قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی | قیمت انواع پنجره دوجداره (1403) | عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره
در این مقاله میخوانید

فهرست مطالب

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی | قیمت انواع پنجره دوجداره (1403) | عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره آلومینیومی | قیمت انواع پنجره دوجداره (1403) | عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره

در صورت انتخاب درب و پنجره دوجداره آلومینیومی اولین گزینه‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی استشاید با یک گذر در سایت‌های مختلف با قیمت‌های بسیار متفاوتی از درب و پنجره‌های آلومینیومی روبه‌رو شویدمتفاوت بودن این مبالغ به‌عنوان قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره امری بسیار طبیعی استحالا چرا؟

چون قیمت پنجره‌های آلومینیومی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارددرنتیجه شما قیمت ثابت و مشخصی را برای انواع مختلف درب و پنجره آلومینیومی مشاهده نخواهید کرداین روزها انتخاب درب و پنجره آلومینیومی انتخابی بادوام، پایدار و درعین‌حال مدرن برای خانه‌ها استافزایش بهره‌وری تا طراحی بی‌نظیر آن و خلق قاب‌های زیبا ازجمله معدود مزایای درب و پنجره‌های آلومینیومی هستند.

ازاین‌رو با وجود تنوع بالا در ساختار، کاربرد و انواع درب و پنجره دوجداره با قیمت‌های متفاوتی سروکار خواهید داشتعوامل متعددی تعیین‌کننده قیمت  پنجره دوجداره هستندپس در ادامه با ما بمانید تا با این موارد و نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی آشنا شوید

درب و پنجره‌های آلومینیومی

درب و پنجره‌های مدرن دوجداره آلومینیومی با و ویژگی‌های بی‌نظیر به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها تبدیل شده‌اندزمان انتخاب  پنجره‌های دوجداره آلومینیومی فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید برای محل کار یا خانه آن را خریداری کنید. مزایای پنجره‌های آلومینیومی بسیار زیادی است و می توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرددرواقع طراحی‌های مدرن از آن‌ها می‌تواند فضای موردنظر را به یک شاهکار معماری تبدیل کند

درنتیجه هنگام خرید پنجره آلومینیومی به‌طور قطع قیمت آن‌ها قبل‌از هر چیزی به ذهن شما خطور می‌کنددرب و پنجره‌های دوجداره ازنظر نوع و طراحی ظاهری به دسته‌بندی های متفاوت تقسیم‌بندی می‌شودهمین امر سبب گردیده تا دامنه کاربردی آن‌ها نیز افزایش یابد.

برای مثال ازجمله انواع درب و پنجره‌های آلومینیومی از نظر نوع درب می‌توان به لولایی و کشویی اشاره کردازنظر طراحی نیز می‌توان به درب و پنجره‌های تک‌جداره، دوجداره، تک حالته، کلنگی، انگلیسی، فرانسوی، واگنی و غیره اشاره نمودنحوه ساخت، متریال به‌کاررفته و کاربرد هرکدام از انواع این درب و پنجره‌ها با همدیگر متفاوت استدر ادامه با عوامل تأثیرگذار در قیمت درب و پنجره آلومینیومی بیشتر آشنا خواهید شد.

درب و پنجره‌های آلومینیومی

عوامل مؤثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

هنگام خرید پنجره آلومینیومی به‌طور قطع می‌دانید که به‌دلیل دوام، ظاهر زیبا و کارایی مؤثر بسیار محبوب هستندبااین‌حال قیمت درب و پنجره آلومینیومی می‌تواند به‌صورت گسترده‌ای براساس عوامل گوناگونی تعیین شودازاین‌رو در این قسمت می‌خواهیم به برخی از عوامل تأثیرگذار در قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی اشاره کنیم.

از جمله این این عوامل عبارتند از:

تعداد

در ابتدا طراحان و نصابان درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی تعداد مورد نیاز آن‌ها را از شما خواهند پرسیدپس اولین عامل در تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی تعداد آن‌ها استهرچه تعداد درب و پنجره‌های آلومینیومی موردنیاز شما بیشتر باشد طبیعتاً هزینه‌ی نهایی شما بیشتر خواهد بودهرچه ساختمان و خانه بزرگ‌تر با طبقاتی بیشتری داشته باشید، به تعداد درب و پنجره‌های بیشتری نیاز خواهید داشت.

