تأمین و تولید متریال نمای ساختمان

به‌طور قطع استفاده از متریال اولیه و مصالح باکیفیت چه در ساخت‌وساز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مواد به‌کاررفته به‌عنوان مصالح و متریال اولیه در هر پروژه ساخت‌وسازی میزان کیفیت و دوام نهایی را تعیین خواهند کرد. به عبارتی دیگر این عناصر اولیه نقش حیاتی در دوام، عملکرد و طول عمر سازه ایفا خواهند کرد. همان‌طور که مستحضر هستید مجموعه قطب‌نما مجری انواع نماهای مدرن اعم از انواع نمای خشک و انواع نماهای شیشه‌ای است یکی دیگر از خدمات ویژه مجموعه قطب‌نما علاوه بر این موارد، طراحی و ساخت انواع درب و پنجره آلومینیومی دوجداره و پنجره گیوتینی است. بااین‌حال قطب‌نما می‌تواند به‌عنوان یک مجری تمامی خدمات مربوط به اجرای موارد ذکر شده را به شما ارائه دهد.

استفاده از مجموعه صنعتی قطب‌نما برای تهیه مصالح و متریال‌های موردنیاز در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی به‌ویژه اجرای انواع نما یک گزینه مطرح برای شماست. این قسمت از خدمات قطب‌نما برای افرادی است که تمایل دارند اجرای پروژه خود را به‌صورت شخصی بر عهده بگیرند. قطب‌نما به‌عنوان یک منبع جامع برای تأمین مصالح، اقلام موردنیاز و متریال اولیه برای خدمات موردنظر شماست.

قطب‌نما تمامی مصالح و متریال‌های موردنیاز شما را برای پروژه‌های موردنظر به‌صورت مداوم و باکیفیت تأمین خواهد کرد

مزایای تأمین و تولید متریال اولیه از قطب‌نما

همان‌طور که اشاره شد در برخی از پروژه‌ها افراد خود به‌عنوان مجری پروژه عمل خواهند کرد. در این صورت شما به‌عنوان مجری در مرحله اول نیازمند مصالح و مواد و متریال موردنیاز برای اجرای پروژه موردنظر خواهید بود. در حالتی که اجرای کامل پروژه را به خود قطب‌نما بسپارید صفرتاصد اجرا شما فقط نظاره‌گر هستید. در غیر اینصورت استفاده از این مجموعه به‌عنوان مجموعه تأمین‌کننده و تولیدکننده مصالح و متریال موردنظر به‌طورقطع مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.

قطب‌نما مجموعه‌ای است که مصالحی باکیفیت را تولید و عرضه می‌کند. تهیه مصالح از این مجموعه برای اجرای پروژه‌های نمایی و ساخت انواع درب و پنجره به‌عنوان تولیدکننده مزایای بسیار به همراه دارند که عبارت‌اند از:

کیفیت بالا

به‌طورقطع مجموعه‌ای اجرایی که خود تولیدکننده بسیاری از مصالح و متریال است می‌تواند کیفیت محصولات را کنترل نماید. قطب‌نما به شما اطمینان خواهد داد که مصالح تأمین شده از چنین مجموعه‌ای جهت پروژه شما دارای کیفیت و استاندارد بالایی است. قطب‌نما به‌عنوان تولیدکننده بسیاری از مصالح باکیفیت، مصالح و متریال ارائه شده را با تضمین عملکرد و طول عمر مفید به شما ارائه می‌دهد.

قیمت مناسب

خرید و تهیه مصالح و متریال از قطب‌نما به معنای تهیه از تولیدکننده یا در واقع همان تولید به مصرف است. مجموعه‌ای که خود تولیدکننده تمامی مصالح و موارد مصرفی است می‌تواند هزینه‌های تولیدی را برای مشتریان خود کاهش دهد. ما در مجموعه قطب‌نما مصالح و متریال موردنیاز شما را با قیمت مناسب‌تری عرضه خواهیم کرد. این امر می‌تواند در کنترل هزینه‌های اجرایی پروژه شما نیز مؤثر باشد.

