوشکاری‌ها صحیح و طبق استانداردهای لازم صورت گرفته است. این اقدامات توسط قطب‌نما به تضمین ایمنی و پایداری سازه پروژه شما کمک خواهد کرد.

بهینه‌سازی مقاطع

در مرحله بهینه‌سازی مقاطع همان‌طور که از نام آن پیداست در تلاش‌اند تا با بهینه‌کردن مقاطع اجرایی، شرایط پروژه را مطلوب و بهینه سازند. به‌عبارت‌دیگر در این مرحله مقاطع فولادی بهینه و متناسب با اجزای سازه انتخاب می‌گردد.

برای مثال بررسی خواهیم کرد تا در صورت نیاز از قوطی‌هایی سبک‌تر البته با رعایت شرایط اعتدال در وزن سازه استفاده شود. انتخاب قطعات سبک‌تر در مصالح فلزی سبب کاهش وزن نما و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌گردد. استفاده از مقاطع سبک‌تر هم‌زمان با بهبود کارایی ساختمان هزینه‌های مربوط به خرید متریال مصالح را نیز به حداقل می‌رساند.

محاسبات شیشه

شیشه از جمله مصالح و متریالی است که در اجرای بسیاری از نماهای مدرن به کار گرفته می‌شود. کارشناسان قطب‌نما این مرحله را تحت عنوان محاسبات شیشه برای نماهای ساختمانی که دارای این عنصر هستند در نظر گرفته‌اند.

در خدمات تخصصی مهندسی قطب‌نما تمامی جزئیات فنی و نکات فنی لازمه مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا در نهایت بهترین متریال و مصالح انتخاب شود. در این‌ مرحله تمامی ویژگی‌ها و اجزای مختلف همچون محل نصب شیشه‌ها، انواع آنها، ضخامت، ویژگی‌های عایقی و ساختاری نیز بررسی می‌شود.

همچنین موارد ایمنی از جمله میزان مقاومت شیشه‌ها در برابر باد، زلزله و ضربات نیز توسط قطب‌نما در این مرحله بررسی می‌شود. با این رویکرد کارشناسان قطب‌نما بهترین ساختار شیشه را مطابق با نیازهای نما و سازه اجرایی انتخاب و استفاده خواهند کرد.

طراحی دیتیل

دومین مرحله طراحی و مشاوره قطب‌نما پس از محاسبات سازه طراحی دیتیل است. قطب‌نما در فرایند طراحی دیتیل و ایجاد نقشه‌های نهایی بهینه‌سازی اجرای پروژه لازمه را انجام می‌دهند. این افراد جهت کاهش هزینه‌ها و کاهش خطاها در حین اجرای پروژه از ابزارها و شیوه‌های خاصی کمک می‌گیرند.

در این مرحله می‌توان به استفاده از نرم‌افزارهای مدل‌سازی و طراحی برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی اشاره کرد. این موارد می‌توانند قبل از عمل کردن پروژه میزان خطا را به ما نشان دهند. همچنین قطب‌نما با استفاده از استانداردها و روش‌های به‌روز سبب کاهش خطاها و افزایش دقت پروژه اجرایی می‌شود. در نهایت از جمله اقداماتی که توسط قطب‌نما جهت کاهش خطا و هزینه‌ها در این مرحله صورت می‌گیرد عبارت‌اند از:

  • مدول بندی نما

  • بهینه‌سازی دیتیل و

  • توجه به استانداردها

مدول بندی نما

مرحله مدول بندی نما یعنی توانایی مجموعه قطب‌نما در طراحی نما طبق مصالح مورداستفاده. مدول بندی نما از جمله اقداماتی است که به طور قابل‌توجه می‌تواند در هزینه‌های طراحی و اجرای ساختمان تأثیرگذار باشد. در پروژه‌های ساختمانی درصورتی‌که به ابعاد و نوع متریال به‌کاررفته توجه نگردد، در نهایت این امر سبب افزایش هزینه‌ها و زمان اجرای پروژه نیز می‌گردد.

تغییر مدول بندی نما از جمله خدمات و توانایی‌های مجموعه قطب‌نماست. با تغییرات این امر به‌صورت هدفمندانه و با بررسی استانداردهای مهندسی همچنان با حفظ طرح اصلی و موردنظر شما پرت مصالح به حداقل خواهد رسید. انعطاف‌پذیری در طراحی خدمات قطب‌نما، اصلاحات و تغییرات مناسب سبب حفظ بودجه شما می‌شود.

