بست اتصال شیشه به میلگرد

بست اتصال شیشه به میلگرد

ویژگی ها

آلیاژ: pvc
وزن: 1 کیلوگرم
مقاومت: بالا
کیفیت ساخت: A++
تولید: ایران

تماس بگیرید

بست اتصال شیشه به میلگرد

  اجرای شیشه در پروژه‌های متعدد ساختمانی چه به‌عنوان نمای ساختمان و چه به‌عنوان طراحی داخلی، به‌منظور نصب و اجرا نیاز به یراق‌آلات خاص و البته مناسبی دارد. در اجرای صفحات شیشه‌ای بخصوص اجرای نمای اسپایدر شیشه‌ای باید از اجزا و یراق‌آلات مناسبی استفاده شود تا بتوانند به‌صورت ایمن و محکم نصب شوند. در این میان قطعات مخصوص برای اتصال محکم و ایمن شیشه‌ها به نام بست‌های مخصوص شیشه نام دارند.

بست‌های شیشه در انواع مختلف برای اتصال صفحات شیشه‌ای به سطوح مختلف بکار گرفته می‌شوند. بست اتصال شیشه به میل‌گرد یکی از انواع اتصالت مورداستفاده برای نگه‌داشتن و وصل کردن صفحات شیشه‌ای به میل‌گردها هستند.

علاوه بر اتصال مناسب میزان کیفیت این قطعات بسیار مهم است. قطب‌نما با تولید و عرضه انواع بست اتصال شیشه به میل‌گرد گزینه‌ای مطمئن برای خرید قطعاتی باکیفیت است. بست‌های تولیدشده در قطب‌نما از آلیاژ ۳۰۴ و ۳۶۰ استیل بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. این اجزا دارای استحکام بالایی در برابر شرایط جوی و عوامل محیطی مانند فشار و خوردگی هستند.

بست-اتصال-شیشه-به-میل‌گرد-(محصولات-اسپایدر صفحه توضیحات)

ویژگی و کاربردها

بست اتصال شیشه به میل‌گرد از قطعاتی است که برای اتصال صفحات شیشه‌ای در ساختارهای مختلف به میل‌گردهای آهنی مورداستفاده قرار می‌گیرند. در اجرای نمای اسپایدر به روش کابلی از کابل‌ها و اتصالات همچون میل‌گردهای آهنی استفاده می‌گردد. در این شیوه اجرایی برای اتصال محکم‌تر صفحات شیشه‌ای از بست‌های مخصوص شیشه به میل‌گرد استفاده می‌شود.

ویژگی-و-کاربردها شیشه به میلگرد

ساختار این بست‌ها به‌گونه‌ای است که یک طرف آن برای اتصال به صفحه شیشه‌ای و طرف مقابل مناسب برای اتصال به میل‌گرد طراحی شده است. بااین‌حال با استفاده از این یراق‌آلات صفحات شیشه‌ای به‌راحتی به کابل‌ها و میل‌گردها متصل خواهند شد. این اتصال سبب افزایش ایمنی و مقاومت شیشه‌ها می‌گردد. از طرفی از لغزش و هرگونه حرکت صفحات شیشه‌ای جلوگیری می‌کنند.

بست اتصال شیشه به میل‌گرد به‌عنوان یک یراق‌آلات ثابت‌کننده در اجرای صفحات شیشه‌ای در مکان‌های مختلف همچون لبه استخرها، امتداد پله‌ها، بالکن‌ها، شیشه‌های تراس، بالکن، حمام، نرده‌های شیشه‌ای، جان‌پناه‌های شیشه‌ای، پارتیشن‌های ثابت و متحرک و… استفاده می‌شوند. مجریان نماهای شیشه‌ای با استفاده از بست اتصال شیشه به میل‌گرد اطمینان حاصل خواهند کرد که صفحات موردنظر به طور ثابت در جای خود قرار گرفته‌اند.

خرید بست شیشه به میلگرد

 اگر به دنبال خرید و سفارش بست اتصال شیشه به میل‌گرد از تولیدکننده‌ای باکیفیت و مطمئن هستید، ما در مجموعه قطب‌نما تمامی قطعات موردنیاز شما را به‌صورت سفارشی در تعداد نامحدود تأمین خواهیم کرد. با مراجعه به درگاه اینترنتی قطب‌نما، تماس با شماره‌های این مجموعه و یا از طریق این صفحه می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید تا دراسرع‌وقت کارشناسان ما به آن رسیدگی کنند.

بدون امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
سلام
در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.
ممنون بابت صبر و شکیبایی شما دوست عزیز.
Call Now Button