تنوع مصالح

یکی از مهم‌ترین مزایای تهیه مصالح و متریال از قطب‌نما وجود تنوع محصولات آنهاست. مجموعه قطب‌نما طیف گسترده‌ای از مصالح و متریال را تولید و ارائه می‌دهد. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز و نوع پروژه اجرایی مصالح، متریال و یراق‌آلات لازمه را تهیه نمایید.

گستردگی تنوع در مجموعه قطب‌نما به شما کمک می‌کند تا مصالحی را که به‌صورت ویژه برای پروژه اجرایی خود نیاز دارید در یک مکان و زمان تهیه کنید و تحویل بگیرید.

تأمین به‌موقع مصالح موردنیاز

همان‌طور که اشاره شد قطب‌نما خود تولیدکننده بخش بزرگی از تمامی مصالح و متریال‌های موردنیاز شماست. ازآنجاکه این مجموعه خود یک تولیدکننده است، ممکن است به شما کمک کند تا تمامی مصالح و متریال‌های موردنیاز را به‌موقع و با تضمین تحویل بگیرید. بنابراین شما در اجرای پروژه‌های خود دچار هیچ‌گونه وقفه زمانی یا تأخیر نخواهید شد.

کاهش ریسک و خطرات

استفاده از مصالح باکیفیت و مطلوب با طول عمر بالا به‌طورقطع خسارت‌های مالی و ریسک‌های ناشی از اجرا یک پروژه را کاهش خواهد داد. تأمین مصالح و متریال اولیه از مجموعه قطب‌نما می‌تواند ریسک‌های ناشی از کیفیت و طول عمر کوتاه مصالح را به حداقل برساند.

با تهیه مصالح از مجموعه‌ای همچون قطب‌نما به‌عنوان تأمین و تولید متریال اولیه و مجری پروژه‌های موردنظر می‌توانید سبب بهره‌وری بالای پروژه موردنظر شوید.

تحویل به‌موقع و سریع متریال موردنظر سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد. موارد ذکر شده تهیه تأمین و تولید متریال اولیه باکیفیت از قطب‌نما گزینه‌ای مطمئن و مناسب برای پروژه‌های صنعتی است.

تأمین و تولید متریال اولیه برای انواع نما

مجموعه قطب‌نما علاوه بر اجرای نما به‌عنوان یک شرکت تأمین و تولید مواد اولیه برای پروژه‌های نما در صنعت ساخت‌وساز  به عنوان مجموعه‌ای کامل و گسترده معرفی شده است. قطب‌نما مجری انواع نماهای مدرن از جمله نماهای شیشه‌ای، اسپایدر، نماهای کرتین وال، سازه‌های شیشه‌ای از جمله پارتیشن‌ شیشه‌ای و هندریل در ساختمان است.

قطب‌نما علاوه بر طراحی و اجرای صفر تا صد تمامی این خدمات، به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان متریال اولیه تمامی این خدمات معرفی شده است. از جمله مصالح و متریال موردنیاز مصرفی برای چنین پروژه‌هایی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

شما می‌توانید تمامی این اقلام را با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن از قطب‌نما تهیه نمایید.

  • انواع شیشه‌های قوی مناسب نما، شیشه‌های رنگی، شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه، شیشه‌های عایق حرارتی و عایق صوتی

  • فریم و قاب مناسب برای اجرای نما از جمله فریم‌های آلومینیومی، فولادی و استیل

  • متریال مناسب برای عایق‌بندی نما

  • پوشش، رنگ، اتصالات، یراق‌آلات قابل‌استفاده برای اجرای انواع نماهای مدرن از جمله نماهای شیشه‌ای، سرامیک خشک و…

 به‌کارگیری مصالح باکیفیت در کیفیت اجرا تا طول عمر این سازه‌ها بسیار مؤثر است. قطب‌نما معتبرترین مجموعه‌ی تأمین و تولید متریال اولیه برای انواع نما در کشور است.