بهینه‌سازی دیتیل

در انتخاب و طراحی مناسب دیتیل، در واقع نکات اجرایی که باعث ایجاد مشکلات یا کاهش کارایی‌ها می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مرحله به‌منظور ارائه راهکارهایی است که به مجری و تیم اجرایی کمک خواهد کرد در نهایت بهترین عملکرد و سرعت را در اجرای موردنظر داشته باشند.

انتخاب و طراحی بهترین دیتیل در اجرای پروژه‌هایی همچون نما بسیار حائز اهمیت است. انتخاب صحیح و طراحی این مرحله به افراد در محل اجرای پروژه کمک خواهد کرد که با کمترین خطا، مشکل و سختی کار مواجه شوند.

به همین دلیل می‌توان گفت که با کاهش خطرات و حتی سختی‌های کار سرعت اجرای کار توسط افراد افزایش می‌یابد. بهینه‌سازی دیتیل در نتیجه سبب هماهنگی و همکاری بیشتر تیم‌های مختلف اجرایی پروژه می‌شود. این اقدامات سبب می‌گردد تا پروژه باکیفیت بالاتر، هزینه‌های کمتر و سرعت بیشتری انجام پذیرد.

توجه به استانداردها

رعایت استانداردها در طراحی دیتیل‌ها بسیار حیاتی است. استفاده از دستورالعمل طراحی سازه‌ای نمای ساختمان‌ها جهت اطمینان از کیفیت و رعایت استاندارد بسیار اهمیت دارد. تغییر در دیتیل‌ها بدون رعایت استاندارد طراحی دیتیل‌ها یا نشریه ۷۱۴ مشکلاتی همچون کاهش کیفیت اجرایی، خطرات ایمنی یا عدم انطباق طراحی سازه با طرح اصلی به بار می‌آورد.

مجموعه قطب‌نما همواره در تلاش بوده تا تمامی خدمات، طراحی‌ها و محاسبات خود را طبق استانداردهای موجود ارائه دهد. به طور خلاصه رعایت استانداردهای نشریه ۷۱۴ به اطمینان از کیفیت اجرا و ساخت ساختمان‌ها کمک می‌کند.

تهیه نقشه‌های شاپ و اجرایی

مرحله نقشه‌های شاپ و اجرایی یکی دیگر از مراحل طراحی و مشاوره تخصصی قطب‌نما است. نقشه‌های شاپ و اجرایی شامل تهیه نقشه برای تمامی مراحل اجرایی نمای ساختمان شما است. با تهیه این نقشه‌ها نحوه اجرا به‌صورت اصولی و دقیق طبق برنامه پیش خواهد رفت.

تهیه این نقشه‌ها سبب کاهش خطاها و اجرای اصولی می‌گردد. لازم به ذکر است که نقشه‌های شاپ و اجرایی در این مرحله شامل نقشه‌هایی با ساده‌ترین اشکال و ترسیم‌ها هستند. این نقشه‌ها برای تمامی افراد از جمله کارفرما، پیمانکار و تیم اجرایی قابل‌فهم است. این نقشه‌ها به کمک مراحل گسترده‌ ازجمله تجزیه و تحلیل‌های قبلی و مشخصات پروژه توسط مهندسین قطب‌نما تهیه می‌شود.

برنامه زمان‌بندی

زمان‌بندی دقیق در اجرای پروژه‌های ساختمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زمان‌بندی صحیح موجب بهبود کارایی. کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت کار می‌شود. ارائه یک زمان‌بندی دقیق سبب تطابق بخش‌های مختلف پروژه و تعادل میان تیم‌های مختلف طبق نقشه و برنامه‌های تعیین شده می‌شود.

این زمان‌بندی به کارشناسان و تیم اجرایی قطب‌نما کمک می‌کند تا مسیر پیشروی پروژه را به طور کامل حفظ کنند. در این مرحله نیز قطب‌نما با ارائه زمان‌بندی کامل مراحل اجرای کار تا اتمام آن را به شما ارائه خواهد داد. برنامه زمان‌بندی قطب‌نما بر اساس اطلاعات و محاسبات مراحل قبل ارائه داده می‌شود. این مرحله توسط قطب‌نما جهت اطمینان از روند صحیح پیشروی پروژه به شما ارائه داده می‌شود.

تأمین و تولید متریال

در نهایت پس از تمامی مراحل مشاوره، بررسی، تحلیل و ارزیابی داده‌ها و آماده‌شدن نقشه‌های اجرایی، مرحله عمل آغاز می‌شود. در این مرحله ما نیازمند متریال و مصالح تعیین شده در نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبلی هستیم. تأمین متریال و مصالح موردنیاز برای اجرای پروژه‌ها از جوانب حیاتی و ویژه در راستای موفقیت و پیشرفت آنها به‌حساب می‌آید.