ابعاد و اندازه

پس‌از تعیین تعداد موردنیاز، ابعاد و اندازه آن‌ها از مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت  پنجره دوجداره آلومینیومی هستندبه‌طورکلی هر چه ابعاد و اندازه درب و پنجره‌های مورد نیاز بزرگ‌تر باشد متریال بیشتری برای ساخت آن‌ها نیاز استبرای مثال از پروفیل‌ها و شیشه‌های بزرگ‌تر و بیشتری استفاده می‌شوددرنهایت هزینه‌های نهایی شما افزایش خواهد یافت.

یراق آلات مصرفی

از دیگر موارد تعیین‌کننده قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی یراق آلات مصرفی هستندشاید این اجزاء کوچک به چشم نیاینداما میزان استفاده از آن‌ها و همچنین نوع برند و درجه کیفی آن‌ها در هزینه‌های نهایی بسیار تأثیرگذار است.

برای مثال یراق آلاتی مانند لولاها، اسپانیولت، دستگیره، پیچ و مهره‌ها و غیره براساس تعداد و ابعاد پنجره‌ها موردنیاز استهرچه تعداد و ابعاد پنجره‌ها بیشتر و بزرگ‌تر باشد به یراق آلات بیشتری نیاز خواهید داشتدرنتیجه هزینه و قیمت درب و پنجره آلومینیومی برای شما افزایش خواهد یافت.

نوع شیشه

پس‌از ساخت چارچوب اصلی درب و پنجره‌ها شیشه‌های آن از مهم‌ترین اجزای درب و پنجره محسوب می‌شوندشیشه دارای انواع بسیار مختلفی استبرای مثال برای شیشه درب و پنجره‌های آلومینیمی از انواع شیشه‌های لمینت، سکوریت، سند بلاست و شیشه‌های هوشمند استفاده می‌شودهمچنین شیشه‌ها در انواع رنگی، مات و شفاف نیز موجود هستند.

نوع شیشه‌ها با توجه به نوع ساختمان و سلیقه شما انتخاب می‌شونداز طرفی میزان کیفیت شیشه در هزینه آن‌ها نیز تأثیر گذار استپس از آن میزان ابعاد، اندازه و تعداد درب و پنجره‌ها در هزینه شیشه‌ها تأثیرگذار هستند.

علاوه بر تعداد، ابعاد و اندازه درب و پنجره‌ها درصورت استفاده از شیشه‌های با کیفیت‌تر، هزینه‌ها افزایش خواهدیافتبالعکس در ساختمان‌های کوچک و خانه‌های معمولی با انتخاب شیشه‌های ساده هزینه‌های شما به‌همین روال کاهش خواهد یافت.

تعداد جداره شیشه‌ها

امروزه از شیشه‌های 1، 2و جداره برای ساخت درب و پنجره‌ها استفاده می‌شودشیشه‌های تک جداره شیشه‌های معمولی و ساده هستندشیشه‌های ۲ و ۳ جداره شیشه‌های مستحکم و باکیفیتی هستندهمچنین نسبت‌به شیشه‌های تک جداره از هزینه بالاتری برخوردارند.

شیشه‌های و ۳ جداره نسبت‌به شیشه‌های ساده عایق مناسبی برای صدا و دما هستندازاین‌رو برای ساختمان‌هایی که عایق‌بندی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت است، توصیه می‌گردددرنهایت انتخاب شیشه‌های ۲ و ۳ جداره با ابعاد بزرگ‌تر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را افزایش خواهند داد.

هزینه نصب

ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی نیازمند تخصص و مهارت کافی در این زمینه استبه‌همین دلیل باید برای ساخت درب و پنجره مورد نیاز خود سراغ افراد متخصص و باتجربه برویدهمچنین نصابان درب و پنجره‌های آلومینیومی هرکدام هزینه‌های متفاوتی را به‌عنوان دستمزد خود تعیین نموده‌اند.

ازین رو شما با انتخاب هر تولیدی ساخت درب و پنجره آلومینیومی، با هزینه‌های متفاوتی مواجه خواهید شدانتخاب مجموعه‌ای با تجربه کافی و هزینه‌ای معقول مناسب‌ترین گزینه برای خرید پنجره دوجداره  آلومینیومی است.