تأمین و تولید متریال اولیه برای ساخت درب و پنجره آلومینیومی

تولیدکنندگانی مانند قطب‌نما علاوه بر ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی دوجداره متریال‌ها و مصالح لازم برای ساخت این محصولات را نیز تولید و عرضه می‌کنند. قطب‌نما سبب گردیده تا به‌عنوان یک مجموعه کامل و یکپارچه شناخته شود. به‌طورکلی شما چه به‌عنوان مجری و چه به‌عنوان خریدار از مجموعه قطب‌نما بهتر است بدانید که برای ساخت این عناصر از چه مصالحی استفاده می‌گردد.

  • رایج‌ترین مصالح و متریال مورداستفاده برای ساخت این درب و پنجره‌ها، پروفیل‌های آلومینیومی است. شما می‌توانید انواع پروفیل آلومینیومی را از قطب‌نما با بالاترین میزان کیفیت در ابعاد و ضخامت‌های مختلف با قیمت مناسب تهیه نمایید. پروفیل‌ها برای ساخت قاب و بدنه درب و پنجره‌های آلومینیومی استفاده می‌شوند.

  • شیشه نیز به عنوان یکی دیگر از مصالح موردنیاز برای ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی در انواع مختلف و کیفیت بالا توسط این مجموعه عرضه می‌شود.

از دیگر عوامل موردنیاز برای ساخت درب و پنجره می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قفل و مکانیزم‌های کنترلی برای باز و بسته کردن درب و پنجره‌ها

  • عایق‌ها و لاستیک‌های مناسب برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی پنجره‌

  • اتصالات مناسب برای ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی

نحوه سفارش و یا خرید متریال نمای ساختمان از قطب‌نما

همان‌طور که اشاره شد قطب‌نما مجری بسیاری از پروژه‌های ساختمانی از جمله اجرای نماهای مدرن، آسانسورهای شیشه‌ای و انواع درب و پنجره دوجداره است. بااین‌حال چه قطب‌نما به‌عنوان مجری خدمات شما، چه خود به‌عنوان مجری، شما باید مصالح و موارد موردنیاز برای این پروژه‌ها را تأمین کنید. در این صورت مراحل تهیه و نحوه سفارش و خرید از قطب‌نما به شرح زیر خواهد بود.

  • مجموعه قطب‌نما این امکان را برای شما فراهم کرده تا شما در هر مکان و زمانی که باشید به‌راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

  • در مرحله اول فقط کافی است که به درگاه اینترنتی قطب‌نما مراجعه نمایید و درخواست خود را تحت عنوان اجرای نما یا پروژه موردنظر ثبت کنید.

  • شما باید مشخصات خود اعم از نام و شماره تماس خود را برای مشاوره از طرف کارشناسان مجموعه ثبت نمایید.

  • پس از آن مشاوران و کارشناسان قطب‌نما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • با مشخص‌کردن نیازها و محصولات موردنظر، طبق درخواست شما نوع مصالح موردنیاز یا مراحل اجرایی مشخص می‌گردد.

  • با بررسی دقیق کارشناسان مجموعه متناسب با نوع نیاز و پروژه اجرایی شما، میزان متریال اولیه به طور کامل با تمام جزئیات و هزینه‌های آنها تعیین می‌شود.

  • پس از تأیید سفارش و قرارداد؛ محصولات، مصالح و متریال‌های اولیه موردنیاز در کمترین زمان ممکن آماده بارگیری و ارسال خواهد شد.

این مراحل عمومی است و ممکن است باتوجه‌به نوع پروژه اجرایی و وسعت آن به کمک قطب‌نما متغیر باشد. قطب‌نما تمامی مصالح و متریال‌ها را با بالاترین میزان کیفیت به شما تحویل خواهد داد.

5/5 - (2 امتیاز)
باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button