تأمین متریال‌های موردنیاز، از مراحل اساسی و بنیادین در راهبردی کردن اجرای پروژه‌ای همچون نمای ساختمان است. تهیه به‌موقع و باکیفیت این متریال تأثیر بسیاری در کیفیت، سرعت و موفقیت نهایی پروژه دارد. یکی دیگر از خدمات ویژه قطب‌نما تأمین و تولید متریال موردنیاز پروژه‌های اجرایی توسط خود قطب‌نماست.

این فرایند با رعایت استانداردهای کیفیتی و معیارهای فنی تهیه می‌شود. ارائه این خدمات نه‌تنها به اجرای صحیح پروژه کمک خواهد کرد؛ بلکه در اجرای پایدار پروژها نیز مؤثر هستند.

اجرای پروژه

در این مرحله باید گفت که این گوی و این میدان. تمامی نقشه‌ها، ارزیابی‌ها، متریال و مصالح برای اجرایی کردن خدمات شما آماده است. در این مرحله تمام تیم‌های فنی، اجرایی، مهندسی، کارشناسان نظارت با همکاری یکدیگر اجرای پروژه را آغاز و در نهایت به پایان می‌رسانند.

در مرحله اجرای پروژه علاوه بر به‌کارگیری صحیح و اصولی تمامی مصالح باید ‌تمامی نکات طبق استانداردهای لازم در نقشه‌های مراحل قبل پیش رود. افراد حاضر در قطب‌نما به‌عنوان مجری خدمات موردنیاز شما از تمامی استانداردهای مقرر شده در اصول ساخت‌وساز تبعیت خواهند کرد.

نظارت مداوم بر اجرا

نظارت مداوم در اجرای پروژه‌های ساختمانی اهمیت چشمگیری در تضمین کیفیت، ایمنی و موفقیت اجرایی پروژه موردنظر دارد. افراد، کارشناسان و مهندسان قطب‌نما با نظارت مداوم در مراحل مختلف سبب به‌حداقل‌رساندن خطاهای فنی، مشکلات و هزینه‌های ناشی از بازسازی خواهند شد.

نظارت مداوم اجازه می‌دهد تا مسائل فنی و مشکلات بلافاصله شناسایی و حل شوند و از به بارآوردن مشکلات و هزینه‌های بسیار جلوگیری می‌کند. نظارت مداوم بر اجرای پروژه می‌تواند شامل حضور منظم در محل پروژه، ارزیابی و بررسی عملکرد تیم‌های فنی و اجرایی تا نظارت دقیق بر پیشرفت پروژه طبق زمان‌بندی تعیین شده باشد.

راه‌های ارتباطی با مشاورین قطب‌نما

خوشبختانه قطب‌نما باتوجه‌به ترجیحات و نیاز مشتریان راه‌های مختلفی را جهت ارتباط با کارشناسان و مشاورین در نظر گرفته است. شما می‌توانید به شیوه‌های زیر با مشاورین متخصص و کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

تماس تلفنی

ارتباط با کارشناسان و مشاورین قطب‌نما از طریق شماره‌های تماس. از طریق شماره‌های درج شده در درگاه اینترنتی قطب‌نما به‌عنوان یک روش سریع و مستقیم با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید به‌راحتی با مشاورین گفتگو کرده و سؤالات خود را به آنها مطرح نمایید.

شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از راه‌های ارتباط با مشاورین ما در قطب‌نما ارسال درخواست از طریق شبکه‌های اجتماعی است. سؤالات، نیازها یا درخواست خدمات خود را در قالب یک متن به کارشناسان و مشاوران ارسال کنید و در کم‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را از مشاوران و  متخصصان قطب‌نما دریافت نمایید.

حضوری

و در نهایت برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به‌صورت حضوری با مشاوران گفتگو کنند. با این حال نیز می‌توانید به صورت حضوری در محل پروژه یا شرکت مجموعه قطب‌نما با مشاورین گفتگو کنید.


آدرس: نلسون ماندلا (جردن)، نبش خیابان طاهری، برج مشکی،طبقه 6 ، واحد3

قطب‌نما همواره در تلاش است تا با افزایش کیفیت و ارائه خدمات به‌روز رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آورد. شما می‌توانید از طریق خدمات مشاوره ما باتوجه‌به نیازهای خود به نتایج هدفمندتر و سودمندی دستیابید.

4.8/5 - (5 امتیاز)
باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button