نوسانات موجود در بازار

از جمله مهم‌ترین متریال در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی پروفیل‌های آلومینیومی استآلومینیوم فلزی بسیار مستحکم و با ارزش در صنعت ساخت‌وساز محسوب می‌شوداین فلز به‌صورت تولید داخلی و وارداتی در کشور موجود استاز طرفی نوسانات موجود در بازار سبب گردیده تا این پروفیل‌ها از قیمت‌های روزانه‌ی متفاوتی برخوردار شوند.

ازاین‌رو شما باید برای خرید پنجره دوجداره از قیمت روز آلومینیوم اطلاع داشته باشیدتغییرات و نوسانات موجود در بازار در هزینه پروفیل‌های آلومینیومی تأثیرگذار هستنداین تأثیرگذاری سبب افزایش یا کاهش قیمت روزانه آلومینیوم خواهند شددرنهایت افزایش و یا کاهش قیمت پروفیل‌ها در قیمت درب و پنجره آلومینیومی نیز تأثیرگذار هستند.

ضخامت پروفیل‌ها

پروفیل‌های آلومینیوم در ضخامت‌های مختلفی موجود هستندبراساس نوع ساختمان، ارتفاع و حتی طرح درب و پنجره انتخابی ضخامت آن‌ها متفاوت خواهد بودهرچه ضخامت پروفیل‌های مورداستفاده برای ساخت درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی بیشتر باشد هزینه‌های نهایی بیشتر خواهد بود.

چراکه با افزایش ضخامت پروفیل‌ها، وزن درب و پنجره‌ها افزایش و درنهایت قیمت درب و پنجره آلومینیومی افزایش خواهد یافت.

حالت درب و پنجره

همان‌طورکه در بالاتر اشاره شد درب و پنجره‌های آلومینیومی در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوندشما براساس سلیقه، فضای موجود و نوع ساختمان می‌توانید طرح درب و پنجره‌ها را به‌صورت سفارشی خریداری کنیدبرای مثال انواع درب و پنجره‌های آلومینومی در اشکال کشویی، واگنی، آکاردئونی، انگلیسی و … قابل اجرا هستند.

هرکدام از این مدل‌ و طراحی‌ها به انواع و میزان خاصی از یراق آلات نیاز دارندبرای مثال در ساخت درب و پنجره‌های ساده یا لولایی از کمترین میزان یراق آلات استفاده می‌شوداما در حالت‌های دیگر مانند دو حالت بازشو از یراق آلات و پروفیل‌های بیشتری استفاده می‌گردد.

درنتیجه نوع طرح اجرایی برای شما در قیمت درب و پنجره آلومینیومی تأثیرگذار خواهد بود.

نوع و میزان عایق بودن

عایق بندی ازجمله مراحل پایانی اجرا و نصب درب و پنجره‌های آلومینیومی هستنداز متریال‌ و مصالح مختلفی برای عایق‌بندی درب و پنجره‌ها استفاده می‌شودعایق‌بندی درب و پنجره‌ها امروزه بسیار حائز اهمیت استچراکه عایق‌بندی می‌تواند آرامش بیشتری در محیط داخلی به وجود بیاورداز این طریق عایق‌بندی مناسب درب و پنجره‌های آلومینیومی می‌تواند در مصرف و هزینه‌های انرژی بسیار تأثیرگذار باشد.

برای عایق‌بندی درب و پنجره‌های آلومینیومی از گازهای آرگون و کریپتون یا چسب‌های مخصوصی استفاده می‌شودحال هرکدام از این موارد دارای قیمت‌های متفاوتی هستنداز طرفی تعداد درب و پنجره‌ها، ابعاد و اندازه آن‌ها در میزان مصرفی این موارد نیز تأثیرگذارنددرنتیجه می‌توانند در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی مؤثر واقع شوند.

رنگ و لعاب‌های اضافی

برخی افراد براساس طراحی داخلی و یا رنگ نمای ساختمان رنگ خاصی را برای درب و پنجره‌های آلومینیومی انتخاب می‌کنندازاین‌طریق پس از موارد تعیین‌شده، استفاده از رنگ و لعاب‌های اضافی هزینه جداگانه‌ای برای صاحبان ساختمان دربرخواهد داشت.

میزان هزینه رنگ و لعاب، براساس نوع و کیفیت رنگ و تعداد درب و پنجره‌ها تعیین خواهد شدهرچه تعداد درب و پنجره‌ها بیشتر باشد به رنگ بیشتری نیاز خواهید داشتدرنتیجه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی برای شما افزایش می‌یابد.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

تا این قسمت از مطلب با عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت درب و پنجره آلومینیومی آشنا شدیداین عوامل شاید در نگاه اول ساده و جزئی به‌نظر بیاینداما هر کدام از آن‌ها به نوبه خود می‌توانند در هزینه‌های نهایی بسیار تأثیرگذار باشندنحوه محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی به دو روش وزنی و متراژ امکان پذیر است.

براساس متراژ، ساخت درب و پنجره آلومینیومی به‌ازای یک مترمربع براساس موارد و متریال مشخصی تعیین خواهد شدبا این روش با محاسبه تعداد درب و پنجره‌ها و اندازه متراژ آن‌ها ضربدر هزینه یک مترمربع خواهد شدبه این صورت هزینه نهایی براساس متراژ مشخص می‌شود.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی برحسب وزن نیز براساس وزن پروفیل‌های آلومینیومی تعیین می‌شودبسیاری از افراد از این روش قیمت نهایی درب و پنجره آلومینیومی را مشخص خواهند کردبراساس وزن درب و پنجره‌های ساخته شده، برحسب مبلغ خاصی که از قبل برحسب یک کیلوگرم تعیین کرده‌اند مشخص می‌گردد.

فراموش نکنید قبل‌از خرید درب و پنجره‌های آلومینیومی قبل‌از اقدام به خرید از قیمت آن توسط تیم اجرایی مطلع شویداین آگاهی سبب می‌گردد تا درنهایت بتوانید مناسب‌ترین گزینه را با اجرایی باکیفیت و قیمتی مناسب انتخاب نمایید

عوامل-مؤثر-در-قیمت-درب-و-پنجره-آلومینیومی

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی

اگر شما نیز تصمیم به نصب درب و پنجره‌های آلومینیومی برای خانه یا ساختمان خود نموده‌ایدیا این‌که به‌دنبال مجموعه‌ای منصف با کیفیت بالایی هستیدپیشنهاد ما به شما مجموعه قطب‌نما استدرواقع هرآنچه که شما به‌عنوان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی نیاز دارید توسط قطب نما به واقعیت مبدل خواهد شد.

مجموعه قطب‌نما با استفاده از نیروهای توانمند و استفاده از باکیفیت‌ترین متریال درب و پنجره‌های آلومینیومی را خواهند ساختقطب‌نما با استفاده از معیارهای باکیفیت، دقیق‌ترین و مناسب‌ترین درب و پنجره‌های آلومینیومی را برای شما اجرا خواهند کرد.

مجموعه قطب‌نما با افرادی باتجربه و ماهر به‌صورت کاملاً حرفه‌ای اندازه‌ گیری‌های دقیقی را انجام خواهند داددرنهایت با این میزان دقت درب و پنجره‌های باکیفیتی برای شما ساخته خواهد شدقطب‌نما تا به امروز توانسته با انجام پروژه‌های موفق قلب مشتریان خود را به یک اندازه تسخیر کنداین مجموعه به شما کمک خواهندکرد که انتخاب مناسبی در نوع متریال و طراحی درب و پنجره‌های آلومینیومی داشته باشید.

انتخاب مناسب متریال و اجرای صحیح آن می‌تواند در هزینه‌های اجرا و حتی هزینه‌های نگهداری از آن نیز تأثیرگذار باشدبه‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با قطب‌نما بدون نیاز به زمان و صرف هزینه‌های اضافی اقدام به خرید نمایید.

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی

درنهایت

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تحت تأثیر عواملی همچون اندازه، نوع شیشه، ضخامت، یراق آلات و … مشخص خواهد شددرعین‌حال بسیار مهم است که شما در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیریدتصمیم گیری صحیح با مشاوره توسط مجموعه‌ای باتجربه امکان پذیر خواهد بود.

کارشناسان قطب‌نما با مشاوره رایگان و همچنین بررسی شرایط و ویژگی‌های ساختمان و نیازهای شما مناسب‌ترین گزینه را درنظر خواهندگرفتدر این مطلب با تمامی عوامل تأثیرگذار در قیمت درب و پنجره آلومینیومی آشنا شدیدامیدواریم با بررسی این عوامل بتوانید با آگاهی و شناخت کامل‌تری اقدام به خرید انواع درب و پنجره آلومینیومی نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button